forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 30-09-2024, 00:30

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jak zadbać o to żeby silnik w GTti długo pojeździł :)
PostNapisane: 09-09-2006, 17:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16-09-2004, 16:23
Posty: 463
Lokalizacja: Jelenia Góra
Po paru rozebranych silnikach i konsultacjach z kilkoma osobami stwierdzam ze te silniki sa nie do zajechania pod jednym warunkiem - od razu po zakupie należy zdjąć miske olejową i naprawić pompe oleju, a dokładnie dotoczyć nową ośkę z twardszego materiału bo oryginalna nadaje sie na śmietnik i to juz przy przebiegu 100 000km. Widac to od razu po zdjęciu miski, wystarczy złapać za kółko zebate na pompie i od razu czuć luz. Jak ktos tego nie zrobi to czeka go robienie panewek, a duuuży problem bo panewek do gtti praktycznie nie ma. Najpierw zaczyna coś stukac w silniku, a później panewka sie obraca, są bardzo wrazliwe na słabe smarowanie. Po takiej awarii wał nadaje sie do szlifowania, a panewek pod szlifowany wał nie ma, trzeba dorabiać. Poza tym silnik jest bardzo trwały, ma bardzo twarde cylindry, przy 200 000 praktycznie zero zużycia, zawory na płytkach tez super twarde bo przy tym przebiegu i dobrym smarowaniu luzy sa jak w książce. Można profilaktycznie wymienić pierscienie.

Dla tego nie zamierzam zmieniac auta, kończe składac następny silnik 8)

_________________
Charadka GTti

..::: Systemy Car Audio :::..

www.caraudio.jelenia.pl

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10-09-2006, 14:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-09-2004, 09:49
Posty: 667
Lokalizacja: Wołów - Wrocław
To jest na 99% klucz do długowieczności GTti dosłownie wszyscy których znam i którzy dłużej pojeździli gtti mieli te same objawy , ja wkrótce profilatycznie zajrze do swojej

_________________
Było :( G100 CB80,CB90,CB23,CL11,CL61 & upgrade G102 HD-E
S14 SR20DET - E34 M50 & E38 M52 -ZX7R
G-Works Automechanika-Lakiernictwo Wrocław tel. 605-853-918 a o charadkach wiemy wszystko
http://www.amba1.republika.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10-09-2006, 14:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08-09-2004, 12:50
Posty: 940
Lokalizacja: Mielec
aa tam , u mnie to bylo :P

_________________
http://mieleckie.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10-09-2006, 15:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-09-2004, 09:49
Posty: 667
Lokalizacja: Wołów - Wrocław
ale mazi miałeś judyna gtti na forum która 110 na dwójce ciągneła:)już nawet niechce myślec jakie to obroty jeśli nie poza skalą :D

_________________
Było :( G100 CB80,CB90,CB23,CL11,CL61 & upgrade G102 HD-E
S14 SR20DET - E34 M50 & E38 M52 -ZX7R
G-Works Automechanika-Lakiernictwo Wrocław tel. 605-853-918 a o charadkach wiemy wszystko
http://www.amba1.republika.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10-09-2006, 15:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16-09-2004, 16:23
Posty: 463
Lokalizacja: Jelenia Góra
Mazi może miałeś dół też grubo pogrzebany dla tego hulał. Z resztą przecież długo nie pohulał :lol: A co tobie w ogóle w niej padło?

_________________
Charadka GTti

..::: Systemy Car Audio :::..

www.caraudio.jelenia.pl

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL