forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 02-10-2024, 00:37

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: DIESELEK KOPCI
PostNapisane: 13-05-2007, 12:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-07-2006, 11:22
Posty: 22
Witam niedawno wymieniałem silnik nowy jest po szlifie nowe pierścienie przejechałem już 1000 km na nim ale cały czas kopci na czarno przy wyższych obrotach i jak ma ciężej (czyli każda górka :D ). Naj prawdopodobniej wina pompy bo jest od poprzedniego silnika tyle że wcześniej nie kopciło. Ile orientacyjnie kosztuje pompa paliwa? Autko na starym silniku paliło mi koło 6l ropy a teraz pali 4,9 do 5,3 oczywiście na dotarciu przy spokojnej równej jeżdzie.

_________________
http://www.amkosmos.cba.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13-05-2007, 16:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
a honowałe silnik czy dałes nowe pierścienie na stare gładzie?

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13-05-2007, 21:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14-01-2006, 00:11
Posty: 72
moze byc a raczej jest troszeczke za duza dawka paliwa to moze byc przyczyna a jeszcze kiedy wymieniałes filtr powietrza to sprawdz na pierwszym miejscu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18-05-2007, 08:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-07-2006, 11:22
Posty: 22
Faktycznie filtr powietrza to nie pamiętam kiedy wymieniany ale już zamówiłem nowy zobaczymy co bedzie.
A co do silnika to tanio nabyłem blok po szlifie na nominał jak nówka poprzedni właściciel miał robić silnik ale charadke sprzedał i blok sie został :D gościu myślał że od TD a ja też ma silnik TD ale blok i wał do szlifu sie cieszyłem na TD a tu niestety dalej na wolnossącym...

_________________
http://www.amkosmos.cba.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18-05-2007, 21:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14-01-2006, 00:11
Posty: 72
to wymien ten filtr i powinno byc lepiej aq jak nie to bedziemy sie martwic ale moze byc wlasnie za duza dawka paliwa jesli pomoze ten filtr to bedzie oki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26-05-2007, 11:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-07-2006, 11:22
Posty: 22
Jednym słowem lipa. Wymieniłem filtr i nic kopci ale gorzej tydzień temu sprawdzałem było jeszcze spoko a dzisiaj rano wyciągam bagnet a on suchy i leje olej leje leje leje dobre pół litra i wreszcie na minimum. Pierścienie nowe blok po szlifie już 1 700 km przejechałem i nadal go oszczędzam ruszam spokojnie jeżdże do 80 km/h (fakt może dieslem to trzeba z 60 :D bo to taki dupowóz a pali ponad 5l/100km i tak jakby olej z rury szedł. Nie znam sie bardzo na tym ale czy możliwe żeby szło więcej oleju przez odpowietrzenie i przez kolektor ssący??

_________________
http://www.amkosmos.cba.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27-05-2007, 05:48 
Offline

Dołączył(a): 04-06-2006, 05:45
Posty: 279
Lokalizacja: Sosnowiec
Samochód: CHARADE 1.0TD
Model: G101
Rok: 1991
Czy cylindry byly honowane? Tloki nowe czy dales stare? Mozliwe ze w cylindrach jest owal i pierscienie zle przylegaja stad powiekszone zuzycie oleju i przedmuchy.

_________________
1,0TD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27-05-2007, 12:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-07-2006, 11:22
Posty: 22
Tak były na nominał a tłoki dałem stare tylko nowe sforznie (czy jak sie to pisze) tłokowe i pierścienie może na początek zrobie odme żeby zobaczyć czy sie dużo oleju zbiera a jak nie to to bede kombinował dalej. Może coś jeszcze innego?

_________________
http://www.amkosmos.cba.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27-05-2007, 14:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-10-2005, 12:01
Posty: 121
Lokalizacja: kętrzyn
Ludzie kto Was uczył mechaniki -(nasuwa się pytanie po przeczytaniu postu) zasada nowy cylinder nowy tłok nowe pierścienie !!!!!!!!!

_________________
1,3 16v 91 szary metalik


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27-05-2007, 14:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08-09-2004, 12:50
Posty: 940
Lokalizacja: Mielec
eee tutaj to i lubią używane klocki hamulcowe kupować to dziwisz się że tłoki są stare i pierscionki ? :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27-05-2007, 15:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-10-2005, 12:01
Posty: 121
Lokalizacja: kętrzyn
Pomysłowość ludzka nie zna granic , dobrze że na forum jest kilku FACHOWCÓW którzy całe to towarzystwo wyprowadzają z błędnego toku myślenia-i chwała Im za to

_________________
1,3 16v 91 szary metalik


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27-05-2007, 15:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
wiesz z tymi nowymi tłokami to nie jest tak łatwo, np w gtti :wink:

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27-05-2007, 19:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14-01-2006, 00:11
Posty: 72
moze uszczelniaczami ale to jeszcze nic jak 2 tys przejechales poczekaj zrob min 5 a kopcic moze przez to ze masz zle wyregulowana pompea a jesli tlok nie ma duzego luzu pomiedzy pierscieniem a rowkiem w tloku to nie trzeba ich wymieniac bo po co jesli tloki sa dobre najwiecej do tego to maja pierscienie daj jeszcze pompe do sprawdzenia bo cos za duzo ci pali i to moze byc to


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27-05-2007, 22:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-07-2006, 11:22
Posty: 22
toki dobre byy jak bym mia wszystko wymienia to ju lepiej inne auto kupi. A piercienie byy idealnie spasowane. Te cay czas mylaem e pompa ale teraz znikn ten olej. Rozumiem e po takim remoncie moe zej troch oleju ale to jest koo 0.5 litra. Po wikszych ogldzinach z rury nie pryska olej ale sadza idzie. Zobacz jeszcze. A czy pomp od TD ma wiksze dawki bo mam taka niby po regeneracji ale na niej tak kopci e nic nie wida.

_________________
http://www.amkosmos.cba.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27-05-2007, 22:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14-01-2006, 00:11
Posty: 72
tak od td ma wieksza dawke paliwa twoja powinna palic okolo 4 literkow


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL