forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 23-12-2024, 06:26

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Po wymianie uszczelki glowicy stuka
PostNapisane: 26-09-2007, 05:43 
Offline

Dołączył(a): 29-09-2006, 13:20
Posty: 13
Lokalizacja: Drążna
objawy są jakby panewka, na wolnych obrotach przy dodawanu gazu stuka od strony paska rozrządu.Co ciekawe na zimnym silniku prawie wcale.pasek jest dobrze. g 102 1.3v. Od wymiany uszczelki pod głowicą panewki chyba się nie psują?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26-09-2007, 08:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
panewki sie nie psuja od uszczelki no chyba że miałeś masełko i nie wymyłeś to chodziły na sucho, bardziej prawdopodobne iż źle ustawiony jest rozrząd i stukają zawory o tłoki

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Po wymianie uszczelki glowicy stuka
PostNapisane: 26-09-2007, 09:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-03-2006, 11:22
Posty: 840
Lokalizacja: Bydgoszcz
artisz napisał(a):
objawy są jakby panewka, na wolnych obrotach przy dodawanu gazu stuka od strony paska rozrządu.Co ciekawe na zimnym silniku prawie wcale.pasek jest dobrze. g 102 1.3v. Od wymiany uszczelki pod głowicą panewki chyba się nie psują?

Jeśli ustawiałes na znaki to koniecznie sprawdz liczbe zębów, w 1.3 można się pomylić o ząbek przy ustawieniu na znakach. Myśle że kolega drookash napisze nam za chwile ile to miało być tych ząbków na pasku :)

_________________
G102 1.3 16V black edition 5D Obrazek
Emerytowóz 1.6 White COUPE Obrazek LPG
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26-09-2007, 13:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-01-2006, 13:36
Posty: 1253
Lokalizacja: Bydgoszcz
Sprawdzę w domu i napiszę dokładnie ilość zębów paska między znacznikami na kółkach.
Wstępnie mogę podpowiedzieć - sprawdź czy masz dokręconą świecę, czy masz dobry luz na zaworach i czy kabel świecowy jest dobrze dociśnięty. Zapłon ustawiony na zmasowanym kompie punkt w punkt ?

_________________
dawno temu : Hyundai Pony GLS 1.5 82KM
dawniej : Daihatsu Charade G200 1.3 84KM
nie tak dawno : Audi 80 Avant 2.0 90KM
przed chwilą : Fiat Doblo 2010 Maxi Combi 1.6 MultiJet 105KM (290Nm)
teraz : Mitsubishi L200 Invite+ DoubleCab 2.5 DiD 136KM (390Nm)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: dzieęki za podpowiedzi
PostNapisane: 27-09-2007, 20:52 
Offline

Dołączył(a): 29-09-2006, 13:20
Posty: 13
Lokalizacja: Drążna
rozrząd jest chyba dobrze dzisiaj przestawiłem o jeden ząbek było calkiem żle.A teraz ciekawostka , po zdjęciu paska alternatora i pompy stukanie prawie zanika.a liczba ząbków faktycznie by się przydała jak ktoś wie to bym bardzo prosil. A poza tym stuka tylko na ciepłym silniku więc to chyba nie rozrząd.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL