forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 29-03-2024, 10:55

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 118 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: G203
PostNapisane: 31-05-2011, 21:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28-12-2008, 17:52
Posty: 536
Lokalizacja: Miastko
Samochód: Daihatsu
Model: A101 / G100
Rok: 1991
ssjqbas napisał(a):
to sting13 mial w swojej 1.6 turbo kute tłoki z gtti

To też, ale izdebo też o tym wspominał, może nie tu - spotkałem się z opisem jego Applausa gdzie indziej.
w_ojtek napisał(a):
czyli warto by zamiast szlifować i polerować kanały, wziąć po prostu głowicę z "tamtych lat" ?
choć to trochę zdaje się być za proste, żeby miało być prawdziwe :D

To nie tak. Sprawa ma się podobnie jak w Toyotach. Stary big port umożliwia przepływ większej ilości powietrza. Za to nowszy small port zwiększa prędkość strugi powietrza wpadającej do komory spalania, przez co obniża jego temperaturę. To jakby pewna forma tuningu NA podpartego badaniami laboratoryjnymi. Big port lepiej nadaję się do wymuszonej indukcji (kompresor, turbo doładowanie). Częstym błędem domorosłych tunerów jest właśnie nadmierne rozwiercanie kanałów w głowicy. W przypadku silników wolnossących to nie jest takie proste. Często można więcej stracić niż zyskać.
Po za tym nowsze to zwykle lepsze - mniej zmęczone życiem :D .

_________________
ObrazekObrazek
A101 '89 RIP
A101 '91 Szary [Self Aware]
G101 '89 RIP
G100 '92 Sold
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: G203
PostNapisane: 31-05-2011, 21:24 
Offline

Dołączył(a): 08-02-2011, 22:13
Posty: 340
Lokalizacja: Rzeszów
Samochód: Daihatsu
Model: G203
Rok: 1995
Lupus napisał(a):
Po za tym nowsze to zwykle lepsze - mniej zmęczone życiem :D .

no właśnie, po coś zwężali kanały, raczej nie po to by zepsuć
dlatego napisałem, że to "trochę zdaje się być za proste, żeby miało być prawdziwe :D "

a nawiasem mówiąc, podobnie jest z kołem zamachowym
za małe (lekkie) wsadzisz, to moment stracisz. wkręcać się będzie szybciej, ale jak utracisz prędkość obrotową,
to trza redukować, podobnie jadąc pod górkę, lub w 5 osób na 5 biegu, nie będzie czym jechać nawet jak mini wzniesienie zobaczy. praca nierówna na wolnych obrotach, odrębną para kaloszy.

to już nie wiem, czy nie lepiej byłoby zaimitować w kanale dolotowym czegoś w stylu strumienica (skrętne), żeby zwiększyć prędkość przepływu powietrza, ewentualnie zwężyć przed samym blokiem średnicę kanału, żeby zwiększyć prędkość wpływu
powietrza do cylindra (najlepsza analogia, to chyba zakole rzeki, gdzie prędkość wody nagle wzrasta gdy jest "przewężenie")

_________________
High Enough // All She Wrote // Edge of Time


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: G203
PostNapisane: 02-06-2011, 22:54 
Offline

Dołączył(a): 08-02-2011, 22:13
Posty: 340
Lokalizacja: Rzeszów
Samochód: Daihatsu
Model: G203
Rok: 1995
w końcu jutro mam odbierać auto, po raz enty już, więc sie nie napalam :lol:
cały czas cholera pod górkę.
dziś znów jechałem po odbiór i sie okazało, że w ferworze walki zapomnieli dokręcić tzw. smoczka. i tu zaczynają się schody, bo żeby odkręcić miskę musieli uciąć jedną śrubę która trzyma belkę pod miską, a potem ją zespawać. teraz muszą znowu rozwalić spaw a potem znowu go zespawać...
i tak dobrze, że to zakumali, bo bez podciągania oleju długo bym się nie nacieszył odremontowanym silnikiem. trza by było lać oleju ile wlezie :lol:
a tak ogólnie, to już wszystko skręcone i tylko na olej czeka. siadło niby ok. reszta wyjdzie w praniu.
alternator zregenerowany, wahacz je, nadkole, zderzak przykręcone, nowe kółka już założone. wszystko gra.
no może w końcu jutro.

_________________
High Enough // All She Wrote // Edge of Time


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: G203
PostNapisane: 02-06-2011, 23:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19-04-2009, 16:44
Posty: 836
Lokalizacja: biały-stok
Samochód: 3 x charade
Model: GTti
Rok: 90
Eee tam... coś mi z tego warsztatu zalatuje... jak to zapomnieli? a czy tylko to dokręcić zapomnieli?
a może zapomnieli o czym zapomnieli :lol:

_________________
Słucham MONOPOL jak jadę samochodem-Piter.
Jeśli nie możesz czegoś naprawić młotkiem,widocznie usterka tkwi w elektryce.
>> Nie rozmawiaj z idiotą ponieważ najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a pózniej pokona doświadczeniem <<


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: G203
PostNapisane: 03-06-2011, 00:22 
Offline

Dołączył(a): 08-02-2011, 22:13
Posty: 340
Lokalizacja: Rzeszów
Samochód: Daihatsu
Model: G203
Rok: 1995
bia2c napisał(a):
a czy tylko to dokręcić zapomnieli?

nie wiem, ale podejrzanie dużo rzeczy im po montażu zostało... hmmm???
tu tłok znalazłem na przednim siedzeniu, tam panewka...
:lol:
jutro mam nadzieję, się w końcu okaże.
a na testy i zrobienie pierwszych paruset km nie będę się chyba zapuszczał w głąb kraju :lol:

_________________
High Enough // All She Wrote // Edge of Time


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: G203
PostNapisane: 06-06-2011, 16:14 
Offline

Dołączył(a): 08-02-2011, 22:13
Posty: 340
Lokalizacja: Rzeszów
Samochód: Daihatsu
Model: G203
Rok: 1995
no i w końcu....
jest :D
w piątek byłem po niego kolejny raz, znowu :lol:
a w sobotę też.
w piątek już był złożony, ale to gaz nie chodził, to kierownica krzywo była, to łożysko okazało sie zje*** ten teges :lol:
gaz - kabel od akumulatora sie odpiął, banał zrobiony w minute.
kierownica poluzowana i ustawiona, jest prosto.
najgorzej było z łożyskiem. wziąłem go na jazde próbną i okazało sie że przy nagłych skrętach (szarpnięciach ) w lewo trochę huczy, zgrzyta, trzeszczy...
a wiec diagnoza - łożysko prawe oberwało po strzale. nie było oczywiście dobrych, jedyne jakie było to magicznej firmy jakiejś abt, czy bta ?!?
nawet nie pamiętam wynalazku, jakiś noname niewiadomego pochodzenia (chiny, rosja??) . chłopaki zachwyceni nim nie byli, stwierdzili ze wyższa półka to to nie jest, a raczej trza się schylać na najniższą po to, ale ciul. skoro tylko takie było...
przyjechało w sobotę (przynajmniej tanie - 60 zeta cena dla nich na warsztat)
jedyne co mnie pociesza, to to, że do hond juz takie montowali, bo tam są drogie, z piastami razem i ludzie oszczędzają jak mogą :lol:
bodajże jeszcze zwrotów nie było ani reklamacji.
aaa
zapomniałbym, przyjechało rano pudełko z napisem łożysko przód daihatsu... ble ble ble
patrzą, a tam rolka plastikowa :lol: :lol: :lol:
albo ktoś zarąbał oryginał, albo na magazynie powypadało parę rzeczy i ktoś według uznania powkładał z powrotem do pudełek :mrgreen:
ale dobrze, że za godzinę dowieźli już dobre.
oczywiście zwrotu tak se o nie przyjmą, trza protokół itd. czyli miałem okazje je jeszcze zobaczyć.
w sumie bez młota nie robota, a z młotem i to by wlazło :lol:
a jakby sie jeździło :D
prosto po odbiorze na myjnie se pojechałem, a potem wróciłem do nich, maszynę z regulowanymi obrotami w łapę, pasta i ogień
potem szmatę i ręcznie na połysk. omachałem się, ale warto. efekt końcowy daje satysfakcje.
ale trza go jeszcze poprawić, bo juz dachu mi sie nie chciało :lol:
i jedna przednia ćwiartka wyszła tak se...

Obrazek Obrazek

wczoraj na odcinku prawie 100km ustawiałem gaz. bo sie sterownik 3 razy resetował po wypięciu akumulatora
i na gazie chodził kulawo.
tym bardziej, ze nawet nie mogłem wgrać ostatniej mapy, bo mi sie jakos inaczej wtryskiwacze zachowują... czy to po montażu, czy inaczej dysze wkręcone w kolektor? czy one ruszone, parownik, albo co. nei wiem. zawory były regulowane oczywiście, więc może i to ma wpływ, a do tego pasowanie ich by przylegały... powody powodami, trudno powiedzieć,
w każdym razie ale ustawić trza było i to zrobiłem, a obecnie chodzi zaje*** ale musiałem mnożnik zmieniać przy dłuższych czasach wtrysków przy większym podciśnieniu i otwarciu przepustnicy, co mnie nieco zdziwiło.
ale znów co ciekawe nie zapętlają się wtryskiwacze. nie ma błędów. czasy wtrysków nie pokrywają się (nachodzą kończący na kolejny).
także krakać nie chce, bo jeszcze trza chwilę pojeździć, zobaczyć jak uszczelka będzie sie sprawować, ale na razie odpukać jest gites.
jak jedzie? zapier*** a nie jedzie :D
różnicę czuję wyraźną, choć na razie do 5 tysięcy najwyżej go kręciłem, bo nie chce go męczyć póki sie nie ułoży.
no i co mnie na samym wstępie mega ucieszyło - że w końcu za autem nie widać, ani nie czuć! bo pierwsze co poszedłem niuchać :lol: hehe ani grama oleju. sama czysta benzyna tudzież gaz.
olej wlany mam półsyntetyk 10w40
no :D

_________________
High Enough // All She Wrote // Edge of Time


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: G203
PostNapisane: 07-06-2011, 07:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19-04-2009, 16:44
Posty: 836
Lokalizacja: biały-stok
Samochód: 3 x charade
Model: GTti
Rok: 90
no to co zostało zrobione i jakie koszta ci wyszły?

_________________
Słucham MONOPOL jak jadę samochodem-Piter.
Jeśli nie możesz czegoś naprawić młotkiem,widocznie usterka tkwi w elektryce.
>> Nie rozmawiaj z idiotą ponieważ najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a pózniej pokona doświadczeniem <<


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: G203
PostNapisane: 07-06-2011, 21:46 
Offline

Dołączył(a): 08-02-2011, 22:13
Posty: 340
Lokalizacja: Rzeszów
Samochód: Daihatsu
Model: G203
Rok: 1995
dokładnie podliczone jeszcze nie jest, chłopakom sie nie spieszy
hehe
ale mniej więcej ostatnie koszty uzdatniające furę
1) po wjechaniu do rowu
- wahacz używka, Agmar 220
- dwa koła; felgi stalowe 6 cali et45 14' + opony bieżnikowane 185/65/14, razem 100
- opona używka - 90
- łożysko marki noname 60
2) regeneracja alternatora; wymieniali łożyska na pewno i chyba diody, co jeszcze nie wiem, wygląda jak nowy, razem 120
3) remont silnika
- robota głowicy - szlifowanie, planowanie głowicy, plus szlifowanie i polerowanie gniazd, pasowanie zaworów - razem 200
- komplet - uszczelka głowica, uszczelka pod pokrywę, uszczelniacze trzonków, uszczelka pod kolektor wydechowy, wszystko ajusa - razem 450
- pierścienie rik - komplet 4 x 3 za łącznie 230
- panewki - nie wiem... i aż się zastanawiam, czy je w końcu zmieniali, bo nie pamiętam ich wśród części i nic o tym nie mówili... chyba zostały stare
- śruby do głowicy - nie wiem, ale są oryginalne nówki peugeotowskie
- olej + filtr - 100
- uszczelka pod miskę - nie wiem
resztę sie (niestety :lol: ) dowiem, jak bede płacił
póki co kafla im dałem bez podliczania
no i ktoś to wszystko robił ;)
a do robót nie związanych z częściami bezpośrednio
- ustawienie geometrii (choć kto zmieniał wahacz to wie, ze trza)
- regulacja zaworów
- wyważenie i wymiana kół
- przykręcenie plastikowych nadkoli
chyba o niczym nie zapomniałem.
ustawienie gazu i polerowanie sam se zrobiłem :)
roboty i części było. kosztów też. teraz trza pruć, żeby na siebie pracowało i zwracało się.
generalnie to już nawet nie chce liczyć ile w niego wpakowałem od kupna, bo by sie uzbierała spora sumka,

_________________
High Enough // All She Wrote // Edge of Time


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: G203
PostNapisane: 07-06-2011, 23:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28-12-2008, 17:52
Posty: 536
Lokalizacja: Miastko
Samochód: Daihatsu
Model: A101 / G100
Rok: 1991
w_ojtek napisał(a):
- śruby do głowicy - nie wiem, ale są oryginalne nówki peugeotowskie

Może coś więcej, jakieś szczegóły... :wink:

_________________
ObrazekObrazek
A101 '89 RIP
A101 '91 Szary [Self Aware]
G101 '89 RIP
G100 '92 Sold
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: G203
PostNapisane: 07-06-2011, 23:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
200 za zrobienie głowicy... ciekawe jak z jakością tej usługi będzie.

Jesli ok to wysyłam swoją zapasową :D

_________________
<facepalm>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: G203
PostNapisane: 07-06-2011, 23:49 
Offline

Dołączył(a): 08-02-2011, 22:13
Posty: 340
Lokalizacja: Rzeszów
Samochód: Daihatsu
Model: G203
Rok: 1995
Lupus napisał(a):
Może coś więcej, jakieś szczegóły... :wink:

no z chęcią, bo to może być dobry patent łatający braki zamienników w kraju, tyle że nie znam szczegółów ...na razie
a faktem jest że w pewnym momencie okazało się to najpoważniejszym problemem - znalezienie dobrych śrub, jako że stare były przeciągnięte.
ale wiecie, jak już odbierałem auto, to o czym inny myślałem :)
od razu drze człowieka na wypróbowanie jak chodzi, jazdę, ustawienie gazu żeby nie cherlał, a dodatkowo w moim przypadku po wjechaniu do rowu sprawdzenie, czy nie ściąga, jak się trzyma drogi, skręca itd itp
ale dopytam o to na pewno.

Miki napisał(a):
200 za zrobienie głowicy... ciekawe jak z jakością tej usługi będzie.
Jesli ok to wysyłam swoją zapasową :D

no to pewnie trza będzie chwile pojeździć, żeby sie okazało,
ale na razie nie mogę narzekać. mam wrażenie, ze auto zapier*** równiutko, a raczej krytycznie podchodzę do spraw wszelkich "cudów"
i staram się wykluczać autosugestię (że skoro zrobione, to od razu jest taaaak).
dlatego nie chcę krakać, ale mam wrażenie, ze auto wyraźnie ożyło, co na pewno w znacznej mierze jest zasługą zrobienia głowicy.
a poza tym - to tanio?
w sumie ja myślałem, że gość zdziera... poważnie, wydawało mi się, że 150 max powinien wziąć. za 5 dych u nas głowicę - samo planowanie - robią, raczej nie najgorzej (ale oczywiście bez gniazd i zaworów, samo planowanie) i dlatego nie narzekałem na cenę, bo chłopaki powiedzieli, ze ten jest najpewniejszy i do niego oddają, jak ma być dobrze, bo tak to jeszcze innego tańszego mają (ale o tym już chyba wspominałem - gość tzw. metoda udałowa; robi i się uda, albo nie).
a jak chcesz, to mów/pisz, to nie ma sprawy...
koleś jest z tyczyna k.rzeszowa, to wiem już teraz na pewno, a resztę mogę się od chłopaków z warsztatu dowiedzieć.
podejrzewam, że w Wawie generalnie wszystkie usługi warsztatowe/fachowe są droższe.

_________________
High Enough // All She Wrote // Edge of Time


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: G203
PostNapisane: 13-06-2011, 17:49 
Offline

Dołączył(a): 08-02-2011, 22:13
Posty: 340
Lokalizacja: Rzeszów
Samochód: Daihatsu
Model: G203
Rok: 1995
no, pierwszy test auta chyba można powiedzieć zaliczony. zrobiłem wczoraj, tj. od niedzieli 15 do poniedziałku 4 rano jakieś 660km.
pojechałem do tego Sochaczewa i dojechałem.
jak wspominałem wcześniej w offtopie w planie był koncert Gazebo, na który trza było dotrzeć, stąd ta mini przejażdżka.
sam koncert odbył sie przy okazji Dni Sochaczewa, które leży 50km od Warszawy i 70 km od Łodzi.
jechałem se trasa znaną mi dobrze, z Rz na Wawę przez Opatów, Ostrowiec Św., Radom i dalej ekspresówką aż do Grójca, stamtąd na drogę bodajże o numerze 50 zjechałem i jakieś 60km do Sochaczewa przez Żyrardów.
droga dość dobra, szczególnie od Radomia do Grójca, tam rewelacja, a i sama 50, czyli ostatnie 50km trasy niezgorsza, więc mogłem popruć lekko. nie chciałem go katować, więc tak 110-120 se jechałem i sprawował się elegancko. idzie ładnie, inaczej mi mruczy teraz :)
łącznie od odbioru auta zrobiłem jakieś 850km, więc chyba na podstawie tego możemy już mówić, ze uszczelka ajusy wytrzymuje.
za tydzień kolejny test auta na trasie do Będzina (tym razem 250km w jedną stronę), bo 18 czerwca dla odmiany tam sa dni miasta i będzie na nich Fancy.

szkoda, ze nikt z forum nie gustuje w muzyce lat 80. impreza..., jak to dni miasteczek. piwo piwo i jeszcze raz piwo. wiek XXI mamy, więc do piwa doliczmy kebaby - i jest całość :) hot-dogi też były, ale kebabów było więcej.
ludzi dużo, ale w obszarze "do sceny", czyli tam gdzie piwo i kebaby. na terenie imprezy usytuowano też wesołe miasteczko i tam też było dużo ludzi. pod sceną natomiast o godzinie kiedy dotarliśmy o 20,20, a o 20,30 miał sie rozpocząć koncert, było jakieś 10-12 osób. połowę stanowili emeryci :lol: hehe. trochę sie to udzieliło (poczucie bycia emerytem), ale z czasem przeszło, bo pokonaliśmy ich w skokach. w zabiegu tym ewidentnie kule im przeszkadzały. zresztą jednej babci zabrałem takowe i wyrzuciłem w tył, żeby za nimi pogoniła i zwolniła mi miejsce przy bandzie :mrgreen: (myślę, że większość z czytających na żartach się zna ;) )
koniec końców staliśmy pierwsi przy barierkach z przodu. do Gazebo mieliśmy rzut beretem w wersji letniej, a więc lekkim.
sam Gazebo jest gość na dziesięć liter: "nie byle kto". na żywo super sie zachowuje, energiczny, wymachiwał rękami, skakał klaskał itd itp.
na II bisa zszedł z podestu do ludzi i zwędził jakiejś młodej mamie 5 letniego malucha, którego wziął na ręce, poszedł z nim na scenę, przepytał co nieco z danych osobowych (chyba Amelka sie nazywała) i z nią na rękach śpiewał. bardzo się to ludziom spodobało, przez co nawet przestali drzeć się po polsku do Włocha "jeszcze jeden" i zaczęli wołać Gazebo :)
w ogóle jak zszedł z podestu to maszerował wzdłuż barierek, podawał ręce i dawał ludiom mikrofon, żeby śpiewali. parę osób sie załapało.
nam udało się nawet z nim fotkę strzelić po koncercie i pogawędzić chwilkę.

ps
o śrubach pamiętam, tylko dalej sie z chłopakami z warsztatu nie widziałem

_________________
High Enough // All She Wrote // Edge of Time


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: G203
PostNapisane: 13-06-2011, 18:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28-12-2008, 17:52
Posty: 536
Lokalizacja: Miastko
Samochód: Daihatsu
Model: A101 / G100
Rok: 1991
w_ojtek napisał(a):
szkoda, ze nikt z forum nie gustuje w muzyce lat 80. impreza...,

Co nikt nie gustuje, ja się w latach '80 rodziłem, uwielbiam tą muzykę. Szczególnie za kółkiem samochodu z rodowodem z tamtych lat i fryzem na wokalistę Roxette 8)
w_ojtek napisał(a):
jak to dni miasteczek. piwo piwo i jeszcze raz piwo. wiek XXI mamy, więc do piwa doliczmy kebaby - i jest całość :) hot-dogi też były, ale kebabów było więcej.

U mnie to samo się niedługo szykuje, ale do piwa to ja jestem ostatni :mrgreen:

_________________
ObrazekObrazek
A101 '89 RIP
A101 '91 Szary [Self Aware]
G101 '89 RIP
G100 '92 Sold
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: G203
PostNapisane: 14-06-2011, 10:05 
Offline

Dołączył(a): 08-02-2011, 22:13
Posty: 340
Lokalizacja: Rzeszów
Samochód: Daihatsu
Model: G203
Rok: 1995
Lupus napisał(a):
Co nikt nie gustuje, ja się w latach '80 rodziłem, uwielbiam tą muzykę. Szczególnie za kółkiem samochodu z rodowodem z tamtych lat i fryzem na wokalistę Roxette 8)

no to trza było pakować manatki i zrobić przejażdżkę odrestaurowanym A101 do Sochaczewa. ale, ale jeszcze nic straconego, nie tak daleko od Ciebie :mrgreen: będzie Kenny G, tj. w Warszawie 01 lipca w piątek, od 22,00 do 2,00.
tu masz szczegółowy
Program Kulturalny Inauguracji Polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej
będą tam m.in. Michael Bolton, saksofonista Kenny G, Angie Stone oraz Dolores O’Riordan (The Cranberries).
fajne to to będzie. wielu wokalistów w jednym miejscu, wszystko za free.
ja jadę na bank. odległość mamy no... powiedzmy podobną ;)

na Fancy'ego już nie namawiam, bo do Będzina, to masz kawał, bo to na Śląsku, ale ja se nie odpuszczę i nie odmówię. jade i tam :D już w najbliższą sobotę, tj. 18-go czerwca. też dni miasta i też za free, i znów gwiazda italo, niemalże żywa ikona :)

_________________
High Enough // All She Wrote // Edge of Time


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: G203
PostNapisane: 14-06-2011, 17:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28-12-2008, 17:52
Posty: 536
Lokalizacja: Miastko
Samochód: Daihatsu
Model: A101 / G100
Rok: 1991
w_ojtek napisał(a):
zrobić przejażdżkę odrestaurowanym A101

Chciałbym żeby tak było :( Jak opanuje pierwszą fale frustracji i nienawiści do samego siebie to opiszę o co poszło w moim wątku bo cosik obumarł przez zimę :wink:
A Boltona to na żywca chętnie bym posłuchał :roll: , się zobaczy.

Pamiętaj o śrubach :wink:

_________________
ObrazekObrazek
A101 '89 RIP
A101 '91 Szary [Self Aware]
G101 '89 RIP
G100 '92 Sold
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 118 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL