Oleju bierze mało szczególnie w porównaniu z jazdą przed remontem. Do zbiorniczka nie puszcza bąbli. Pompa działa.
Szlifowanie wału było w zakładzie profi a szlifowanie cylindrów w warsztacie gdzie był cały składany. Warsztat nie można uznać za profi w pełnym tego słowa znaczeniu ale mechanicy (dwóch) są OK w tym "starszy" jest znanym na Śląsku konstruktorem różnorodnych pojazdów i specjalizuje się w remontach silników. Idealni nie są ale swoje zalety mają.
Skąd cieknie bardzo marnie widać. Ma rozebrać trochę by dostać się bliżej pompy i wtedy zobaczymy. Dziękuję bardzo za porady.
Edit:
Byłem u mechanika i jeszcze raz oglądaliśmy gdzie kapie. I okazało się, że jest mała dziurka na wężu doprowadzającym ciepła wodę do reduktora gazu !!! Była malutka i płyn delikatnie spływał po wężu, potem przechodził na następny a potem niżej i dopiero w okolicach pompy wodnej kropla odrywała się i spadała na ziemię
Tak prozaiczna przyczyna ucieszyła nas niesamowicie. Ogólnie samochód śmiga rewelacyjnie.
Mam jeszcze prośbę spójrzcie tu:
http://www.charade.pl/forum/viewtopic.p ... 1f0f65d98c
Obiecałem znajomej, że pomogę jej znaleźć samochód. Namawiam ją na Cuore, Charadę lub Micrę. Bardzo spodobała się jej ta Charada. Na co zwrócić uwagę przy tych rocznikach w G200 ?
Pozdrawiam
Edytuj wcześniejszy post.
dr_mateusz