forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 28-03-2024, 17:06

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 244 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik
PostNapisane: 04-06-2012, 11:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31-08-2010, 16:58
Posty: 616
Lokalizacja: Gdynia
Samochód: DAIHATSU
Model: CHARADE G100
Rok: 1992
KiLLerXX napisał(a):
Qller napisał(a):
Szarpanie przy stałej prędkości ? Wymiana wiekowych kabli nie pomogła ale metoda polecona na forum pomogła




Hmm w dziwnym sposob to naprawiles hehe bo ja bym obstawiał ze platynki w aparcie zaplonowym sie Tobie skonczyly, czy tez kondesantor i potrzebna jest regulacja szczelinki.



Już to wszystko sprawdzałem, regulowałem itp itd
Jak zastosowałem przyduszenie to nie mam już nawet tej "dziury" przy przejściu na z 1 na dwie gardziele






Spalania to ja już nawet nie sprawdzam, trasa to magia 5,2-5,5max a miasto ? Korki, ruszania, światła, hamowania , raz mi się udało 6,5 w mieście wykręcić ale tak to 7,5 do 10l jak się zap$#%^ala :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik
PostNapisane: 19-06-2012, 15:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31-08-2010, 16:58
Posty: 616
Lokalizacja: Gdynia
Samochód: DAIHATSU
Model: CHARADE G100
Rok: 1992
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik
PostNapisane: 20-06-2012, 15:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19-04-2009, 16:44
Posty: 836
Lokalizacja: biały-stok
Samochód: 3 x charade
Model: GTti
Rok: 90
a niech mnie...
mamy dwóch krejzoli :D
pierwszy ma kiery na każdy dzień tygodnia inną ( tj. Lupus)
a drugi fele ale niestety inny komplet raz na tydzień (ale może jeszcze nadrobi)
nieżle :D ;

_________________
Słucham MONOPOL jak jadę samochodem-Piter.
Jeśli nie możesz czegoś naprawić młotkiem,widocznie usterka tkwi w elektryce.
>> Nie rozmawiaj z idiotą ponieważ najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a pózniej pokona doświadczeniem <<


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik
PostNapisane: 20-06-2012, 19:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31-08-2010, 16:58
Posty: 616
Lokalizacja: Gdynia
Samochód: DAIHATSU
Model: CHARADE G100
Rok: 1992
Stało się tak bo kumpel miał opony do sprzedaży ale nie mógł znaleźć felg.

A że moje były "atrakcyjne" to się spodobały. I to był bodziec aby pożegnać się z obcieraniem :)

Tylko wiszą mi teraz opony ale to da się opchnąć .

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik
PostNapisane: 27-08-2012, 13:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31-08-2010, 16:58
Posty: 616
Lokalizacja: Gdynia
Samochód: DAIHATSU
Model: CHARADE G100
Rok: 1992
Panowie się dzieje.

Jutro alternator idzie na kontrole/wymiane, a pod koniec września Charade walnie drugi ras trase Karlskrona (szwecja) - Oslo (norwegia)

Powód ? Nie, nie urlop - wyjazd do pracy :)

Niestety uciekam z tego kraju a i rodzinkę jak najszybciej także.
Względy majątkowe jak i życiowe.

Trzymajcie kciuki :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik
PostNapisane: 28-08-2012, 20:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
Gdzie się zahaczyłeś? Jaka branża?

_________________
<facepalm>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik
PostNapisane: 29-08-2012, 20:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31-08-2010, 16:58
Posty: 616
Lokalizacja: Gdynia
Samochód: DAIHATSU
Model: CHARADE G100
Rok: 1992
Alternator wyremontowany:
-łożyska
-szczotki
-koło pasowe
120zł i 0,5roku gwarancji




Na początku w firmie Vianor - wulkanizacja, geometria i szybka mechanika. Potem jak nie wyjdzie to inna sieć warsztatów ale tam full mechanika.

Było się na urlopie to i się pojeździło ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik
PostNapisane: 31-08-2012, 09:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
Pracowałem w Norge w wakacje kilka lat temu - warto! Zatem życzę powodzenia :)

_________________
<facepalm>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik
PostNapisane: 11-09-2012, 18:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31-08-2010, 16:58
Posty: 616
Lokalizacja: Gdynia
Samochód: DAIHATSU
Model: CHARADE G100
Rok: 1992
Będzie z 1,5h rozbierania (wydech, stabilizator, łapa dolna) aby wydostać miskę.
Skorodowana cała ale miejsce z którego się pociło od środka wyglądało jak ukucie szpilką.

Nowej nie dostane
Używanych nie ma

Jestem w dupie.

Spawania się boje, nic innego puki co nie przychodzi mi do głowy.



Jeden plus że wszystko ładnie lśni w bloku, zero nagarów czy szlamu a i w misce żadnych ciał obcych ;d

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik
PostNapisane: 11-09-2012, 21:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28-12-2008, 17:52
Posty: 536
Lokalizacja: Miastko
Samochód: Daihatsu
Model: A101 / G100
Rok: 1991
No spawanie misek olejowych to niewdzięczna robota, bo te miski to jakiś paskudny stop aluminium. Jak kupiłem Szarego to miał właśnie pospawaną miskę, ale spaw puszczał. Musisz znaleźć dobrego fach-mana z TIG'iem, albo spróbuj dowiedzieć się w zakładzie od chłodnic, może da się zlutować.

Taki gospodarski sposób mi teraz przyszedł na myśl ;P
Zrobiłbym to tak: wywierciłbym otwór w miejscu pęknięcia, na tyle duży żeby "pochłonął" owe pęknięcie np. fi 10, czy fi 12. W ten otwór wsadziłbym pasującą, krótką śrubę od środka, a od zewnątrz przykontorowałbym nakrętką. Oczywiście z obu stron miedziane uszczelki. To też zależy w jakim to miejscu, co by nic nie haczyło w misce, albo pod silnikiem.

_________________
ObrazekObrazek
A101 '89 RIP
A101 '91 Szary [Self Aware]
G101 '89 RIP
G100 '92 Sold
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik
PostNapisane: 12-09-2012, 18:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31-08-2010, 16:58
Posty: 616
Lokalizacja: Gdynia
Samochód: DAIHATSU
Model: CHARADE G100
Rok: 1992
Też myślałem o sposobie na śrubę ale ostatecznie staneło na spawaniu.

I jak ?

Petarda wyszło z czasem zobaczymy jak trzyma ;)

Miska od razu odmalowana zawsze coś więcej będzie trzymać

A teraz zdjęcia :

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik
PostNapisane: 16-09-2012, 22:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31-08-2010, 16:58
Posty: 616
Lokalizacja: Gdynia
Samochód: DAIHATSU
Model: CHARADE G100
Rok: 1992
Tego samego dnia pod autem pokazała się plama oleju.

Dziurka w odległości jakiś 7cm od korka...

Na chwile to zrobiłem na patenta .

Dziwie się ale nie puszcza - wkręt + silikon

O ile dobrze pójdzie jutro przyjdzie używana micha + uszczelka (łącznie z przesyłką) to 120zł

Not Bad
W piach poszedł 1l oleju który przejechał 11km .............

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik
PostNapisane: 17-09-2012, 20:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28-12-2008, 17:52
Posty: 536
Lokalizacja: Miastko
Samochód: Daihatsu
Model: A101 / G100
Rok: 1991
Od razu mówiłem, że spawanie tych misek jest problematyczne. Pękło w innym miejscu, bo materiał ściągnął się przy spawaniu tego pierwszego.

Jak siadła pompa oleju u Szarka to też szło w ziemię ok. 1l na 10 km jazdy (sic!).

Ale to zawiesie do silnika z trzonka od siekiery do masz pierwyj sort :mrgreen: . A na serio, to na tych opaskach wisiał jakiś ciężar realnie, czy to tylko zrobiłeś na wszelki wypadek?

_________________
ObrazekObrazek
A101 '89 RIP
A101 '91 Szary [Self Aware]
G101 '89 RIP
G100 '92 Sold
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik
PostNapisane: 18-09-2012, 20:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31-08-2010, 16:58
Posty: 616
Lokalizacja: Gdynia
Samochód: DAIHATSU
Model: CHARADE G100
Rok: 1992
Przednia łapa podtrzymuje silnilk, wiem że zostają jeszcze 2 ale nie chciałem potem kombinować z celowaniem, podnoszeniem etc

Już nie raz widziałem takie patenty przykład- 1.6 focus wisiał na 2

Ja wiedziałem że CB-23 to to utrzyma. A w robocie niestety puki co 1 podnośnik to i nie mogłem miejscem wadzić.

I tak stała ona podniesiona na max. na 3 kobyłkach - 2 przód 1 tył

Ale idziemy dalej


Miska dziś przyszła, jeszcze zapakowana. Jutro montaż.

Nie wiem czy się wam przyda ale zrobie fotostory .

Zaś zawsze ciekawiej ;p

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik
PostNapisane: 19-09-2012, 21:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31-08-2010, 16:58
Posty: 616
Lokalizacja: Gdynia
Samochód: DAIHATSU
Model: CHARADE G100
Rok: 1992
I po wzmianie :D

http://forum.charade.pl/viewtopic.php?f=4&t=5996

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 244 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL