Cytuj:
A według mnie szybko , 1 .0 GTti około 5 minut jazdy w miescie i jest praktycznie już robocza temperatura , a ciepłe powietrze już po około 1 minucie leci z kratek , diselkowi zajmuje to dwa razy tyle ale wiadomo mniej ciepła emituje ,
no właśnie o ten czas 5-8 min. chodzi na postoju lub w jeżdzie miejskiej samochód się nagrzeje ale gorzej w jeżdzie poza miejskiej wtedy czas nagrzania przedłuża się.
Kiedyś przejechałem około 50 Km w warunkach ekstremalnych,górskich,(-25 C) niezbyt szybko (oblodzona droga),przed wyjazdem samochód był wygrzany i osuszony na postoju i po przejechaniu tej drogi wskazówka nagrzania chłodnicy wychyliła się od zera o dwie swoje grubści a po 40 km przebytej drogi szyby zaczeły mi zamarzać.
Stosowałem się do wskazówek instrukcji obsługi która zaleca stosować nawiew powietrza z zewnątrz ale w tych warunkach ten sposób nie jest zbyt skuteczny.
Według mnie lepiej jest zastosować wygrzanie w obiegu wewnętrznym do czasu cześciowego odmrożenia (kiedy szyby zaczynają zaparowywać)włączyć na około 30 s obieg zewnętrzny (przewietrzyć) i przejść na mieszany (wewnętrzny +niewielki dopływ powietrza z zewnątrz)
HITMAN Instrukcja obsługi g100 nic nie wspomina o filtrze przeciwpyłowym zarówno w części dotyczącej ogrzewania jak też eksploatacyjnej nie ma tam żadnej wzmianki kiedy go czyścić czy wymieniać .Nie rozbierałem tego układu ale jeżeli powietrze przychodzi dobrze wygrzane i w dość dużej ilości to wszysko jest w porządku-i to tylko sprawa ustawienia.W Charade jest jednak tak ,że nie raz niektóre modele różnią się wyposażeniem-warto by więc przejrzeć układ od wylotu do zassania.
[ Dodano: 02-12-2004, 21:05 ]HITMAN jeżeli chcecz to zezkanuję Ci fragment tej instrukcji (jest w języku polskim ) -zawiera kilka szkiców polożeń dzwigni i spróbuję wysłać na maila
[ Dodano: 02-12-2004, 21:05 ]HITMAN jeżeli chcecz to zezkanuję Ci fragment tej instrukcji (jest w języku polskim ) -zawiera kilka szkiców polożeń dzwigni i spróbuję wysłać na maila