forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 29-06-2024, 07:25

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: odpowietrzenie i obroty noi wiatrak
PostNapisane: 20-09-2006, 20:21 
Offline

Dołączył(a): 15-09-2006, 10:15
Posty: 66
witam was mam problem z odtpowietrzeniem charady i z wentylatorem bo cos niechce sie zalaczac.O i jeszcze wazny problem jak jest zimny troche cieply ladnie chodzi rozgrzeje sie i juz zucza silnikiem albo zdycha sa bardzo male obr jak mozna je zwiekszyc stalo sie to po wymianie zaworow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20-09-2006, 20:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08-09-2004, 12:50
Posty: 940
Lokalizacja: Mielec
ja w roverze tak mam , jak zimny to mieszanka paliwowo powietrzna inna ... a jak goracy to wiadome , zmienia sie .... i co sie okazuje ?? aparat zaplonowy daje mi dupy ... , ale nie przejmuje sie tym :) bo wiem ze za miesiac i 9 dni bede wpolsce pomykal swoja 1.6 :)


wiec - sprawdz zaplon , bo to ze ci rzuca to ok , ale co jest wina ? za niskie obrot yczy co ?

_________________
http://mieleckie.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20-09-2006, 21:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
po pierwsz skoro miałes w tamtej głowicy wypalone zawory wydechowe skadś się to wzielo nie samo od siebie - prawdopodobnie miałes zauboga mieszankę w paliwo co spowodowało wzrost temp spalania sprawdzałeś skład spalin ? co do problemów z wentylatorem wykręć czujnik i sprawdź go w gotującej się wodzie czy przełączy, druga sprawa możlie że sam przekaznik szwankuje w skrzynce koło komory silnik, żeby to sprawdzic podłącz kabel z czujnika do bloku przy załączonym zapłonie powinien załączyc się wentylator. sprawdz najpierw to potem bedziemy myslec co dalej. z tymodpowietrzeniem i falowanie obrotów nie wymyslilem sam - przerabiali to na dairally bo nie mogli znaleźć przyczyny

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20-09-2006, 22:09 
Offline

Dołączył(a): 15-09-2006, 10:15
Posty: 66
nakrutko podlaczylem dziala wetylator a ktury to czujnik od zalaczania wentylatora ,jak odpowietrze auto to pojade na padbanie spalin


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20-09-2006, 22:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
taki z zieloną górą bliżej kopułki patrząc od przodu. na nim podpięty od góry konekor , podegnij mu blaszki bo lubi sę zsunąc.

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21-09-2006, 09:38 
Offline

Dołączył(a): 15-09-2006, 10:15
Posty: 66
ok juz wiem ktury to a teraz jeszcze powiecie mi jak z otpowietrzaniem chyba jest zapowietrzony


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21-09-2006, 10:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
niewiem, też mam nieodpowietrzony w sobotę będę się bawił to napisze czy się udało. Co do falujących obrotów jeśli potencjometr przepustnicy jest ok to spróbuj wyczyścić przepustnicę naftą albo prepratem do gaźników - u mnie troche pomogło. Druga spraw zobacz przewód od odmy jak mocno ci dmucha, dobrym wyjściem jest zamocowanie małego filterka na odmę albo separatora żeby wydmuchy ze ksrzyni nie szły z olejem na turbinę bo ląduje to wszystko w intercoolerze a później na przepustnicy - jest zasyfiona a później są takie cyrki.

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21-09-2006, 15:51 
Offline

Dołączył(a): 15-09-2006, 10:15
Posty: 66
wiec tak z odpowietrzeniem chyba jest ok ale zeby ten wiatrak sie wlaczal co zrobic jak sprawdzic ten czujnik. z odmy nic niedmucha dym nieleci.I jeszcze jedno chyba najwazniejsze te bu bu bu bu co silnik wydaje mi sie zdjae ze jest to spalanie stukowe i jak sobie 2 razy przygazwalem to zauwazylem na trawie ze jest czarna czyli za bogato ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21-09-2006, 16:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
czarna czyli za bogato zgadza sie albo osad z oleju, czujnik tak jak mówiłem -jest to tylko termostat czyli wsadź do gotujacej sie wody i obwód się zamknie, normalnie jest otwarty

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21-09-2006, 16:26 
Offline

Dołączył(a): 15-09-2006, 10:15
Posty: 66
zrobilem tak.wyciagnolem wtyczke i poloczylem te dwa kabelki ze wtyczki ale wiatrak sie niezalaczyl a ztym spalaniem co zrobic moze ta srubkom pokrece ta kolo silniczka wycieraczek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21-09-2006, 21:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
ona jest właśnie do regulacji mieszanki ale tak jak mówiłem to raczej ustawiaj albo na stacji albo jesli masz to na wskaźniku zrobionym na lambdzie - sam próbowałem recznie da sie ale na oko nie ustawisz 8)

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22-09-2006, 15:53 
Offline

Dołączył(a): 15-09-2006, 10:15
Posty: 66
witam cisnienie sprezania cyl pierwszy 8,7 cyl drugi 8,6 cyl trzeci 8,6 to chyba dobrze tubina jes ok nic niekopci niema luzow a mimo tego to ma przyspieszenie jak swift 1.0 3cylindrowy masakra niewiem sam juz coto moze byc czy ja zaduzow ymagam czy co najchetniej przejechal bym sie takim samym dla porownania jest ktos z gorzowa lub okolic ?? juz niemam sil normalnie dotego auta to osiogami mialo byc zblizone do dwusety a bardzo bardzo daleko mu dotego nawet na drugim biegu niepisna kola jestem zalamany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22-09-2006, 16:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
zmierz czas do setki powinien być koło 8 sek, sprawdź też vmax to powinno dużo powiedzieć, sprezanie masz bardzo ok. Niemasz żadnych problemów z turbiną albo układem dolotu (nieszczelny intercooler weze etc.)

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22-09-2006, 18:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31-10-2005, 15:08
Posty: 153
Lokalizacja: Bełchatów
Cisnienie spręzania powinno być 10,5 ponizej 8 lub roznica miedzy cylindrami chyba 1,5 bara to silnik do remontu.Wiec 8,5 to juz koncowka silnika.

_________________
Darade GTtI (narazie upgrade do 1xx KM) - było
Sand Lover Discovery


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22-09-2006, 19:21 
Offline

Dołączył(a): 15-09-2006, 10:15
Posty: 66
niesadze ze mam silnik do remontu (moge sie mylic) bo mieszcze sie w srodkowej granicy czyli nie maxymalne a ni nieminimalne tak wyczytalem z serwisowki coto jest to etc z turbinom chyba niemam klopotow wsumie niewiem ale luzow nic niema czy podobnych rzeczy co do ukladu to niewiem czy jest szczelny sadze ze tak bo sprawdzalem stan dolotu


Ostatnio edytowano 22-09-2006, 20:34 przez somsiad511, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL