forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 22-12-2024, 09:33

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21-03-2006, 17:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27-02-2006, 15:17
Posty: 26
Lokalizacja: Warszawa/Piaseczno
Ja znalazlem do swojej G30 taka uszczelke
http://www.4cars.pl/szukaj.php?coo=numer&numer=n06004c
Czy ta cena dystwalifikuje ja? :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21-03-2006, 21:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07-10-2005, 14:48
Posty: 1097
Lokalizacja: Krosno
Wiesz co każdy kupuje części na jakie go stać!! Ale dla mnei lepiej jest kupić lepszą niż za chwile kupować nową uszczelke wiec radze poszukać czegoś lepszego, a na forum w tym temacie rozmawialiśmy o uszczelkach wiec sam przemyśl czy opłaca sie kupić jedna tanszą i wymienić za chwile na lepszą, czy od razu lepszą!! 8)

_________________
JEST RENAULT MEGANE 1.6 75KM.

BYŁ MITSUBISHI COLT C51 1.3 gaźnik, sonda lambda i ecu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22-03-2006, 20:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27-02-2006, 15:17
Posty: 26
Lokalizacja: Warszawa/Piaseczno
No dobrze, ale w japan cars orygianla japonska uszczelka kosztuje 55zl. To czy ta za 150 zl byla zrobiona moze ze zlota? :lol: Komplet piersicieni to wydatek ok 200 zl. 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: POMOCY!!! Problem z uszczelką pod głowicą!
PostNapisane: 22-03-2006, 23:14 
Offline

Dołączył(a): 23-06-2005, 16:02
Posty: 18
Lokalizacja: wawa / pruszków
PIOTREK napisał(a):
Witam!!!
Jestem posiadaczem modelu G102 1.3 16V i mam nastepujacy problem.
Wymienilem uszczelke pod głowicą juz dwa razy i jest taki problem
ze ucieka mi płyn z chłodnicy:(. Nie wiem co teraz zrobic? Czy ktos ma jakis pomysl, moze jest jakis patent na to zeby
zalozyc uszczelke i zeby bylo wszystko ok.

pozdrawiam


sprawdź pompę wody

_________________
czerwona 1.3 16V '91 - denat :(
MB W123 200D '84 - druga młodość wciąż przed Nim...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22-03-2006, 23:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07-10-2005, 14:48
Posty: 1097
Lokalizacja: Krosno
Nie wiem ja Ci nie karze najdroższej kupować jeśli masz uszczelke za 55zł i do tego orginalną japońską to nie ma sie nad czym zastanawiać!! :lol: Bardziej sie liczy czy ktoś fachowo skręci głowice bo wtedy uszczelka bedzie trzymała dobrze!! A inne są ceny do g30, a inne do g102!! I tak jak pisałem wcześniej to jest twój wybór co kupisz!! 8)

_________________
JEST RENAULT MEGANE 1.6 75KM.

BYŁ MITSUBISHI COLT C51 1.3 gaźnik, sonda lambda i ecu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22-03-2006, 23:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02-02-2006, 23:10
Posty: 97
Lokalizacja: Mojęcice k.Wołowa
czy ja wiem... my kupilismy do TD w którym jest mniejszy stopien sprezania uszczelke za nie całą stówe ale nie ze złota???raczej nie poprostu pokryta specjalnymi dodatkami oraz duzą iloscią grafitu,zmienilismy ją sami i to nie w hermetycznych warunkach i smiga do dziś wcale nie trzeba super mechanika bo powiedzmy sobie szczerze ze silniki daihatsu to skąplikowane jak korek od butelki są ,poprostu trzeba pare zasad "mechanikowania" znac i tyle i barszcz,a uszczelki czym atnsze to faktycznie tym nizsza jakość ale jak sie dobrze odtlusci blok i głowice (gladze dla niewtajemniczonych... i dokreci kluczem dynamometrycznym głowicę nie krzyzakiem to powinno smigać:D

_________________
Live to ride - Ride to live
Honda Jc20 Gold Alcast ver. Open
Kawasaki Zx6r...rozbita:< ale na wiosne Zx9r... bedzie sie dzialo...
Co ty wiesz o zapierdalaniu...??? Ty stara dupa jestes:D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23-03-2006, 01:25 
Offline

Dołączył(a): 16-04-2005, 19:17
Posty: 25
Lokalizacja: szczecin
AmbaJunior napisał(a):
ale jak sie dobrze odtlusci blok i głowice (gladze dla niewtajemniczonych... i dokreci kluczem dynamometrycznym głowicę nie krzyzakiem to powinno smigać:D


jak prawidlowo powinno wygladac zakladanie uszczelki, glowicy? jak rozpoznac, czy nalezy planowac glowice i blok? znalazlem jakiegos mechanika, niby po znajomosci, mialo byc dobrze i nienajdrozej, ale dzisiaj doszlo do czegos takiego: wymiana termostatu, potem sprawdzenie chlodnicy, pompy wody i zdjecie glowicy, uszczelka do wymiany, gosciu od reki zamowil jakas uszczelke bez informowania mnie o czymkolwiek i podal cene 250-300 zl za robocizne(niby mialo byc taniej, bo po znajomosci... ale to juz chyba przesada?), ale juz jutro chce od razu wszystko skladac. Teraz moje pytanie: czy slusznie podejrzewam, ze odwala fuszere albo sie nie zna?
podejrzewam, ze skoro uszczelka strzelila po roku, to nalezy splanowac glowice... prosze o rade

_________________
GTti 1,0, LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23-03-2006, 01:39 
Offline

Dołączył(a): 16-04-2005, 19:17
Posty: 25
Lokalizacja: szczecin
rav napisał(a):
AmbaJunior napisał(a):
ale jak sie dobrze odtlusci blok i głowice (gladze dla niewtajemniczonych... i dokreci kluczem dynamometrycznym głowicę nie krzyzakiem to powinno smigać:D


jak prawidlowo powinno wygladac zakladanie uszczelki, glowicy? jak rozpoznac, czy nalezy planowac glowice i blok? znalazlem jakiegos mechanika, niby po znajomosci, mialo byc dobrze i nienajdrozej, ale dzisiaj doszlo do czegos takiego: wymiana termostatu, potem sprawdzenie chlodnicy, pompy wody i zdjecie glowicy, uszczelka do wymiany, gosciu od reki zamowil jakas uszczelke bez informowania mnie o czymkolwiek i podal cene 250-300 zl za robocizne(niby mialo byc taniej, bo po znajomosci... ale to juz chyba przesada?), ale juz jutro chce od razu wszystko skladac. Teraz moje pytanie: czy slusznie podejrzewam, ze odwala fuszere albo sie nie zna?
podejrzewam, ze skoro uszczelka strzelila po roku, to nalezy splanowac glowice... prosze o rade


jeszcze jedno, kiedy w CB80 należy przeprowadzic dokrecenie glowicy? po ilu kilometrach?

_________________
GTti 1,0, LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23-03-2006, 15:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07-10-2005, 14:48
Posty: 1097
Lokalizacja: Krosno
Ambajuniorze ja nie miałem na myśli super mechanika, bo mechaniką nie ufam, ale aby przy naprawie zrobić wszystko tak jak należy poprostu!! Moja reguła to lepiej powoli, a dokładnie!! 8)

_________________
JEST RENAULT MEGANE 1.6 75KM.

BYŁ MITSUBISHI COLT C51 1.3 gaźnik, sonda lambda i ecu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26-03-2006, 08:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-09-2004, 09:49
Posty: 667
Lokalizacja: Wołów - Wrocław
Są trzy szkoły dokręcania głowic , ale wdług manula ,cb 80 dokręca się raz z tymże maxymalny moment dokręcenia dzieli się na 3 czesci tzn najpierw 2 potem 4 potem 6 (coś koło tego) w odpowiedniej kolejności , myśmy tak zmieniali i juz ponad 20 tyś bez awari przejechał silniczek , czasami na uszczelkach podają żeby sprawdzić jeszcze dokręcenie po 1000 km a na innych widziałem też że by po dokręceniu rozgrzać auto do temp roboczej i potem po jakis 4-5 godzinach sprawdzic ( tak było na uszczelce od disla) - co do planowania nie planowaliśmy głowic mimo że zakładaliśmy inną głowice z innego silnika.

_________________
Było :( G100 CB80,CB90,CB23,CL11,CL61 & upgrade G102 HD-E
S14 SR20DET - E34 M50 & E38 M52 -ZX7R
G-Works Automechanika-Lakiernictwo Wrocław tel. 605-853-918 a o charadkach wiemy wszystko
http://www.amba1.republika.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26-03-2006, 14:07 
Offline

Dołączył(a): 16-04-2005, 19:17
Posty: 25
Lokalizacja: szczecin
Amba napisał(a):
Są trzy szkoły dokręcania głowic , ale wdług manula ,cb 80 dokręca się raz z tymże maxymalny moment dokręcenia dzieli się na 3 czesci tzn najpierw 2 potem 4 potem 6 (coś koło tego) w odpowiedniej kolejności , myśmy tak zmieniali i juz ponad 20 tyś bez awari przejechał silniczek , czasami na uszczelkach podają żeby sprawdzić jeszcze dokręcenie po 1000 km a na innych widziałem też że by po dokręceniu rozgrzać auto do temp roboczej i potem po jakis 4-5 godzinach sprawdzic ( tak było na uszczelce od disla) - co do planowania nie planowaliśmy głowic mimo że zakładaliśmy inną głowice z innego silnika.


dzieki z info, ale w manualu z daihard.org widzialem tylko 2 stopnie dokrecenia, 1 4-4,5 kg, drugie 6-7 kg.

po tysiacu na wszelki wypadek jeszcze dokrece, chociaz poprzednia strzelila mi po 15000 :(

_________________
GTti 1,0, LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 63 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL