forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade http://forum.charade.pl/ |
|
zakupiona gtti co napoczatek http://forum.charade.pl/viewtopic.php?f=4&t=1175 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | somsiad511 [ 15-09-2006, 16:33 ] |
Tytuł: | zakupiona gtti co napoczatek |
wiatam mam pytanka co napoczatek mam posprawdzac przy mojej charadce jest to wersja gtti to co sprawdzilem i wiem filtry i olej do wymiany kopulka do wymiany starte styki az do scianki. turbina w bdb stanie autko po remoncie silnika 30tys temu dziur niema w progach ale czuje ze autko niema mocy takiej jak powinlo i turbina wlacza sie od ok 4tys obr (kontrolka na desce rozdzielczej) brak mocy moze byc spowodowane zapchanym filtrem paliwa ??(niewiem czy jest zapchany) czy moze ta kopulka?? a i jeszcze obrotomierz niedziala czasami zalapie i jak gasze silnik to wskoczy na tys obr i spada odrazu luty w liczniku sprawdzone Prozba do admin podobnego posta prosze skasowac zapomnialem sie zalogowac (usunięte miś) |
Autor: | szociu [ 15-09-2006, 18:19 ] |
Tytuł: | |
kopułka gtti ma inna konstrukcję niż do zwykłej dlatego to wygląda jakby było starte do ścianki ![]() co do licznika zobacz na cewkę w liczniku czy niema przerwy -dlatego tak wesoło wskazówka podryguje ![]() |
Autor: | Gość [ 15-09-2006, 19:11 ] |
Tytuł: | |
ao tak wygloda moja kopulka moze niejst orginalna ale 1 golec widac a 2 sa wytarte do scianki oto link do zdjecia http://somsiad511.wrzuta.pl/obraz/4CN62p9giG/ taka powinla byc?? |
Autor: | szociu [ 15-09-2006, 19:41 ] |
Tytuł: | |
nietyle co powinna co one są tak zbudowane, na pierwszy rzut oka myślałem że w mojej jest też wytarte na amen jak dostałem nową to zobaczyłem że to tak jest zrobione ![]() |
Autor: | somsiad511 [ 15-09-2006, 19:58 ] |
Tytuł: | |
a jak mam sprawdzic ten zawur bo tez sie nadtym zastanawiałem ona ma ciegnoc czy phac bo mi sie wydaje ze on jest otwarty caly czas ale niejestem pewien. jak stoje przodem do silnika lapie za te ciegno od zaworu to ciegno idzie tylko w prawo (strona kierowcy) |
Autor: | szociu [ 15-09-2006, 20:34 ] |
Tytuł: | |
wastegetem nie manewruj ![]() |
Autor: | somsiad511 [ 15-09-2006, 22:22 ] |
Tytuł: | |
jutro zaczne sprawdzac bo jade na geometrie i wywarzyc kola na szarpaki jakis stuki sa z lewej strony i wjade jeszcze na analizator spalin z twoimi radami powinlismy dojsc do przyczyny bo charadka powinla mielic jeszcze na 2 biegu a tego nierobi pry wiltrze ja widzialem tylka jeden wezyk cienki i ten co idzie do turbiny .jest jakis servis manual?? do charadki |
Autor: | szociu [ 15-09-2006, 22:33 ] |
Tytuł: | |
tak nawet kilka sa na necie, były też wrzucane na forum, co do mielenia na 2 ce to auto póki mu się turbina nie włący niema super wigoru, skoro masz uszkodzony obrotomeirz może problem polega na tym że masz zbyt niskie obroty biegu jałowego i startujesz zamiast z 1000 to 500 (ja tak miałem) różnice wtedy czuć zwłąszcza na początku za to po chwili wiadomo ![]() za filtrem wezyk jeden idzie do przepustnicy a drugi jest podłączony pod DV |
Autor: | somsiad511 [ 15-09-2006, 23:06 ] |
Tytuł: | |
powiem tak mialem 200sxa on ladnie sie wkrecal jechalem szarada to calkowicie ine przelozenia 5 bieg trzeba miec min 100kmh i tak sie wpienilame raz dojebalem gazu na ful po przeciogalem jej i pocisla miala takiego kopa ale czy wcioglo w fotel to niewiem w jakim zakresie obrotow ma najwiekszego kopa ?? |
Autor: | szociu [ 15-09-2006, 23:34 ] |
Tytuł: | |
w mojej prawdziwy wigor od 4,5 tys... co do piatki to ja wrzucam przy 60kmh jezdzac po miescie ![]() |
Autor: | somsiad511 [ 15-09-2006, 23:37 ] |
Tytuł: | |
a ten AF znajduje sie kolo silniczka wycieraczek tak ?? doczego on sluzy ?? bo znalazlem go wlasnie w manualu tam jest jakas srubka i chyba ma to cos wspulnego ze skladem mieszanki ?? tak sie zastanawiam czemu niema przeplywomierza co ustala dawke paliwa ?? |
Autor: | szociu [ 16-09-2006, 08:30 ] |
Tytuł: | |
masz przepustnice która ustala dawkę powietrza,paliwem steruje komputer daje sygnał na wtryski biorąc z kolei sygnał z przepustnicy, potencjometru afr oraz czujnika temp wody (jak cos pominałem to sorry) ta śrubka o której piszesz to potencjometr do regulacji skłądu mieszanki bez podłączanego czujnika afr nie manewruj - ja w ramach testów oczywiście manewrowałem zaraz jak kupiłem ![]() |
Autor: | somsiad511 [ 16-09-2006, 13:39 ] |
Tytuł: | |
i sie zalamalem na cylindarach komprecha cyl 1 8.6 drugi cyl 6.5 3 cyl 4.3 gosciu sie zaklina ze remont byl robiony autko chodzi jak dizel bububububu na odpalonym silniku odkrecilismy korek od wlewu oleju i niemial przedmuchow taksamo z miarka olejowo i tez bez przedmuchow to chyba pierscionki OK |
Autor: | mazi [ 16-09-2006, 13:55 ] |
Tytuł: | |
to kupujac auto nie sprawdzales cisnienia ? ![]() ![]() |
Autor: | somsiad511 [ 16-09-2006, 14:04 ] |
Tytuł: | |
mial remont robiony korek podnosilem olejowy niemailem zreszta czym sciogne glowice i sie okaze a jagby rorzad byl zle ustawiony ?? tez tak by bylo ? |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |