forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade http://forum.charade.pl/ |
|
Charade Wrocław http://forum.charade.pl/viewtopic.php?f=3&t=3024 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | dr_mateusz [ 05-02-2008, 21:19 ] |
Tytuł: | |
Witam na forum kolejnego właściciela charadki. Tak powinien wyglądać temat są zdjęcia tylko trochę opis lakoniczny. A dlaczego mniej lub bardziej zadowolonym posiadaczem?? Pozdrawiam i liczę na Twój udział w dyskusjach na forum. |
Autor: | minogv [ 05-02-2008, 23:29 ] |
Tytuł: | |
dr_mateusz napisał(a): A dlaczego mniej lub bardziej zadowolonym posiadaczem??
Bardziej, jak co 2 tyg nie ląduję u mechanika, a mniej, czytaj powyższe |
Autor: | borekns [ 05-02-2008, 23:44 ] |
Tytuł: | |
no to masz chlopie pecha to naprawde dobre i wdzieczne autka moze wyposarzeniem nie grzesza ale jezdzi sie nimi fajnie ja raczej bym nie zamienil na bmw a co do kosztow no to coz japonczyk i to nie typowy wiec wiadomo drogie czesci droga naprawa pewnie kupiles jakois zajezdzony egzemplarz i teraz problemy... |
Autor: | Evo [ 06-02-2008, 15:38 ] |
Tytuł: | |
Sam fakt że półoś była ukręcona świadczy o tym że autko przeżyło swoje Ja zrobiłem remoncik mojej i śmiga jak ta lala. Teraz czas na zawieszenie i blachy ( blachy po zimie - chyba że już nie będzie ich ) Dlaczego sekwencej założyłeś ?? Dlaczego nie BLOS ? Wyszło by z 500 zł taniej i sam byś sobie wyregulował. |
Autor: | minogv [ 07-02-2008, 16:06 ] |
Tytuł: | |
Z tego co się orientowałem (koledzy, fora, stacje diagnostyczne) sekwencja jest przyjaźniejsza dla silnika. A apropos przeżycia swojego, jeśli poprzedni właściciele tak jeździli jak kolega mazi, to nie ma czemu się dziwić. |
Autor: | KiLLerXX [ 22-05-2008, 23:47 ] |
Tytuł: | |
jak tak bardzo narzekasz na to spalanie to po co Ci filtr stożkowy pod maską?? |
Autor: | seba601s [ 23-05-2008, 09:59 ] |
Tytuł: | Re: Charade Wrocław |
minogv napisał(a): W gruncie rzeczy lubię tą swoją skarbonkę, ale lubiłbym ją jeszcze bardziej gdyby miała znaczek BMW 525TDS. Bo za to, co mnie pochłoneła rakieta, to chociaż mógłbym mieć klimę, o ABS nie wspominając. Jednym zdaniem podsumowanie: dobre auto w dobrej cenie - chyba jak się stuknę w głowę pięciokilowym młotkiem Albo mam pecha
Kumpel ma 525tds....i powiem ci tak że porównując to co ty włożyłeś to pikuś z tym co on musi wkładać w ten samochód...jak mi opowiada co akurat klęknęło w tym samochodzie to aż się wierzyć nie chce...nawet wskaźniki na desce rozdzielczej sie psują...a ile to kosztuje do BMW...cho cho,japończyk to w porównaniu taniocha...i on jeszcze nie kupuje nówek tylko używki lub zamienniki...a teraz jeszcze chce to sprzedać bo blacha się sypie .... Teraz jak tyle masz zrobione to szkoda sprzedawać...wiesz co masz. Samochodziki wdzięczne i może twoje było trochę zaniedbane,ktoś po prostu lał i jeździł...a ty za to płacisz.... Ale opis jak na początek na forum super...można uznać za wzorcowy... Aha i jak byś mógł opisać jak spisuje się teraz gaz sekwencyjny?? Gdzie masz butle?? możesz zrobić fotki jak to wygląda w bagażniku i jak butla,ile litrów....u mnie gazownicy powiedzieli że nie potrzeba sekwencji...różnica prawie żadna i zwykły gaz wystarczy...opisz co i jak... |
Autor: | minogv [ 25-05-2008, 17:43 ] |
Tytuł: | |
Dopiero co wrócliłem z wyjazdu, więc chwilowo nie mam weny. Jutro pozstaram się wszystko nadrobić i wrzucić jakieś nowe foty. |
Autor: | DVD [ 26-05-2008, 11:37 ] |
Tytuł: | |
w razie gdy będziesz potrzebowła napraw w autku to wal domnie też jestem z wrocławia i mam części naprawd tanio i odrazu naprawiamy bawimy się w mechaników:P pozatym ja mam charadke 1.0l 88r i w brew pozoram jakie miałem na początku to teraz jej niesprzedam a musze wymienić cały prawy przód bo niedaswno w rowie wylądowałem;p pozdrawiam |
Autor: | Juzek [ 26-05-2008, 17:26 ] |
Tytuł: | |
DVD, a do tego masz hamulce żylety |
Autor: | DVD [ 26-05-2008, 20:38 ] |
Tytuł: | |
hamulce prawie żylet ale dają naprawde rade tylko że jest problem że auttko wylądowało w rowie i teraz zamiast sportowego zawieszenia to blacharke musze robić i częś ci kupić:P |
Autor: | minogv [ 31-05-2008, 15:54 ] |
Tytuł: | |
coś o gazie instalacja esgi 2 (http://www.esgi.pl) butla w miejscu zapasu 32l, rzeczywiste ok. 27l we Wro starcza na ok. 280 km. Spalanie w mieście ok. 10l/100km, przy kręceniu samochodu do ok.3000obr./min. ciut powyżej 9l/100km. Trasa - jeszcze nie zszedłem poniżej 8l/100km. Ogólnie sekwencja sprawuje się nieźle po ostatnim ustawieniu, choć przy poprzednim na gazie duuużo lepiej szedł niż na benzynie, aczkolwiek okupione buło to spalaniem miasto ok. 12-13 l/100km, trasa 10l/100km. Benzynę ostatnio tankowałem w marcu, zostało jeszcze pół baku. Sprawdzę dokładnie i powiem. Jedynym problemem pozostaje spalanie oleju ok 1l/1000km, aczkolwiek nie wiem, czy po prosu jeszcze się nie dotarł na gazie, czy za mocno go cisnąłem i zapiekłem pierścienie. W każdym razie i tak jest dużo bardziej ekonomicznie niż na benzynie. I teraz pytanie do osób które zagazowały swoje Charady jak jest z tym olejem, ile wam go bierze i jai używacie. Ja po remoncie miałem wlany mineralny VAT 15w40 TD, który niby dobrze się nadaje na dotarcie, aczolwiek temperatura spalania gazu jest o 120st.C wyższa niż benzyny i nie wiem czy jednak nie lepszy byłby jakiś półsyntetyk. Może ktoś zna rozwiązanie. [ A co nowego: fotele GTTi felgi 14" et 37 175/65 chyba na tył przy tym et będzie ciężko wrzucić 185, ale i tak jest ok. abstrahując ukrad li mi CB radio Alan 102 + antena Midland, jak dorwę zabiję, nie mogę sę dostać do fury od strony pasażera |
Autor: | seba601s [ 01-06-2008, 08:38 ] |
Tytuł: | |
Dzięki za opis gazu...a ile cię ta sekwencja szarpnęła (koszt)?? |
Autor: | minogv [ 01-06-2008, 10:52 ] |
Tytuł: | |
2500zł, aczkolwiek nie polecma firmy w której instalowałem, ciężko się z nimi potem dogadać |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |