forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade
http://forum.charade.pl/

Hello!
http://forum.charade.pl/viewtopic.php?f=3&t=5795
Strona 2 z 2

Autor:  Byrd [ 06-01-2012, 12:08 ]
Tytuł:  Re: Hello!

ssjqbas napisał(a):
spalanie to także
opony (cisnienie i rozmiar)
łożyska w kołach
nawet lozysko na alternatorze moze wpłynac na spalanie
niedogrzewanie silnika

moje g10 jakos pala 5 litrow wiec sie da

Ciśnienie 1.8 mam, łożyska w alternatorze wymienione, gładko się toczy. Ale Wam też się tak wolno nagrzewa? Muszę zrobić 8-10km, żeby wskazówka była w 1/4, a corolli E11 wystarczy 2km.

P.S. Jak kupiłem auto postanowiłem sprawdzić, czy działa wycieraczka z tyłu-włączyłem i odpadła :D Na szczęście to tylko niedokręcona śruba.

Autor:  Grubson897 [ 06-01-2012, 13:02 ]
Tytuł:  Re: Hello!

Mam identyczną szaradke 8)

Autor:  ssjqbas [ 06-01-2012, 20:06 ]
Tytuł:  Re: Hello!

wolno nagrzewa czy dmucha zimnym dopiero po tylu?
moja 1.6 dmucha ciepłym dosłownie po kilometrze a silnik mam ciepły dopiero po 2-3 km

Autor:  Qller [ 06-01-2012, 21:01 ]
Tytuł:  Re: Hello!

Co ty chcesz od 1.0 ;p
Mały silnik, dużo miejsca w koło więc troche to trwa

Mi tak z 1-2KM do zapalenia się ssania chyba że od razu dmucham troche ciepłym to się wydłuża.


Można innaczej patrząc na zaparowane szybki to dawać zimnym, bądź okna w dół delikatnie, ciepłym i obieg zamknięty

Autor:  Byrd [ 06-01-2012, 23:20 ]
Tytuł:  Re: Hello!

ssjqbas napisał(a):
wolno nagrzewa czy dmucha zimnym dopiero po tylu?
moja 1.6 dmucha ciepłym dosłownie po kilometrze a silnik mam ciepły dopiero po 2-3 km

Ciepłym dmucha prawie od razu, ale nie włączam ogrzewania i dmucham zimnym na szybę.

Edit:
Już wiem, gdzie cieknie płyn - z mocowania przewodu przy silniku. Foto poniżej.
Przy okazji kupie przedni zderzak, bo po dzisiejszych przygodach na parkingu pękł na całego.

Załączniki:
s.jpg
s.jpg [ 110.35 KiB | Przeglądane 9434 razy ]

Autor:  Byrd [ 21-04-2012, 20:05 ]
Tytuł:  Re: Hello!

No i tak: problem z płynem rozwiązany.
Szaradka odwiedziła dzisiaj Czeski Cieszyn. Z gazem w podłodze nawet się rozpędza powyżej 90. Ostatnio uszczelniłem śrubę od pokrywy zaworów i jest ok, mimo tego po dzisiejszym wypadzie około 100km musiałem dolać z chyba pół litra oleju. Auto ma na 100% 96tyś przebiegu i oleju spalać nie powinno. Nic nie kapie od dołu. Jeśli tyle wywaliło przez uszczelkę od zaworów to wymienię.

Autor:  niemniem [ 22-04-2012, 01:12 ]
Tytuł:  Re: Hello!

brawa za odświeżenie tematu ... nie chcę nic mówić ale na forum Bractwa Młodzieży Wiejskiej szybko Ci pomogą ;)

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/