forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade
http://forum.charade.pl/

zbyt niskie obroty na biegu jałowym
http://forum.charade.pl/viewtopic.php?f=4&t=5442
Strona 1 z 1

Autor:  tarles [ 05-03-2011, 19:30 ]
Tytuł:  zbyt niskie obroty na biegu jałowym

Od tygodnia z moją g200 dzieją się dziwne rzeczy: gdy staję przed skrzyżowaniem, obroty maleją mi do 400-500, silnik zaczyna dziwnie pracować, po bardzo krótkim postoju zapala dopiero za drugim razem (choć nie zawsze). Byłem u mechaników stwierdzili, iż trzeba wymienić potencjometr ustawienia przepustnicy. Po telefonie do AGMAR Pani zaproponowała, aby się z tym wstrzymać i dokładnie przeczyścić przepustnicę bo na końcu śrubki regulacyjnej maże być nagar. Mechanicy to zrobili, ale nie zlikwidowało to ww. objawów. Jakie mogą być tego powody. Pozdrawiam Tarles.

Autor:  Dża [ 06-03-2011, 12:18 ]
Tytuł:  Re: zbyt niskie obroty na biegu jałowym

Prośba o uzupełnienie profilu :)

Autor:  tarles [ 06-03-2011, 13:06 ]
Tytuł:  Re: zbyt niskie obroty na biegu jałowym

Moje autko to: daihatsu charade IV, G 200, poj. 1.3, 84 KM, 1993 rok i nie bardzo wiem czy chodzi te dane czy o moje osobiste. tarles

Autor:  HTZ [ 10-03-2011, 16:29 ]
Tytuł:  Re: zbyt niskie obroty na biegu jałowym

A falują obroty czy tylko spadają ? Może lambda padła?

Autor:  eltano [ 19-03-2011, 00:13 ]
Tytuł:  Re: zbyt niskie obroty na biegu jałowym

Moze uszczelniacz jakis? Sprawdzales czy masz kompresje..? ja tak mialem teraz w moim e30. na zimnym nie trzymal mi obrotow i na cieplym tylko trzymal.. i okazalo sie ze to uszczelniacz walu korbowego..

Autor:  HTZ [ 19-03-2011, 17:38 ]
Tytuł:  Re: zbyt niskie obroty na biegu jałowym

Gdzie nie miałeś kompresji przez uszczelniacz wału korbowego??? Pod pokrywą zaworów? :lol:
To raczej nie ma wiele wspólnego z obrotami, tylko silnik będzie cały z oleju.

Autor:  sting13 [ 19-03-2011, 20:18 ]
Tytuł:  Re: zbyt niskie obroty na biegu jałowym

odłacz czujnik połozenia przepustnicy i zobacz czy pomogło, mozesz rowniez odłaczyc sonde lambda i sprawdzic co sie dzieje bez tego tez silnik bedzie pracował i bedzie mozna cos wiecej sie dowiedziec po sprawdzeniu tego

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/