Sam sobie poradziłem
Jak widać nie tylko Charadki mają właściwości do samo-naprawy ale też ich właściciele sami naprowadzają się na dobrą drogę
Zanalazłem i wygląda to tak : (w dość dowolnym tłumaczeniu z angielska)
1. Zapłon jest regulowany elektronicznie
2. Upewnij się, że stacyjka jest wyłączona
3. Upewnij się, że kable świecowe i wys. napięcia są mocno wciśnięte
4. Sprawdź kolejność podłączenia kabli (1-3-4-2) - kabel pierwszy do strony kabiny
5. Podłącz lampę stroboskopową
6. Połącz piny 3 i 6 w mostku DLC (czyli piny 3 i 6 we wtyczce diagn. - tu niech mnie ktoś poprawi jak się mylę)
7. Uruchamiamy silnik
8. Rozgrzewamy aż do pierwszego włączenia wentylatora (trzymając silnik na obrotach ok 3000 tys.)
9. Obserwujemy kółko pasowe i znacznik na obudowie rozrządu.
10. Obracamy rozdzielaczem tak, aby znaczek na kółku pasowym i pokrywie się pokrył
11. Wyłączyć silnik
12. Odłączyć mostek DLC (wyjąć mostek z pinów 3 i 6)
13. Uruchomić silnik
14. Dla pewności sprawdzić ponownie pokrycie znaczników na kole pasowym.
15. Wyłączyć silnik
16. Odpiąć lampę strroboskopową
17. Szerokiej dorgi