forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade
http://forum.charade.pl/

Regulamin Forum Polskiego Klubu Daihatsu Charade
http://forum.charade.pl/viewtopic.php?f=3&t=5160
Strona 1 z 1

Autor:  mis [ 27-08-2010, 18:12 ]
Tytuł:  Regulamin Forum Polskiego Klubu Daihatsu Charade

1. Podstawowe zasady korzystania z forum charade.pl

1.1. Administracja forum nie odpowiada za wypowiedzi użytkowników.
1.2. Użytkownik musi się wypowiadać w sposób kulturalny, przestrzegając zasad netykiety. Zabrania się używania wulgaryzmów, zwrotów obrażających innych ludzi, treści erotycznych, drastycznych i nielegalnych.
1.3 Użytkownik ma obowiązek wypełnić profil po rejestracji (w szczególności lokalizacje)
1.4. Zakaz umieszczania w tematach numerów GG oraz adresów e-mail. Problemy rozwiązuje się na forum a nie poza jego granicami.
1.5. Żadne wypowiedzi nie powinny być traktowane jako pomoc naukowa lub instruktaż (chyba że jest dział który do tego służy).
W przypadku wystąpienia jakichkolwiek szkód powstałych w wyniku zastosowania się do jakichkolwiek informacji umieszczonych na forum żadna osoba z forum nie może być pociągnięta do odpowiedzialności.
1.6. Z każdym problemem lub skargą można zgłosić się do Administratora forum lub Moderatorów.
1.7. Zakazuje się edytowania i usuwania uwag moderatorów oraz administratorów.
1.8. Za złamanie regulaminu użytkownik może otrzymać karę w postaci warn-ów lub bana.
1.9. Administrator lub Moderator ma prawo ukarać usera warnem bez podparcia w regulaminie, jeżeli narusza on swoją wypowiedzią ogólnie internetowe zasady korzystania z forum.
1.10. Nie tolerujemy Dzieci Neostrady. Każdy taki osobnik zostanie zbanowany.
1.11. Należy przestrzegać regulaminów poszczególnych działów.

2. Tworzenie tematów i postów.

2.1. Przed założeniem nowego tematu należy użyć opcji "Szukaj" i sprawdzić czy już nie trwa dyskusja na ten sam temat.
2.2. Zabrania się umieszczania reklam komercyjnych w jakiejkolwiek formie.
2.3. Nazwy tematów nie mogą zawierać sformowań typu "Help!" czy "Pomocy!!". Tytuł powinien oddawać istotę problemu.
2.4. Nie tolerujemy umieszczania linków do Warezów.
2.5. Istnieje bezwzględny zakaz spamowania oraz pisania nie na temat (off-topic).
2.6. Każdy temat powinien być założony w odpowiednim dla siebie dziale.
2.7. Pisz przestrzegając zasad pisowni polskiej.
2.8. Jeżeli ostatni post w temacie był dodany 3 miesiące wcześniej, to nie należy w tym wątku już odpowiadać. W innym przypadku jest to traktowane jako "odkop" (karany warnem).


3. Sygnatury , avatary oraz inne treści umieszczone w profilu użytkownika

3.1. Sygnatura może być wielkości maksymalnej 120px (ok. 6 linijek tekstu)
3.2. Avatar i sygnatura nie może zawierać obrazków które naruszają punkt 1.2.
3.3. Zbyt duży podpis może zostać zmodyfikowany lub usunięty.
3.4. Zabrania się używania koloru czerwonego. Kolor ten jest zarezerwowany dla Administracji forum i Moderatorów.

REGULAMIN MOŻE ZOSTAĆ ZMIENIONY BEZ POWIADOMIENIA WSZYSTKICH UCZESTNIKÓW FORUM.
POSTANOWIENIA ZAWARTE W NINIEJSZYM REGULAMINIE OBOWIĄZUJĄ WSZYSTKICH UŻYTKOWNIKÓW FORUM.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/