szociu napisał(a):
płyn chłodniczy to alkohol, białe to się zrobi jak jeździsz na wodzie bo woda emulguje tłuszcz i robi sie masełko.
no właśnie.... kiedy miałem pękniętą obudowę termostatu to ubywało sporo tego płynu i uzupełniałem wodą, do tego stopnia, że płyn był bardzo rozcieńczony wodą...
szociu napisał(a):
Co do nierówności to przed założeniem uszczelki powinno sie sprawdzić nie tylko powierzchnie głowicy ale i bloku.
oczywiście do sprawdzenia
szociu napisał(a):
Co do dostawania się paliwa do oleju jest to możliwe ale musiałbyś naprawdę mocno przelany silnik mieć
przelany tzn. że za dużo paliwa dostawał ? czyli regulacja gaźnika ?
drookash napisał(a):
Jeżeli nalało by się tyle paliwa do oleju, żeby zauważalnie wzrósł jego poziom to była by to bomba ma kółkach i czuł byś mocno paliwo w oleju.
ehh nie pamiętam już czy czuć było bardzo benzynkę z oleju...:/
drookash napisał(a):
Pompkę paliwa masz w gaźnikowcu - a ty chyba masz wtrysk co ? Gaźnikowe 1.3 to ewenement !
u mienia gaźniczek
drookash napisał(a):
Bąblowało ci w zbiorniczku wyrównawczym przed naprawą ?
niestety :/
Oczywiście wszystkie Wasze rady przekażę na warsztat i mam nadzieję, że tam będą wiedzieli co z tym zrobić i obejdzie się bez jakichś skomplikowanie drogich kmin...