bąbelki lecą bo wywaliło uszczelkę, do płynu dostaje się olej a do oleju płyn więc nie polecam dalszej jazdy bo to bardzo skróci życie silnika.
głowicę dokręca się dokładnie tak jak przykazali w fabryce w odpowiedniej kolejności i odstępach czasowych, nic mocniej.
NIE dokręca się ponownie po przejechaniu iluś tam kilometrów, 60-68Nm i koniec!!
wyciek oleju spowodowany jest zepsutą uszczelką pod głowicą, w tym miejscu co opisałeś jest kanał olejowy doprowadzający olej od pompy do głowicy,
nie kupuj kompletu uszczelek bo na pewno nie ma takiej potrzeby, jedynie uszczelka pod głowicę tylko japońska najlepiej tokei, żaden tam elvis czy takie tam badziewia!!!
bez problemu uratujesz stare uszczelki pod kolektorami więc też ich nie kupuj a uszczelniacze na 100% są dobre ale sam ocenisz po zdjęciu głowicy czy zaworki są suche,
planowanie głowicy 60pln a szczelność sprawdzać??? po co?? zapomnij o tym, to jest daihatsu
1. 14mm
2. tylko pod głowicę, najdroższa - TOKEI ~130pln
3. jw, ale sam ocenisz po zdjęciu i rozebraniiu głowicy,
4. tak,
5. tak.
w razie pytań dzwoń albo pisz
pozdro
Osa