forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade
http://forum.charade.pl/

Problem na benzynie.
http://forum.charade.pl/viewtopic.php?f=4&t=2943
Strona 1 z 1

Autor:  Juzek [ 10-01-2008, 19:43 ]
Tytuł:  Problem na benzynie.

A wiec, odpala na benzynie jest ok, zaczynam jechac do pewnego momwntu jest ok, po czym go zmula, tak jak by brakowalo paliwa i po 2s sie odmula i jedzie znowu pol kilometra po czym zmula. Na gazie jest wszystko ok, filtr paliwa wymieniony silnik 1.3 16V 1991. Prosze o pomoc bo nie mam pojecia co to moze byc skoro nie filtr. Czy mozliwe ze pompa paliwa na wykonczeniu? Jak ja sprawdzic i jaka powinna miec wydajnosc na minute.

Edit:
Pompa paliwa sprawna... W 30s napompowala litr paliwa.

Edit:
Widzze ze nie bardzo znacie rozwiazanie...

Edytuj wcześniejszy post.
dr_mateusz

Autor:  porter_22 [ 14-01-2008, 09:11 ]
Tytuł: 

Kolego a podczas tego zamulania zapala się kontrolka od silnika ?

Autor:  Juzek [ 14-01-2008, 14:55 ]
Tytuł: 

Nie, chec zapala sie tylko czsami na gazie, ale to zadko tez.

Autor:  drookash [ 17-01-2008, 16:21 ]
Tytuł: 

To że pompka napompowałą 0,5 litra w 30 sec nic nie znaczy - a raczej znaczy tylko tyle, że działa :] Nie oznacza to, że potrafi wytworzyć 2,5 bara ciśnienia !
Sprawdź ciśnienie na listwie wtryskowej (u mechanika najlepiej), osadzenie fajek na świecach i lambdę czy nie ma luźnego kabelka. Sprawdź poziom oleju i czy nie ubywa. Jak puszczają pierścienie olej w komorę spalania to zamula silnik, przepali i znów na powera.
Sprawdź też cewkę zapłonową (opór na pierwotnym i wtórnym), oraz sprawdź czy nie masz zasyfiałego aparatu zapłonowego. Gdy zatnie się mechanizm, który odśrodkowo wyprzedza mechanicznie zapłon to będzie miał zamulenie :/

Autor:  Juzek [ 28-02-2008, 19:13 ]
Tytuł: 

A wiec sprawa rozwiazana... Zdjoelm dzisiaj bak, wyjolem pompe paliwa. Wyczyscielm ten jej wewnetrzny filtr, ktory nahcodzi przed pompe w baku i... ? Smiga aż miło :) Jedyne co mnie zdenerwowalo to brak dojscia do pompy bez sciagania baku...

Autor:  Juzek [ 12-03-2008, 00:39 ]
Tytuł: 

Problem powrocil, wiec pozniej znowu zmulalo, stwierdzilem ze zapchalo sie znowu. Zdjolem bak przeczyscilem, przejechalem sie ok, pozniej chcialem sie przejechac za pare godzin, wsiadam, chwila ok, po czym zmulanie, dosyc zadkie ale jednak zmula. Co to moze byc?



Do modow, nie poszcie mi zebym edytowal pprzedni post, bo wtedy nie pokazalo by temtau na gorze- a w konsekwencji nikt by nie pomogl.


pzdr :)

Autor:  Amba [ 12-03-2008, 06:52 ]
Tytuł: 

Może faktycznie coś sie w pompie się rombie jak coś pwoinienem miec od 1.3 moge udotsepnic do sprawdzenia ajak będzie ok to sprzedać

Autor:  mlodyb [ 12-03-2008, 11:50 ]
Tytuł: 

mam ten sam problem tylko z cb-23 jade 80 km/h po rozgrzaniu silnika i nagle tak ja by nagle nie dostawal paliwka (lekko szarpie) dodam ze gaznik jest wyczysczony

Autor:  pawelmaj [ 08-04-2008, 23:49 ]
Tytuł: 

Ja mam ten sam problem i niewiem co to :cry: . Też bak ściągałem i niepomogło . Tyle że ja mam tylko autko na benzynie i tak nieda sie jeździć. Jak wypiołem sonde to było dobrze przez tydzień ale znowu problem wrócił.Dziś autko poszło na warsztat najpierw wymienią filtr paliwa i zaspawają tłumik ale niewiedzą co dalej . POMOCY POMOCY POMOCY !!!!!!

Autor:  seba601s [ 09-04-2008, 00:32 ]
Tytuł: 

Miałem podobny problem ale w fiacie 125p...szarpał na wysokich obrotach...a nie raz potrafił zgasnąć....problemem okazał się zapchany filtr paliwa,ale głównym problemem zapychania filtra był zardzewiały bak paliwa...cały syf zasysał do filtra i go zapychało....w charade jest zamknięty filtr z tego co się orientuje i trudno zobaczyć w jakim jest stanie...

Autor:  pawelmaj [ 17-04-2008, 21:26 ]
Tytuł: 

Autko wruciło od mechanika ma nowy filtr paliwa , tłumik , świece i sonde lambda ,oraz zrobioną regulacje i dalej dzieje się to samo. Może już z mniejszą częstotliwością ale nadal po zagrzaniu zaczyna przerywać i gasnąć. Czy może już ktoś sie z tym spotkał ? I wie jak temu zaradzić.

Autor:  Max Damage [ 18-04-2008, 14:47 ]
Tytuł: 

witam, mam ten sam problem przeczyszczenie wtryskow i filtra oraz przewodów nie pomogło... jeden dzień było dobrze. Teraz mam co jakiś czas strzał z silnika i podnosi mi sie przewód wysokiego napięcia:) Niezły efekt ogólnie dostaje czkawki i dupowato jedzie. Znajomy mi mówił że paliwo potrafi być z wodą mieszane może to właśnie problem... Dziwne też że nagle wszyscy maja ten sam defekt może wina wilgoci w instalacji elektrytcznej? prosze o rady

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/