forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 23-12-2024, 01:56

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Układ kierowniczy
PostNapisane: 04-03-2007, 01:12 
Offline

Dołączył(a): 25-09-2006, 19:20
Posty: 129
Lokalizacja: Tomaszów Maz
Panowie po roztopach stwierdzam że zdecydowanie za ciężko chodzi mi kierownica. Ze względu na to iz robi sie coraz cieplej trzeba zacząc cos robic :D Dobierać się do zwrotnic czy charadki maja inną usterke? Jak to zwrotnice to co proponujecie? I mam jeszcze jedno pytanko... Potrzebuje skrócić skręt w mojej charadce tzn zmniejszyć ilośc obrotów kierownicy od maksymalnego skrętu w lewo do maksymalnego skrętu w prawo. Moze na to ma ktos jakiś pomysł? Przydała by sie maglownica z krótszym skrętem która podpasuje do charadki :cry:

_________________
Wygrani są na mecie...
TXF 1.3i 4wd dla frajdy
S 40 1.9 TDI na co dzień
4.2 315KM w pracy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Układ kierowniczy
PostNapisane: 04-03-2007, 10:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22-09-2006, 21:03
Posty: 139
Lokalizacja: Gdańsk
Wojciech1982 napisał(a):
Potrzebuje skrócić skręt w mojej charadce tzn zmniejszyć ilośc obrotów kierownicy od maksymalnego skrętu w lewo do maksymalnego skrętu w prawo.


możesz napisać po co Ci to?
Jak zmniejszysz promień skrętu to jeszcze ciężej będzie chodziła kierownica.

Charade to nie maluch ,gdzie można bez problemu zmniejszyć promień skrętu, przekładając drążki kierownicze oraz skracając środkowy drążek o 80mm :P

_________________
BOOST IS BEST, SCREW THE REST!
2xGTti


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04-03-2007, 21:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10-09-2004, 23:13
Posty: 310
Lokalizacja: Zielona Góra
A ja kolege rozumiem... charada ma bardzo duży kąt skrętu kierownicy, co przy szybkiej jeździe nie jest fajne :) trzeba się sporo nakręcić, np na KJS-ach. A to że będzie ciężej.... no cóż... Star też nie miał wspomagania :lol:

_________________
Charade 1.3 16v EFI


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04-03-2007, 21:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-03-2006, 11:22
Posty: 840
Lokalizacja: Bydgoszcz
Dołaczam do pytania z postu.. Pewnie wchodzi wymiana całej listwy co ?? Czy ktoś dłubał już coś z tymi obrotami kierownicą ?? Może coś można podpasować ?? Podepne się jeszcze z pytaniem - jak stukanie krzyżaka zlikwidować ?? A patent z malucha mam do dzisiaj i nie wyobrażam sobie innej jazdy :P

_________________
G102 1.3 16V black edition 5D Obrazek
Emerytowóz 1.6 White COUPE Obrazek LPG
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04-03-2007, 21:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31-10-2005, 15:08
Posty: 153
Lokalizacja: Bełchatów
Trzeba zmienic przełożenie na listwie-koło zębate na większe. Czyli przesuwamy oś zmieniamy na większe koło zębate o tym samym module co listwa i mniej krecimy kierownicą. Mozna tak dobrać że będzie jak WRC max wychylenie koła 180st. Tylko ciekawe ile bedzie kosztowało dorobienie koła :lol:

_________________
Darade GTtI (narazie upgrade do 1xx KM) - było
Sand Lover Discovery


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04-03-2007, 22:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10-09-2004, 23:13
Posty: 310
Lokalizacja: Zielona Góra
Więc najlepiej chyba znaleźć maglownice o podobnym rozmieszczeniu kolumny kieronicy i drążków kierowniczych. Bież oryginalną maglownice z charady i rusz na szrot i doposowywuj, może któraś będzie pasować :)

_________________
Charade 1.3 16v EFI


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04-03-2007, 22:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-03-2006, 11:22
Posty: 840
Lokalizacja: Bydgoszcz
Listwa jest dostępna i myśle że coś w pracy wykombinuje :) ( tylko kiedy :( ) kółko żaden problem.. ale patrząć na listwe jakos cieżej widze przesuwanie osi, może być problem :evil:

_________________
G102 1.3 16V black edition 5D Obrazek
Emerytowóz 1.6 White COUPE Obrazek LPG
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06-03-2007, 23:39 
Offline

Dołączył(a): 25-09-2006, 19:20
Posty: 129
Lokalizacja: Tomaszów Maz
a co do topornosci układu brać się za zwrotnice? Nie chce rozkładą jezeli to nie one... a ile obrotów ma charadka ze wspomaganiem bo cos słyszałem że mniej?

_________________
Wygrani są na mecie...
TXF 1.3i 4wd dla frajdy
S 40 1.9 TDI na co dzień
4.2 315KM w pracy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL