forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 02-10-2024, 00:28

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: nieodpala same problemy
PostNapisane: 17-06-2007, 19:21 
Offline

Dołączył(a): 15-09-2006, 10:15
Posty: 66
witam mam problem otuz robilem kapitalny remont charadki panewy szlif walu glowicy pierscionki itp sprawy zlozylem to wsystko dokupyi niemoge jej odpalic .zauwazylem ze paliwo niedochodzi do gaznika zbytnio jak sciogne waz przed gaznikiem to tylko sobie chlapnie piodczas krecenia rozrusznikiem nastepny problem to zaplon jak go ustawic , ja ustawim go tak: ustawiam na 0 i palec wskazuje mi 1 cylinder i wkladam go w obudowe ta co trzyma terz pape paliwa charada tylko odzywa sie przy pomocy samo startu, jaka jest kolejnosc zaplonu w charadzie 1,2,3 czy 1,3,2??

_________________
1.0b-gaz miasto
pozamiastem wir w baku v12 i 300koni :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19-06-2007, 00:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09-08-2006, 16:30
Posty: 67
Lokalizacja: Lublin
u mnie przyczyną niepodawania paliwa po remoncie był taki mały metalowy pręcik, który siedział w głowicy...

_________________
Możliwość zahamowania jest Twoim prawem do prędkości...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20-06-2007, 22:00 
Offline

Dołączył(a): 15-09-2006, 10:15
Posty: 66
jest ten prcik a pomiedzy nim nic niepowilnlo byc jeszcze kulka czy cos takiego i jak jest ztym zaplonem

_________________
1.0b-gaz miasto
pozamiastem wir w baku v12 i 300koni :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21-06-2007, 01:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09-08-2006, 16:30
Posty: 67
Lokalizacja: Lublin
somsiad511 napisał(a):
jest ten prcik a pomiedzy nim nic niepowilnlo byc jeszcze kulka czy cos takiego i jak jest ztym zaplonem


ale troszkę interpunkcji ;) jak jest pręcik to jest ok, u mnie go nie zamontowali i nie otwierał dostawy paliwa.... dopiero jak im pokazałem z czym to się je to dopiero zajarzyli.... a z zapłonem to nie mam pojęcia, nawet u mnie w 1.3 nie wiem jak to tam leci :)

_________________
Możliwość zahamowania jest Twoim prawem do prędkości...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21-06-2007, 12:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02-02-2006, 23:10
Posty: 97
Lokalizacja: Mojęcice k.Wołowa
kolejnosc jak rozumiem ze masz 3 cylindry to 1-2-3 liczac od prawej podluznicy czyli od pasazera , zaplon ustaw jak tlok nr 1 jest na samej gorze to zeby byla iskra zeby palec byl na kopulce nr 1 cylinder ma sie rozumiec a pozniej mniej wiecej jak odpalisz to doregulujesz sobie, jesli tak zrobiles i nadal nie pali to sprawdz rozrad wystarcza 2 zabki zeby kulal , na paliwo nie mam opcji , moze masz padnieta papke paliwowa?

_________________
Live to ride - Ride to live
Honda Jc20 Gold Alcast ver. Open
Kawasaki Zx6r...rozbita:< ale na wiosne Zx9r... bedzie sie dzialo...
Co ty wiesz o zapierdalaniu...??? Ty stara dupa jestes:D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21-06-2007, 20:24 
Offline

Dołączył(a): 15-09-2006, 10:15
Posty: 66
dokladnie tak robie jak napisales i qupa, walek rorzadu jest na kropce i na znaku na obodowie wal ustawiam na 0 iskra byla tak jak napisales
czyli musze walczyc z ta papkom. A miedzy precikiem a papkom niepowinlo nic byc bo ten precik jakos tak salbo sie wychyla

_________________
1.0b-gaz miasto
pozamiastem wir w baku v12 i 300koni :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21-06-2007, 22:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-03-2006, 11:22
Posty: 840
Lokalizacja: Bydgoszcz
Miedzy precikiem a pompką nic nie powinno być, w manualu masz podana jeszcze jego dlugosć, bardziej bym szukał przyczyny w aparacie zapłonowym, może przy montażu przestawiłeś o jeden ząbek aparat względem wałka a już wtedy nie zapalisz. Wrazie co aparat się wyciaga przes wykręcenie tej śruby od zapłonu i on wyjdzie do góry. A wogóle silniczkem ma siłe do kręcenia ? Czy masz wrażenie jakby chciał zapalić ?? Możesz też spróbować po sprawdzeniu czy iskra wogóle jest, wlej nakrętke ( 25ml ) beznyny w gażnik, jeśli odpali to problem masz z benzyna. Bo jeśli aparat jest przestawiony to świece nie będą mokre i nie da się stwierdzić czy dostaje mieszanke.

_________________
G102 1.3 16V black edition 5D Obrazek
Emerytowóz 1.6 White COUPE Obrazek LPG
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23-06-2007, 15:21 
Offline

Dołączył(a): 15-09-2006, 10:15
Posty: 66
jak prawidlowo wsadzic aparat wzgledem walka ??

_________________
1.0b-gaz miasto
pozamiastem wir w baku v12 i 300koni :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23-06-2007, 19:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-09-2004, 09:49
Posty: 667
Lokalizacja: Wołów - Wrocław
ustawiasz znaki takjak do rozrządu i aparat ma wtedy dawac iskre na 1 cylinder

_________________
Było :( G100 CB80,CB90,CB23,CL11,CL61 & upgrade G102 HD-E
S14 SR20DET - E34 M50 & E38 M52 -ZX7R
G-Works Automechanika-Lakiernictwo Wrocław tel. 605-853-918 a o charadkach wiemy wszystko
http://www.amba1.republika.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL