forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 04-10-2024, 07:30

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: problem z przewodami podciśnienia?
PostNapisane: 30-07-2007, 19:25 
Offline

Dołączył(a): 24-07-2007, 19:45
Posty: 18
Lokalizacja: GRYFICE
Robiłem remont silnika 1.3 16V z 91r.: nowe tuleje, nowe pierscienie, nowe panewki, uszczelniacze, docieranie gniazd zaworowych, nowe uszczelki. Po złożeniu silnika do kupy i dotarciu go przez ok. 2000 km. zorientowałem się, że nie ma tej mocy co przed remontem. Objawia się to w następujący sposó: przy dodaniu gazu nie zależnie od biegu na którym się jedzie czy to nawet ze startu silnik zaczyna ryczeć na sportowo jak przy stożku a efektów nie ma. CZY MOGĄ BYĆ TO POZAMIENIANE PRZEWODY PODCIŚNIENIA? POMOCY


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30-07-2007, 22:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-01-2006, 13:36
Posty: 1253
Lokalizacja: Bydgoszcz
Masz może przestawiony rozrząd, albo przepuszczają zawory (za małe luzy) lub puszczają pierścienie - głośniejsza praca (dudnienie/ryczenie ;)) zaraz po ostrym wciśnięciu gazu spowodowane mocnym wyprzedzeniem zapłonu a tym samym zwiększeniem ciśnienia w komorach spalania, które przedostaje się w komorę korbową. Zobacz na postoju czy nie dmucha z otworka bagnetu na dole jak ostro dodasz gazu. Sprawdź wyprzedzenie zapłonu (jak miałeś planowaną głowicę tu już nigdy zapłon nie trafi w fazy rozrządu !) i sprawdź kompresję. Pierścienie dobrze pozakładałeś ? Zamki w odpowiednich miejscach ? Przejedź się na 2 pod 6 tyś obrotów i hamuj silnikiem do 1 tyś potem gleba w gaz i zobacz czy puści chmurkę... Pisz to może coś z tego będzie.
Ja zawsze zaklejam taśmy z opisami na wężykach - mam doświadczenie z podciśnieniowym dwugardzielowym gaźnikiem w hyundaiu gdzie wężyków było chyba z 15 szt :/

_________________
dawno temu : Hyundai Pony GLS 1.5 82KM
dawniej : Daihatsu Charade G200 1.3 84KM
nie tak dawno : Audi 80 Avant 2.0 90KM
przed chwilą : Fiat Doblo 2010 Maxi Combi 1.6 MultiJet 105KM (290Nm)
teraz : Mitsubishi L200 Invite+ DoubleCab 2.5 DiD 136KM (390Nm)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01-08-2007, 17:00 
Offline

Dołączył(a): 24-07-2007, 19:45
Posty: 18
Lokalizacja: GRYFICE
Ciśnienie jest na wszystkich garkach, fakt dmucha ale z korka wlewu i też mnie to martwi. Chyba jest znowu do rozbiórki.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL