forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 12-10-2024, 01:21

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Różnica amortyzatorów do modeli G10x a G20x
PostNapisane: 24-11-2006, 00:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-01-2006, 13:36
Posty: 1253
Lokalizacja: Bydgoszcz
Patrzę na zdjęcia, które porobił somsiad Gorzowa Wlkp i wydaje mi się, że jego amorki z GTTi są takie same jak moje w G200, oczywiście nie poduszka mocowania i sprężyny, ale sam amorek.
Czy ktoś z was może mi powiedzieć czy są różnice z budowie amortyzatora w modelach G10x i G20x ?
Moje mam wybite - założyłem od TICO, ale są za miękkie. Szukam wkładów na regenerację - pasują chyba od golfa II ale nie wiem czy to dobre rozwiązanie ?
Jakieś sugestie ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Różnica amortyzatorów do modeli G10x a G20x
PostNapisane: 24-11-2006, 21:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02-05-2005, 22:43
Posty: 23
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
dzisiaj założyłem amory tył w mojej G200 po regeneracji w Barlinku/adres na allegro 2x135 zet / do tego sprężyny od cc tył średnicy 110 mm i długości 330 mm/są też długie na 300 mm ale są za krótkie 2x40 zet/ w moich sprężynach odleciał ostatni zwój,na razie chodzi płynnie nie chciałem z Tico bo to waży 635 kg a cc waży750 kg a to luż bliżej do naszej wagi 830 kg a u mnie z butlą gazu 850 kg. W drugiej G200 regenerowałem amory w Katowicach na Warszawskiej też do teraz nie ma kłopotów więc może lepiej regenerować niż dobierać za miękkie z Tico. W razie wątpliwości odezwij się.

_________________
G200 1.3 16V 94 gaz czerwona G200 1.3 16V 93 gaz szara


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24-11-2006, 22:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-01-2006, 13:36
Posty: 1253
Lokalizacja: Bydgoszcz
Czały czas się zastanawiałem nad sprężynami własnie od Cienkiego. Tylko że nie wiem jak liczba zwoi wpływa na twardość - czy wogóle wpływa ?
Znalazłem fordowskie - http://www.allegro.pl/item144097150_sprezyna_sprezyny_tyl_ford_escort_wzmoc_.html
opisane tutaj dokładniej : http://sklep.intercars.com.pl/result1.php?res=1&atg=9858152&art=74062&gen=188&gru=3140200&towkod=299025&zdj=0&km=0&typ=1322&wsk=O&lang_id=PL

102mm średnicy, 338mm wysokości i 10,5mm pręt, co jest bardzo zbliżone do oryginlanych Daihatsu - 10,5mm pręt, 334mm wysokości i 106mm średnicy. Na końcówki można pozakładać gumowe wężyki - minimalnie powiększą średnicę i powinno być OK.
Co sądzicie ??? Za Daihatsu chcą..ok 120 zł - warto się bawić czy dać 100 więcej i mieć oryginalne ?
Jest jeszcze coś takiego http://moto.allegro.pl/item142479901_sprezyna_ford_escort_przod_lub_tyl_wzmocniona_.html
WZMOCNIONA - tylko, że nie pisze z jakich prętów itd... 62 zł to już dobra cena.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL