forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 11-10-2024, 17:26

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Ładowanie (G200 lub G203)
PostNapisane: 25-10-2007, 15:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26-03-2006, 15:53
Posty: 547
Lokalizacja: Śląsk
Samochód: Daihatsu
Model: Charade G203 SXL
Rok: 1994
Eloo

Temat bardziej znany bedzie moze uzytkownika G200 i G203 ale i moze ktos posiadajacy inny model bedzie wiedzial.
A mianowicie ostatnimi czay w moim G203 1,5l 16V wystepuja problemy z ladowaniem.
Wyglada to tak.
Samochod pali rewelka ladowanie jest rewelka 14,6V nawet pod duzym obciazeniem.
Ale skrecajac w lewo lub prawo z wieksza predkoscia oswiecaja mi sie kontrolki ladowania (akumulatorek i wykrzyknik) i swieca sie az do czasu wyjscia z zakretu.Dzieje sie to przy wiekszych lukach.
Czy mieliscie juz taki objaw??
A moze wiecie co to bedzie??
Czy to sie jakies kable naciagaja z alternatora albo akumulatora??
Patrzac w komore silnika wszystko jest oki.
Moze slaba masa??


Pozdrawiam i czekam na pomoc lub jakies wskazowki

_________________
Zdrowa muzo, bitów pelna, bas z Toba blogoslawiona ty miêdzy gatunkami i blogoslawiony owoc zywota twojego, DJ. Techniawo, Matko Rave'u, graj nade nami gluchymi, teraz i w godzinê chill-outu naszego. MAYDAY


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ładowanie (G200 lub G203)
PostNapisane: 25-10-2007, 16:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-03-2006, 11:22
Posty: 840
Lokalizacja: Bydgoszcz
Obojętnie z jakimi obrotami silnika wchodzisz w zakręt ?? Czy tylko na sprzęgle ? Masz wspomaganie ?

_________________
G102 1.3 16V black edition 5D Obrazek
Emerytowóz 1.6 White COUPE Obrazek LPG
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25-10-2007, 16:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-01-2006, 13:36
Posty: 1253
Lokalizacja: Bydgoszcz
Jesteś pewien że to ładowanie ? Może podłączysz w tym czasie miernik ? Na alternatorze jest z tylu przykręcony mały kabelek, a on sam podpięty jest dość dziwaczną wtyczką - może się coś poluzowało ? Wspomaganie masz ? Może na zakręcie pompa stawia opór i powoduje ślizganie się tego drugiego paska od alternatora ? Uważaj - bo tym samym paskiem co alternator napędzana jest pompa wody ! Masa dobra na silniku ? Dziwnie to jakoś tak...

_________________
dawno temu : Hyundai Pony GLS 1.5 82KM
dawniej : Daihatsu Charade G200 1.3 84KM
nie tak dawno : Audi 80 Avant 2.0 90KM
przed chwilą : Fiat Doblo 2010 Maxi Combi 1.6 MultiJet 105KM (290Nm)
teraz : Mitsubishi L200 Invite+ DoubleCab 2.5 DiD 136KM (390Nm)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25-10-2007, 20:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26-03-2006, 15:53
Posty: 547
Lokalizacja: Śląsk
Samochód: Daihatsu
Model: Charade G203 SXL
Rok: 1994
Moge skrecac powoli i nic sie nie stanie nic mi niewyswietla sie ale kiedy wjezdzam z wieksza predkoscia wlasnie takie cos wyskakuje.Mam wspomaganie ale kieownica chodzi dobrze paski dobrze naciagniete i jest ok.Kiedys nawet taka sytuacja wystapila jak jechalem z wieksza predkoscia okolo 100km/h i byl uskok nie dziura a uskok czyli nierowne podloze i autko lekko siadlo ale nie uderzylo podloga to rowniez sie oswiecilo na jakies 2 sec.To sie tylko dzieje tak jak opisalem.

_________________
Zdrowa muzo, bitów pelna, bas z Toba blogoslawiona ty miêdzy gatunkami i blogoslawiony owoc zywota twojego, DJ. Techniawo, Matko Rave'u, graj nade nami gluchymi, teraz i w godzinê chill-outu naszego. MAYDAY


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25-10-2007, 20:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08-09-2004, 12:50
Posty: 940
Lokalizacja: Mielec
sprawdz plyn hamulkcowy ....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25-10-2007, 20:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26-03-2006, 15:53
Posty: 547
Lokalizacja: Śląsk
Samochód: Daihatsu
Model: Charade G203 SXL
Rok: 1994
Plyn hamulcowy jest oki mazi i raczej to nie jest z tym zwiazane.Bo kiedy masz stacyjke przerecona na na ACC to sie swieci i kontrolka akumulatora i kontrolka z wykrzyknikiem i jeszcze jakas chyba silnik narysowany a w momencie odpalenia gasna.
Ale ja juz podejrzewam coi moze byc.Objaw ktory mial poprzedni wlasciciel i od czasu do czasu ja mam to taki ze jak jest wilgotne powietrze lub pada piszczy pasek klinowy jakis czas.
Mechanik moj znajomy ogladal juz to i pasek jest dobrze naciagniety ale mowil ze moze byc juz wyrobione te kolko na ktorym sie obraca pasek i mozliwe jest ze przy wiekszym przeciazeniu na lewa lub prawa strone pasek sie slizga i nie ma ladowania bo sie przemieszcza ale myslac dalej nad objawami to tez jest cos nie tak bo nie zawsze ale zdaza sie ze jak pokaze sie to ladowanie kasuje sie zegarek czyli traci napiecie ale najciekawsze jest to ze silnik dalej pracuje. Ehhh musze przejzec wszystkie kable wtyczki i wymienie tez te kulko od alternatora.Moze jedno wiaze sie z drugim

_________________
Zdrowa muzo, bitów pelna, bas z Toba blogoslawiona ty miêdzy gatunkami i blogoslawiony owoc zywota twojego, DJ. Techniawo, Matko Rave'u, graj nade nami gluchymi, teraz i w godzinê chill-outu naszego. MAYDAY


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25-10-2007, 22:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08-09-2004, 12:50
Posty: 940
Lokalizacja: Mielec
auto długo stało pewno .... przerabialem temat ... kup KONTAKT .... w elektronicznym i czyść każdy ze styków ... każdą kostke , kazdego pina ... KONTTAKT ladnie czyści


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26-10-2007, 09:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-03-2006, 11:22
Posty: 840
Lokalizacja: Bydgoszcz
Dobry preparat, polecam, no i nie kupuj kułka altka tylko pasek !!

_________________
G102 1.3 16V black edition 5D Obrazek
Emerytowóz 1.6 White COUPE Obrazek LPG
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20-11-2007, 20:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26-03-2006, 15:53
Posty: 547
Lokalizacja: Śląsk
Samochód: Daihatsu
Model: Charade G203 SXL
Rok: 1994
Ellop!!!

Znalazlem chwile czasu na przegladanie i poczytanie postaow
Ale najwazniejesze to napisanie tutaj co bylo objawem moich problemow
A mianowicie wina lezala w paskach klinowych alternatora i wspomagania.
Wymienilem oby dwa choc poprzedni wlasciciel zmianial na alternatorze ale ja zazwyczaj jestem przezorny i wolalem zmianic obydwa.
Po wymianie kontrolki sie juz niezaswiecaja.
Wymienilem sobie plyna w przekladni biegow oslonki na przegubach zew. bo juz powoli zaczynaly na karbach pelkac.
Oslonki amortyzatorow na tyle zalozone bo stre popekanie i wcale ich nie bylo.

Co moge powiedziec o maszynie to tylko tyle ze pieknie jest utrzymana zero rdzy zero dziur
A na dodatek nadkola maja jeszcze fabryczne konserwacje.
Jetem zadowolony w 100% z zakupu a sprzedajacy uczciwy chlopak.Tak jak samochod opisal przez tel.tak bylo w rzeczywistosci
Wszystkie wady powiedzial wszystkie zalety i wszystko sie sprawdzilo.


Pozdrawiam

_________________
Zdrowa muzo, bitów pelna, bas z Toba blogoslawiona ty miêdzy gatunkami i blogoslawiony owoc zywota twojego, DJ. Techniawo, Matko Rave'u, graj nade nami gluchymi, teraz i w godzinê chill-outu naszego. MAYDAY


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL