forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 22-12-2024, 20:59

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24-01-2007, 22:13 
Offline

Dołączył(a): 08-01-2007, 21:49
Posty: 16
Właśnie rozebrałem swój silniczek w drobny mak i okazało się że pierścienie mają przerwę na zamkach po włożeniu w tuleję w przedziale 0,55 do 0,95mm, więc są do wymiany ponadto tuleje są strasznie wylizane (błyszczą się jak diabli) więc rano biorę graty i jadę do szlifierza zrobić małe co nieco. Jak dzwoniłem po firmach handlujących częściami (Hipol Japan-Parts) to polecają tłoki Teikin po 75zł, pierścienie TCI za 135zł i komplet uszczelek za 170zł. W sumie to kupa kasy jak za graty do takiego małego silniczka chociaż jak porównam to do mojego innego diesla to starczyło by tylko na uszczelki.

_________________
Daihatsu Charade 1.0D 91r.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24-01-2007, 22:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14-01-2006, 00:11
Posty: 72
sprostowanie to napisal gawel a nie hitman bo sie pomylilem tak sa to silniki to traktorow ale ja je kocham za oszczednosc bo charadka w dieselku naprawde malutko pali paliwa a raczej wącha i oczywiscie nie maja takich strat jak bezyna 1 : 30 to stopien sprezania bo w dieselki uwielbiaja wysokie cisnienie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24-01-2007, 22:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14-01-2006, 00:11
Posty: 72
janir a sa to orginalne pierścionki czy jednak podrobki bo jak cena to mi nie wyglada na orginaly bo mi za orginalne japonskie krzykneli 200 zlociszy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24-01-2007, 23:01 
Offline

Dołączył(a): 08-01-2007, 21:49
Posty: 16
Dzwoniłem do Hipolu i są to oryginalne japońskie pierścienie, po drugie kupowałem tej firmy pierścienie do innego samochodu i chodziły rewelacyjnie.

_________________
Daihatsu Charade 1.0D 91r.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25-01-2007, 11:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01-09-2006, 22:19
Posty: 41
Lokalizacja: Łódź
Napisz więc jak to sprawdzić a jak sobie nie poradzę, przy okazji moich kolejnych odwiedzin w stolicy (a bywa że jestem tam b.często) odezwę się i się umówimy.
Pozdrawiam

_________________
Daihatsu Charade 1.0 D, 1991 5d.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25-01-2007, 19:50 
Offline

Dołączył(a): 30-08-2006, 18:05
Posty: 83
Lokalizacja: warszawa
Fiodor napisał(a):
sprostowanie to napisal gawel a nie hitman bo sie pomylilem tak sa to silniki to traktorow ale ja je kocham za oszczednosc bo charadka w dieselku naprawde malutko pali paliwa a raczej wącha i oczywiscie nie maja takich strat jak bezyna 1 : 30 to stopien sprezania bo w dieselki uwielbiaja wysokie cisnienie
niezaleznie od złuzycia silnika stopien sprezania sie nie zmienia i wynosi 1:21,5 zmienia sie nieznacznie po polanowaniu głowicy :!: sprezanie a stopien sprezania to dwie ruzne zeczy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26-01-2007, 21:55 
Offline

Dołączył(a): 30-08-2006, 18:05
Posty: 83
Lokalizacja: warszawa
badmojo napisał(a):
Napisz więc jak to sprawdzić a jak sobie nie poradzę, przy okazji moich kolejnych odwiedzin w stolicy (a bywa że jestem tam b.często) odezwę się i się umówimy.
Pozdrawiam
zeby sprawdic szczelnosc silnika trzeba miec specialny przyzad ,ale napewno twój mechanik miał go nie bedzie. wiec trzeba zrobic prube olejowa na szczelnosc; po zmiezeniu cisnienia sprezania na danym cykindrze nalezy nalac do niego troche oleju'mała strykawke' iponawiasz pomiar jezeli cisnienie wzrosnie niestety pierscienie sa do wymiany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26-01-2007, 22:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14-01-2006, 00:11
Posty: 72
masz racje to byl moj blad cisnienie sprezaniamam 30 bar po wymianie pierscieni i uwazam ze to juz jest dobre cisnienie choc jestem nie pewny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26-01-2007, 23:00 
Offline

Dołączył(a): 30-08-2006, 18:05
Posty: 83
Lokalizacja: warszawa
tak to jest dobre sprezanie ja niemam jurz pare lat diesla to wspominam go najlepiej, to jast naprawde dobra grzechotka :!: :!:

_________________
auto serwis kaliska.waw.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03-02-2007, 18:09 
Offline

Dołączył(a): 08-01-2007, 21:49
Posty: 16
Witam wszystkich ponownie.
Właśnie złożyłem swój silnik i odbyłem jazdę próbną i wychodzi na to, że zabieg się powiódł i silniczek chodzi doskonale. Pozostał tylko jeszcze problem ustawienia zapłonu ale z tym będę bawił się dopiero w Poniedziałek. W szlifierni zapłaciłem 300zł za szlif tulei, dorobienie nowych główek korbowodów, planowanie głowicy, docieranie zaworów i wymianę gumek zaworowych. Nie wiem czy to dużo czy mało ale robota wykonana solidnie - tłoki spasowane są idealnie z tulejami.
Jeśli ma ktoś jakieś doświadczenia w kwestii ustawienia zapłonu to proszę o sugestie.

_________________
Daihatsu Charade 1.0D 91r.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03-02-2007, 18:12 
Offline

Dołączył(a): 25-09-2006, 19:20
Posty: 129
Lokalizacja: Tomaszów Maz
ustawienie zapłonu :?: :shock:

_________________
Wygrani są na mecie...
TXF 1.3i 4wd dla frajdy
S 40 1.9 TDI na co dzień
4.2 315KM w pracy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03-02-2007, 21:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14-01-2006, 00:11
Posty: 72
chyba raczej nad ustawieniem rozrzadu a nie zapłonu bo dieslach nie masz zaplonu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03-02-2007, 23:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08-09-2004, 12:50
Posty: 940
Lokalizacja: Mielec
oj panowie , skoro odpalił czyli rozrząd ustawiony :) bardziej o zapłon - dobrze kolega pisze , w dieslu ustawiamy to na pompie .... ale na dieslach to na tym sie konczy moja wiedza ( nooo i gdzie swiece wymienic :) )

_________________
http://mieleckie.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04-02-2007, 18:14 
Offline

Dołączył(a): 30-08-2006, 18:05
Posty: 83
Lokalizacja: warszawa
jezeli nie odkrecałes pompy od podstawy to kat niepowinien sie zmienic,ale jak chcesz sprawdzic to musisz miec czujnik zegarowy. ust wału 0 stopni 0,86-0,92 pompa

_________________
auto serwis kaliska.waw.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04-02-2007, 21:02 
Offline

Dołączył(a): 25-09-2006, 19:20
Posty: 129
Lokalizacja: Tomaszów Maz
gaweł napisał(a):
co to jest 1:30 :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

Panowie nie wiecie co to :?: :!:
tylko sie wstydzić :!: To po prostu silnik okrętowy w charadzie :!:

_________________
Wygrani są na mecie...
TXF 1.3i 4wd dla frajdy
S 40 1.9 TDI na co dzień
4.2 315KM w pracy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL