forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 23-12-2024, 01:14

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Przekaładnia kierownicza
PostNapisane: 07-05-2007, 20:33 
Offline

Dołączył(a): 20-03-2007, 21:53
Posty: 27
Lokalizacja: Poznań
Witam mam pytanie co do układu kierowniczego czy mozna go jakos nasmarowac? mechanik powiedzial ze nie ma punktów smarowania ale czy jakos mozna go "rozluznic" bo chodzi ciezej niz w nissanie sunny
a kolejne pytanie to czy g102 (1.3 16v EFI) 92 rok ma samoczynne kasowanie luzów zaworowych? dzieki i pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07-05-2007, 20:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08-09-2004, 12:50
Posty: 940
Lokalizacja: Mielec
na głównej stronie masz napisane jak regulowac zaworki ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07-05-2007, 21:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
na przekładni msz śrubę z podkładka teflonową. A tak wogóle weź przeczytaj manual wreszcie :wink:

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07-05-2007, 22:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-01-2006, 13:36
Posty: 1253
Lokalizacja: Bydgoszcz
"Kalamitek" nie ma, smaru można dołożyć po ściągnięciu osłony drążka kierowniczego i wysunięciu raz w prawo a raz w lewo całej listwy - po prostu smarujesz ząbki na listwie i wciągasz smar do środka przez kręcenie kierą. Sposób może nie genialny, ale ja tak swoją smarowałem przy wymianie drążków. Jeżeli chodzi ci ciężko to weź odpuść całkowicie tą śrubę z teflonowym ślizgiem i pokręć - jak będzie zdecydowanie lżej to oznaka, że starła się powłoka teflonowa albo brakuje tam smaru (w co wątpię). Jeżeli nadal ciężko... przyczyn może być baaardzo wiele, a żeby cię pocieszyć powiem : zapieczone końcówki drążka, zapieczone kolanka na samych drążkach, zatarte łożyska ślizgowe mcpersona, zapieczony sworzeń wahacza, zatarte łożysko w kolumnie i wiele innych pierdółek.
Przy okazji... zmień mechanika !!! Jak kupowałem charadę to wystarczyło, że otworzyłem korek wlewu oleju i wiedziałem, że ma mechaniczne zaworki a nie hydraulikę ;) Dobry widać ten mechanior :) Jak zawsze - graficznie łopatologicznie :
Obrazek<br>
Układzik w rozkładzie ;)

_________________
dawno temu : Hyundai Pony GLS 1.5 82KM
dawniej : Daihatsu Charade G200 1.3 84KM
nie tak dawno : Audi 80 Avant 2.0 90KM
przed chwilą : Fiat Doblo 2010 Maxi Combi 1.6 MultiJet 105KM (290Nm)
teraz : Mitsubishi L200 Invite+ DoubleCab 2.5 DiD 136KM (390Nm)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 58 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL