drookash napisał(a):
Seba.. nie rozbierałeś EFI jeszcze ? Kilka śrubek i masz wszystko na wierzchu

Mi cały czas po głowie chodzi znaleźć sposób na wyłączenie odcinki na 7250rpm... Charada chce więcej a tu... cut cut...
W środku kilka małych scalaków i jeden większy, kondensatory papierowe, ale jak nówki

Może jakiś elektronik z forum podjął by się tematu i zgłębił zagadkę jak wyłączyć odcinkę ?
No dobra...wy gadacie o czymś o czym ja pojęcia nie mam..może jak mi ktoś pokaże na fotkach zaznaczone co trzeba otworzyć i co zmienić to może coś zrobię,a tak to nie chce tam grzebać...
Na filmikach w necie widać że rajdowe G200 lub wyścigowe są kręcone do chyba ok.8000...to już coś ,a jak słyszę ten dźwięk silnika to aż sie chce latac...6500 to trochę nie dosyt,bo czuć że silnik jeszcze pociągnie...ale nie tylko o obroty chodzi tylko też o te przytłumienie silnika...
Może ktoś założy nowy temat i opisze to dokładnie....krok po kroku z fotkami....jak to zrobić w silniku 1.3 i 1.6...
Jestem ciekaw jak by wypadła moja czarna GTi kontra ta czerwona...
