Witam ponownie
Dzięki za info Hitman
Myślałem że kolejnych ciekawostek dowiem się na dzisiejszym zlocie na gdyńskim skwerze, ale widzę że odwołany, więc proszę jeszcze o garść porad:
1.Czy pasek rozrządu wymienia się również ze względu na starość, czy tylko po przebiegu - jeśli to guma to może sparciała, w końcu minęło już 13 lat - z drugiej strony po wymianie na podróbkę ( bo z oryginałami podobno cienko) może nie mieć juz tej trwałości... - ot problem
2.instrukcja każe zmieniać olej co pół roku (filtr co 10.000km) i widzę w książce serwisowej że faktycznie tak było robione, ale czy to aby nie przesada? Może wtedy (1992) oleje były nieco gorszej jakości i stąd to zalecenie, a teraz nieco straciło na aktualności?
3.czy zaworki reguluje się co 20.000km?
4.Moja niemiecka instrukcja w niczym nie przypomina tej którą ściągnąłem w wer. ang. (dzięki za udostępnienie), ale ta angielska nie dotyczy silnika CB-90 - mój motor to zdaje sie CB-90 - czy dobrze kombinuje że to to samo co CB-23 tylko zamiast gaźnika jednopunktowa szpryca?
5.do charadzistów z 3miasta: podajcie proszę namiary na jakiś miły warsztacik, który zrobi porządek z zaworkami (jakoś czuje niechęć do brudzenia rączek
), wymieni płyn chłodzący i ogólnie popatrzy czy czegoś jeszcze nie trzeba zrobić np z obrotami czy hamulcami lub paskami klinowymi
ps wie ktos może co po niemiecku znaczy zahnriemen i ersetzen
z góry dzięki
pozdrawiam