forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 13-05-2024, 14:12

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Tłoki w GTti
PostNapisane: 15-12-2004, 10:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-09-2004, 09:49
Posty: 667
Lokalizacja: Wołów - Wrocław
Czy ktoś może wie czy tłoki w gtti maja być gładkie czy mają mieć takie skośne wyżłobienia na zawory? widziałem już dwa silniki i w jednym idealnie każdy tłok miał 4 wyżłobienia myślałem że to oryginlne , ale w mojej są tylko z jednej strony co sugerowałoby że robią je zawory

druga sprawa co znaczy że jest literka B na tłoku czy tak jest oryginalnie czy może są to nadwymiarowe na 1 szlif?
Pozdrówka

_________________
Było :( G100 CB80,CB90,CB23,CL11,CL61 & upgrade G102 HD-E
S14 SR20DET - E34 M50 & E38 M52 -ZX7R
G-Works Automechanika-Lakiernictwo Wrocław tel. 605-853-918 a o charadkach wiemy wszystko
http://www.amba1.republika.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16-12-2004, 00:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25-08-2004, 22:39
Posty: 213
Lokalizacja: Piastów
literka B nie świadczy o tym czy tłok jest nominalny czy na któryś szlif
ja w poprzednim silniku miałem trzy tłoki z literką B a jeden A a wszystkie było nominalne
nie wiem jak jest w charadce ale w maluchu miałem tak, że na każdy rozmiar tłoka nominał, I-szy, II-gi szlif są jeszcze różne wymiary tłoków które są oznaczone właśnie literami A, B, C..

_________________
Osa kom: 501413307
Osa Motors: Sękocin Stary ul.Starowiejska 3
civic eg9 vti 1.6 176KM n/a
yamaha fazer 1000 0-100kmh 2.8s, 0-200 9.3s :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Awaria !
PostNapisane: 16-12-2004, 11:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04-11-2004, 18:05
Posty: 170
Lokalizacja: WARSZAWA
co się dzieja jadę,jadę atu gaśnie.przy uruchamianiu tylko zaskoczy na moment.dopiero po długim zmuszaniu jej do pracy nabiera sił.
czy to uparty gażnik?wysokie napięcie wymienione. :cry:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16-12-2004, 14:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-09-2004, 09:49
Posty: 667
Lokalizacja: Wołów - Wrocław
rzeczywiscie oznaczenia B nie sugeruja w tym wypadku 1 szlifu , tak to jest jakos fabrycznie pasowane , co do wyciec juz wiem:) maja byc dwa od strony zaworów sscych.

_________________
Było :( G100 CB80,CB90,CB23,CL11,CL61 & upgrade G102 HD-E
S14 SR20DET - E34 M50 & E38 M52 -ZX7R
G-Works Automechanika-Lakiernictwo Wrocław tel. 605-853-918 a o charadkach wiemy wszystko
http://www.amba1.republika.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL