forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 28-04-2024, 12:05

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27-10-2008, 21:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-03-2006, 11:22
Posty: 840
Lokalizacja: Bydgoszcz
Hehehe.. a pamiętasz Mario jak rozmawialiśmy jak byłem u Ciebie że drookash będzie też chciał wrócić jak się dowie że ty masz charadkę :)

Drookash : widzę że wbiłeś sobie do głowy że Audi twoje to jest dupowóz ! a nie jakieś super auto tak jak chciałeś nas przekonać :P

_________________
G102 1.3 16V black edition 5D Obrazek
Emerytowóz 1.6 White COUPE Obrazek LPG
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27-10-2008, 21:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07-10-2005, 14:48
Posty: 1097
Lokalizacja: Krosno
Na każdym forum polecają samochody danej marki. Każde mają plusy i minusy czy to jest niemiec, francuz, włoch czy japonczyk(produkowany w europie). Każda marka ma swoich odbiorców i to jest najważniejsze. A co do charady to chyba nigdy nie bedę miał, bo to co jest na rynku wtórnym to szrot.

_________________
JEST RENAULT MEGANE 1.6 75KM.

BYŁ MITSUBISHI COLT C51 1.3 gaźnik, sonda lambda i ecu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27-10-2008, 22:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-01-2006, 13:36
Posty: 1253
Lokalizacja: Bydgoszcz
No wiesz... tak obrazić Audi ? oj oj ;) Patrząc na ofertę silników benzynowych w modelach przed rokiem 2000 można dostać zawrotu głowy :) od 1.6 w 80 do 6.0 litra w A8 Long :) Taka "zwykła" Audi 80 wyposażona w silnik 2.8 potrafi już co nieco ;) Nawet wersja 2.3 z racji 5 cylindrów i małych oporów wewnątrz silnika jedzie jak pocisk ! Zauważ, że w audi jedzie się wygodnie, cicho i bezpiecznie co wcale nie musi oznaczać "jak emeryt" ;)

Kilka cyferek dla FWD :
Audi 80 2.3E : 0-100 9,8sec. max speed : 200km/h
Audi 80 2.6E : 0-100 9,3sec. max speed : 212km/h
Audi 80 2.8E : 0-100 8,0sec. max speed : 220km/h
i dla quattro :
Audi 80 2.0 16v 0-100 9,8sec. max speed : 206km/h
Audi 80 2.3E : 0-100 9,9sec. max speed : 200km/h
Audi 80 2.6E : 0-100 9,5sec. max speed : 210km/h
Audi 80 2.8E : 0-100 8,0sec. max speed : 220km/h
no i perełki w kolekcji 4x4 :
Audi S2 2.2T : 0-100 6,0sec. max speed : 246km/h (moc : 230KM)
Audi RS2 2.2T 20v : 0-100 5,4sec. max speed : 262km/h (moc 315KM)

Były jeszcze Audi 90 np. 5 cylindrówka 20v z mocą 170KM przyspieszająca w niecałe 8 do setki !!! W Audi A8 pojawił się silnik V8 3.3TDI mający moment 480Nm przy 1800rpm, który rozpędzał ważące 1850kg auto w 8,2sec do setki :) W poczciwej 80 koła w serii mają 15 cali a mieszczą się nawet 19". Przy 150km/h charadka dostaje zadyszki a takie Audi z V6 2.8 dopiero zaczyna się rozpędzać.

Jakbyś nie patrzył - seryjna charadka G102 ma do setki prawie 11sec. Prędkość max mojej 90KM 2.0 to 170KM/h a jechałem 180km/h. Podobnie charadka max 171 a poleci ponad 180km/h. Silnik Audi 80 90KM wytrzyma 500tyś km bez remontu. Stopień sprężania 8.5:1 świadczy, że po prostu chodzi "na luzie" a 90KM z 2.0 litra to najgorszy wynik w niemieckich autach :D W każdej Audi możesz stanąć na mace, stanąć na dachu lub powiesić się na drzwiach i nie zrobisz żadnych uszkodzeń, charadka chyba by tego nie wytrzymała ;)

Jest w czym wybierać... a czy to "super auto" czy "dupowóz" to zależy tylko od tego na jaką wersję starczy kasy i jakie kto ma upodobania ;)

Za około 15 tyś można kupić Audi A8 4,2 quattro - limuzyna z potężnym spalaniem i jednocześnie piękna fura dla konesera. W podobnej cenie można nabyć A6 Avant z lat 1994-1997 z silnikiem 2.8 V6.

_________________
dawno temu : Hyundai Pony GLS 1.5 82KM
dawniej : Daihatsu Charade G200 1.3 84KM
nie tak dawno : Audi 80 Avant 2.0 90KM
przed chwilą : Fiat Doblo 2010 Maxi Combi 1.6 MultiJet 105KM (290Nm)
teraz : Mitsubishi L200 Invite+ DoubleCab 2.5 DiD 136KM (390Nm)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27-10-2008, 22:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07-10-2005, 14:48
Posty: 1097
Lokalizacja: Krosno
Komfort i bezpieczeństwo nieporównywalne w audi. Kumpel ma dwie 90 z 2.3 172KM i powiem ze to jedzie. Jedna quattro przygotowuje do rajdów. A charada jest praktyczna po mieście bo mała i mało pali.

Edit:
Dodam, że wczoraj oglądałem citroena zx i powiem że nawet fajne autko. Silnik 1.4 w miarę napędza to autko, rdza tylko na progach. A w tym miesiącu oglądnąłem już 7 aut i powiem, że wszystkie kiepskie(najczęściej rdza i bite), więc w tym sezonie daje sobie spokój z autem.

_________________
JEST RENAULT MEGANE 1.6 75KM.

BYŁ MITSUBISHI COLT C51 1.3 gaźnik, sonda lambda i ecu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27-10-2008, 23:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-06-2006, 20:24
Posty: 460
Lokalizacja: Bydgoszcz !
drookash napisał(a):
No wiesz... tak obrazić Audi ? oj oj ;) Patrząc na ofertę silników benzynowych w modelach przed rokiem 2000 można dostać zawrotu głowy :) od 1.6 w 80 do 6.0 litra w A8 Long :) Taka "zwykła" Audi 80 wyposażona w silnik 2.8 potrafi już co nieco ;) Nawet wersja 2.3 z racji 5 cylindrów i małych oporów wewnątrz silnika jedzie jak pocisk ! Zauważ, że w audi jedzie się wygodnie, cicho i bezpiecznie co wcale nie musi oznaczać "jak emeryt" ;)

Kilka cyferek dla FWD :
Audi 80 2.3E : 0-100 9,8sec. max speed : 200km/h
Audi 80 2.6E : 0-100 9,3sec. max speed : 212km/h
Audi 80 2.8E : 0-100 8,0sec. max speed : 220km/h
i dla quattro :
Audi 80 2.0 16v 0-100 9,8sec. max speed : 206km/h
Audi 80 2.3E : 0-100 9,9sec. max speed : 200km/h
Audi 80 2.6E : 0-100 9,5sec. max speed : 210km/h
Audi 80 2.8E : 0-100 8,0sec. max speed : 220km/h
no i perełki w kolekcji 4x4 :
Audi S2 2.2T : 0-100 6,0sec. max speed : 246km/h (moc : 230KM)
Audi RS2 2.2T 20v : 0-100 5,4sec. max speed : 262km/h (moc 315KM)

Były jeszcze Audi 90 np. 5 cylindrówka 20v z mocą 170KM przyspieszająca w niecałe 8 do setki !!! W Audi A8 pojawił się silnik V8 3.3TDI mający moment 480Nm przy 1800rpm, który rozpędzał ważące 1850kg auto w 8,2sec do setki :) W poczciwej 80 koła w serii mają 15 cali a mieszczą się nawet 19". Przy 150km/h charadka dostaje zadyszki a takie Audi z V6 2.8 dopiero zaczyna się rozpędzać.

Jakbyś nie patrzył - seryjna charadka G102 ma do setki prawie 11sec. Prędkość max mojej 90KM 2.0 to 170KM/h a jechałem 180km/h. Podobnie charadka max 171 a poleci ponad 180km/h. Silnik Audi 80 90KM wytrzyma 500tyś km bez remontu. Stopień sprężania 8.5:1 świadczy, że po prostu chodzi "na luzie" a 90KM z 2.0 litra to najgorszy wynik w niemieckich autach :D W każdej Audi możesz stanąć na mace, stanąć na dachu lub powiesić się na drzwiach i nie zrobisz żadnych uszkodzeń, charadka chyba by tego nie wytrzymała ;)

Jest w czym wybierać... a czy to "super auto" czy "dupowóz" to zależy tylko od tego na jaką wersję starczy kasy i jakie kto ma upodobania ;)

Za około 15 tyś można kupić Audi A8 4,2 quattro - limuzyna z potężnym spalaniem i jednocześnie piękna fura dla konesera. W podobnej cenie można nabyć A6 Avant z lat 1994-1997 z silnikiem 2.8 V6.


No i Drookash zrobił niezłą reklame Audi na forum Charade :lol:

Ale ciekawe kto kupując Charade za 2tyś (ja tyle dałem) rzuci sie na auto które dobre z mocnym silnikiem kosztuje ponad 15 tyś ?
Oto jest pytanie :mrgreen:

_________________
Sierra 2,9 V6 24V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28-10-2008, 00:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07-10-2005, 14:48
Posty: 1097
Lokalizacja: Krosno
marcin gtti napisał(a):
drookash napisał(a):
No wiesz... tak obrazić Audi ? oj oj ;) Patrząc na ofertę silników benzynowych w modelach przed rokiem 2000 można dostać zawrotu głowy :) od 1.6 w 80 do 6.0 litra w A8 Long :) Taka "zwykła" Audi 80 wyposażona w silnik 2.8 potrafi już co nieco ;) Nawet wersja 2.3 z racji 5 cylindrów i małych oporów wewnątrz silnika jedzie jak pocisk ! Zauważ, że w audi jedzie się wygodnie, cicho i bezpiecznie co wcale nie musi oznaczać "jak emeryt" ;)

Kilka cyferek dla FWD :
Audi 80 2.3E : 0-100 9,8sec. max speed : 200km/h
Audi 80 2.6E : 0-100 9,3sec. max speed : 212km/h
Audi 80 2.8E : 0-100 8,0sec. max speed : 220km/h
i dla quattro :
Audi 80 2.0 16v 0-100 9,8sec. max speed : 206km/h
Audi 80 2.3E : 0-100 9,9sec. max speed : 200km/h
Audi 80 2.6E : 0-100 9,5sec. max speed : 210km/h
Audi 80 2.8E : 0-100 8,0sec. max speed : 220km/h
no i perełki w kolekcji 4x4 :
Audi S2 2.2T : 0-100 6,0sec. max speed : 246km/h (moc : 230KM)
Audi RS2 2.2T 20v : 0-100 5,4sec. max speed : 262km/h (moc 315KM)

Były jeszcze Audi 90 np. 5 cylindrówka 20v z mocą 170KM przyspieszająca w niecałe 8 do setki !!! W Audi A8 pojawił się silnik V8 3.3TDI mający moment 480Nm przy 1800rpm, który rozpędzał ważące 1850kg auto w 8,2sec do setki :) W poczciwej 80 koła w serii mają 15 cali a mieszczą się nawet 19". Przy 150km/h charadka dostaje zadyszki a takie Audi z V6 2.8 dopiero zaczyna się rozpędzać.

Jakbyś nie patrzył - seryjna charadka G102 ma do setki prawie 11sec. Prędkość max mojej 90KM 2.0 to 170KM/h a jechałem 180km/h. Podobnie charadka max 171 a poleci ponad 180km/h. Silnik Audi 80 90KM wytrzyma 500tyś km bez remontu. Stopień sprężania 8.5:1 świadczy, że po prostu chodzi "na luzie" a 90KM z 2.0 litra to najgorszy wynik w niemieckich autach :D W każdej Audi możesz stanąć na mace, stanąć na dachu lub powiesić się na drzwiach i nie zrobisz żadnych uszkodzeń, charadka chyba by tego nie wytrzymała ;)

Jest w czym wybierać... a czy to "super auto" czy "dupowóz" to zależy tylko od tego na jaką wersję starczy kasy i jakie kto ma upodobania ;)

Za około 15 tyś można kupić Audi A8 4,2 quattro - limuzyna z potężnym spalaniem i jednocześnie piękna fura dla konesera. W podobnej cenie można nabyć A6 Avant z lat 1994-1997 z silnikiem 2.8 V6.


No i Drookash zrobił niezłą reklame Audi na forum Charade :lol:

Ale ciekawe kto kupując Charade za 2tyś (ja tyle dałem) rzuci sie na auto które dobre z mocnym silnikiem kosztuje ponad 15 tyś ?
Oto jest pytanie :mrgreen:


A to cena widzę lekka różnica o tej z allegro wiec się opłacało.

_________________
JEST RENAULT MEGANE 1.6 75KM.

BYŁ MITSUBISHI COLT C51 1.3 gaźnik, sonda lambda i ecu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28-10-2008, 01:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-01-2006, 13:36
Posty: 1253
Lokalizacja: Bydgoszcz
Za 15 można kupić już naprawdę ładną sztukę na wypasie ;) Za ~8tys natomiast idzie dorwać ładne quattro świeże z zachodu :)
Taki mały przykładzik : http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6632535 lub http://moto.allegro.pl/item468923390_su ... _igla.html.
Reklamy nie robię - pokazałem tylko, że postrzegane przez niektórych Audi jako "dupowóz" w rzeczywistości dzięki różnym wersjom potrafi pokazać pazurek ;) Przejechałem się trzema 2.6 w manualu i jedną 2.8 w automacie i nie ma co porównywać zarówno do G102 jak i G200. To nie ta półka ;)
Dałeś i może 2 tyś... wsadziłeś pewnie z 1tyś nie licząc drugiego silnika 1.6 i oprócz przyspieszania do 100 to autko nie potrafi nic więcej :( Zahamuje... też z różnym skutkiem, wyprzedzi kogoś spod świateł, ale nie załadujesz wózka dla bliźniaków i 5 osób do tego. Moim celem było zapewnienie rodzinie bezpiecznej podróży i jak dotąd udało mi się trzymać w tej zasadzie.

_________________
dawno temu : Hyundai Pony GLS 1.5 82KM
dawniej : Daihatsu Charade G200 1.3 84KM
nie tak dawno : Audi 80 Avant 2.0 90KM
przed chwilą : Fiat Doblo 2010 Maxi Combi 1.6 MultiJet 105KM (290Nm)
teraz : Mitsubishi L200 Invite+ DoubleCab 2.5 DiD 136KM (390Nm)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: ual
PostNapisane: 28-10-2008, 09:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22-08-2006, 20:26
Posty: 370
Lokalizacja: Bydgoszcz
Widzę, że rozgorzała ostra dyskusja. Ja powiem tyle, że chyba nieważne jest kto jakim autem jeździ, gdyż każdy śmiga takim jakie aktualnie jest mu potrzebne i na jakie aktualnie go stać. Oczywiście upodobania danej osoby również wchodzą tutaj w grę i ja np zmieniając auto bardziej takimii upodobaniami się kierowałem. Prawie każdy kto słyszy, że zamieniłem wmiarę duże i naprawdę dobre auto (gdyż mój Kadett był chyba jakimś naprawdę udanym egzemplarzem....) na o wiele mniejszą i jeszcze do tego rok starszą Charadke się bardzo dziwi i puka w głowę, no ale ten Opel nie był poprostu autem dla mnie, a Charadka idealnie trafia w moje gusta i spełnia zadanie, które ma wyznaczone: Sprawia wielką frajdę z jazdy, a jak ostatnio słyszałem: "Nie ważne co jak wygląda, ważne żeby robiło swoją robotę".


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28-10-2008, 18:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04-09-2007, 19:07
Posty: 208
Lokalizacja: Warszawa
Bardzo ladne to Quatro przy okazji :) .B4 to byly i sa naprawde swietne furki. Ja osobiscie to wozenia rodziny mam swoje BMW e46 w 3,0 dieslu a Charadka to moje autko z dziecinstwa do ktorego z radoscia wrocilem ....... GTTI i wszystko jasne :P

_________________
E46 3,0 , GTTi FaN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28-10-2008, 20:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-09-2004, 09:49
Posty: 667
Lokalizacja: Wołów - Wrocław
Cytuj:
oprócz przyspieszania do 100 to autko nie potrafi nic więcej

widze że poniosły troche nerwy ,nie zgadzam się z tym bo auto ma znacznie więcej , -chociażby duszą tego samochodu obdzielił by wiele marek i jeszcze by zostało :), o czym dobitnie świadczą chociażby zloty, przeróbki zagorzałych charadziaży , i samo forum - no i Ty choć może twierdzisz inaczej - kręcą cię charadki co widać po postach i po rozmowach i potym jak modyfikowałeś swoją g200

czy wartość auta ma znaczenie? jesli tak to i tak ten pojedynek wygra nowa panda bo kosztuje tyle co 2-3 b4 i co 10-dobrych charadek :)
, a i z tego co pamietam marcin gtti zanim kupił 1.3 smigał .... audi b4 .. więc jak widać nie każdy śmiga tym czym musi , tylko tym czym lubi -( już od dawna moge kupić większe wygodniejsze ,młodsze autko -ale narazie za bardzo kręci mnie chardka)

_________________
Było :( G100 CB80,CB90,CB23,CL11,CL61 & upgrade G102 HD-E
S14 SR20DET - E34 M50 & E38 M52 -ZX7R
G-Works Automechanika-Lakiernictwo Wrocław tel. 605-853-918 a o charadkach wiemy wszystko
http://www.amba1.republika.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03-11-2008, 12:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-03-2006, 11:22
Posty: 840
Lokalizacja: Bydgoszcz
Amba napisał(a):
Cytuj:
oprócz przyspieszania do 100 to autko nie potrafi nic więcej

widze że poniosły troche nerwy ,nie zgadzam się z tym bo auto ma znacznie więcej , -chociażby duszą tego samochodu obdzielił by wiele marek i jeszcze by zostało :), o czym dobitnie świadczą chociażby zloty, przeróbki zagorzałych charadziaży , i samo forum - no i Ty choć może twierdzisz inaczej - kręcą cię charadki co widać po postach i po rozmowach i potym jak modyfikowałeś swoją g200

czy wartość auta ma znaczenie? jesli tak to i tak ten pojedynek wygra nowa panda bo kosztuje tyle co 2-3 b4 i co 10-dobrych charadek :)
, a i z tego co pamietam marcin gtti zanim kupił 1.3 smigał .... audi b4 .. więc jak widać nie każdy śmiga tym czym musi , tylko tym czym lubi -( już od dawna moge kupić większe wygodniejsze ,młodsze autko -ale narazie za bardzo kręci mnie chardka)


No i o to w tym wszystkim chodzi :)

Morał : Charada jest dla wybrańców :)

_________________
G102 1.3 16V black edition 5D Obrazek
Emerytowóz 1.6 White COUPE Obrazek LPG
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL