forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade http://forum.charade.pl/ |
|
"Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik http://forum.charade.pl/viewtopic.php?f=15&t=5171 |
Strona 15 z 17 |
Autor: | Qller [ 04-06-2012, 11:42 ] |
Tytuł: | Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik |
KiLLerXX napisał(a): Qller napisał(a): Szarpanie przy stałej prędkości ? Wymiana wiekowych kabli nie pomogła ale metoda polecona na forum pomogła Hmm w dziwnym sposob to naprawiles hehe bo ja bym obstawiał ze platynki w aparcie zaplonowym sie Tobie skonczyly, czy tez kondesantor i potrzebna jest regulacja szczelinki. Już to wszystko sprawdzałem, regulowałem itp itd Jak zastosowałem przyduszenie to nie mam już nawet tej "dziury" przy przejściu na z 1 na dwie gardziele Spalania to ja już nawet nie sprawdzam, trasa to magia 5,2-5,5max a miasto ? Korki, ruszania, światła, hamowania , raz mi się udało 6,5 w mieście wykręcić ale tak to 7,5 do 10l jak się zap$#%^ala |
Autor: | Qller [ 19-06-2012, 15:53 ] |
Tytuł: | Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik |
Autor: | bia2c [ 20-06-2012, 15:59 ] |
Tytuł: | Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik |
a niech mnie... mamy dwóch krejzoli pierwszy ma kiery na każdy dzień tygodnia inną ( tj. Lupus) a drugi fele ale niestety inny komplet raz na tydzień (ale może jeszcze nadrobi) nieżle ; |
Autor: | Qller [ 20-06-2012, 19:55 ] |
Tytuł: | Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik |
Stało się tak bo kumpel miał opony do sprzedaży ale nie mógł znaleźć felg. A że moje były "atrakcyjne" to się spodobały. I to był bodziec aby pożegnać się z obcieraniem Tylko wiszą mi teraz opony ale to da się opchnąć . |
Autor: | Qller [ 27-08-2012, 13:05 ] |
Tytuł: | Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik |
Panowie się dzieje. Jutro alternator idzie na kontrole/wymiane, a pod koniec września Charade walnie drugi ras trase Karlskrona (szwecja) - Oslo (norwegia) Powód ? Nie, nie urlop - wyjazd do pracy Niestety uciekam z tego kraju a i rodzinkę jak najszybciej także. Względy majątkowe jak i życiowe. Trzymajcie kciuki |
Autor: | Miki [ 28-08-2012, 20:04 ] |
Tytuł: | Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik |
Gdzie się zahaczyłeś? Jaka branża? |
Autor: | Qller [ 29-08-2012, 20:23 ] |
Tytuł: | Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik |
Alternator wyremontowany: -łożyska -szczotki -koło pasowe 120zł i 0,5roku gwarancji Na początku w firmie Vianor - wulkanizacja, geometria i szybka mechanika. Potem jak nie wyjdzie to inna sieć warsztatów ale tam full mechanika. Było się na urlopie to i się pojeździło |
Autor: | Miki [ 31-08-2012, 09:13 ] |
Tytuł: | Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik |
Pracowałem w Norge w wakacje kilka lat temu - warto! Zatem życzę powodzenia |
Autor: | Qller [ 11-09-2012, 18:13 ] |
Tytuł: | Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik |
Będzie z 1,5h rozbierania (wydech, stabilizator, łapa dolna) aby wydostać miskę. Skorodowana cała ale miejsce z którego się pociło od środka wyglądało jak ukucie szpilką. Nowej nie dostane Używanych nie ma Jestem w dupie. Spawania się boje, nic innego puki co nie przychodzi mi do głowy. Jeden plus że wszystko ładnie lśni w bloku, zero nagarów czy szlamu a i w misce żadnych ciał obcych ;d |
Autor: | Lupus [ 11-09-2012, 21:45 ] |
Tytuł: | Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik |
No spawanie misek olejowych to niewdzięczna robota, bo te miski to jakiś paskudny stop aluminium. Jak kupiłem Szarego to miał właśnie pospawaną miskę, ale spaw puszczał. Musisz znaleźć dobrego fach-mana z TIG'iem, albo spróbuj dowiedzieć się w zakładzie od chłodnic, może da się zlutować. Taki gospodarski sposób mi teraz przyszedł na myśl ;P Zrobiłbym to tak: wywierciłbym otwór w miejscu pęknięcia, na tyle duży żeby "pochłonął" owe pęknięcie np. fi 10, czy fi 12. W ten otwór wsadziłbym pasującą, krótką śrubę od środka, a od zewnątrz przykontorowałbym nakrętką. Oczywiście z obu stron miedziane uszczelki. To też zależy w jakim to miejscu, co by nic nie haczyło w misce, albo pod silnikiem. |
Autor: | Qller [ 16-09-2012, 22:02 ] |
Tytuł: | Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik |
Tego samego dnia pod autem pokazała się plama oleju. Dziurka w odległości jakiś 7cm od korka... Na chwile to zrobiłem na patenta . Dziwie się ale nie puszcza - wkręt + silikon O ile dobrze pójdzie jutro przyjdzie używana micha + uszczelka (łącznie z przesyłką) to 120zł Not Bad W piach poszedł 1l oleju który przejechał 11km ............. |
Autor: | Lupus [ 17-09-2012, 20:52 ] |
Tytuł: | Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik |
Od razu mówiłem, że spawanie tych misek jest problematyczne. Pękło w innym miejscu, bo materiał ściągnął się przy spawaniu tego pierwszego. Jak siadła pompa oleju u Szarka to też szło w ziemię ok. 1l na 10 km jazdy (sic!). Ale to zawiesie do silnika z trzonka od siekiery do masz pierwyj sort . A na serio, to na tych opaskach wisiał jakiś ciężar realnie, czy to tylko zrobiłeś na wszelki wypadek? |
Autor: | Qller [ 18-09-2012, 20:36 ] |
Tytuł: | Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik |
Przednia łapa podtrzymuje silnilk, wiem że zostają jeszcze 2 ale nie chciałem potem kombinować z celowaniem, podnoszeniem etc Już nie raz widziałem takie patenty przykład- 1.6 focus wisiał na 2 Ja wiedziałem że CB-23 to to utrzyma. A w robocie niestety puki co 1 podnośnik to i nie mogłem miejscem wadzić. I tak stała ona podniesiona na max. na 3 kobyłkach - 2 przód 1 tył Ale idziemy dalej Miska dziś przyszła, jeszcze zapakowana. Jutro montaż. Nie wiem czy się wam przyda ale zrobie fotostory . Zaś zawsze ciekawiej ;p |
Autor: | Qller [ 19-09-2012, 21:18 ] |
Tytuł: | Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik |
I po wzmianie http://forum.charade.pl/viewtopic.php?f=4&t=5996 |
Strona 15 z 17 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |