forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade
http://forum.charade.pl/

Project Import
http://forum.charade.pl/viewtopic.php?f=15&t=4614
Strona 7 z 9

Autor:  Dexter GTti [ 21-11-2010, 13:55 ]
Tytuł:  Re: Project Import

Wyglada konkretnie, teraz tylko pozostaje ciekawosc jak to bedzie jezdzic, Cisnienie oleju jakie masz? po remoncie? To ten srodkowy zegar na desce??

Autor:  KAMILcom [ 21-11-2010, 14:56 ]
Tytuł:  Re: Project Import

tak, środkowy. jeszcze nie miałem okazji sprawdzić.
możesz sie ty pochwalić ile masz, przyda sie dla porównania.

Autor:  Dexter GTti [ 21-11-2010, 17:07 ]
Tytuł:  Re: Project Import

No to jak nie miałes okazji sprawdzic? jak masz zainstalowany wskaźnik, u mnie sprawdzone probnikiem cisnienia oleju wyszło na głównej magistrali przy tem oleju 95 stoopni wyszło równe 2 bary, a na głowicy 0.9 bara.Ciekaw sam jestem jak u ciebie dla porównania. Napisz jak oblukasz co i jak.

Autor:  Świder [ 21-11-2010, 17:35 ]
Tytuł:  Re: Project Import

ZA-JE-BI-ŚCIE !!

Zazdroszczę :oops:

Autor:  Dexter GTti [ 21-11-2010, 18:09 ]
Tytuł:  Re: Project Import

Świder a u ciebie jakie masz?

Autor:  KAMILcom [ 21-11-2010, 19:46 ]
Tytuł:  Re: Project Import

Dexter GTti napisał(a):
No to jak nie miałes okazji sprawdzic? jak masz zainstalowany wskaźnik, u mnie sprawdzone probnikiem cisnienia oleju wyszło na głównej magistrali przy tem oleju 95 stoopni wyszło równe 2 bary, a na głowicy 0.9 bara.Ciekaw sam jestem jak u ciebie dla porównania. Napisz jak oblukasz co i jak.



zanim by mi sie rozgrzał olej to bym sie udusił w garażu :)

Autor:  KAMILcom [ 09-01-2011, 00:16 ]
Tytuł:  Re: Project Import

Dexter GTti napisał(a):
No to jak nie miałes okazji sprawdzic? jak masz zainstalowany wskaźnik, u mnie sprawdzone probnikiem cisnienia oleju wyszło na głównej magistrali przy tem oleju 95 stoopni wyszło równe 2 bary, a na głowicy 0.9 bara.Ciekaw sam jestem jak u ciebie dla porównania. Napisz jak oblukasz co i jak.



zacznijmy od tego że jak wkręcałem czujnik do podstawki pod filtr to go ukręciłem, a później wkleiłem, ale nie dałem pasty termoprzewodzącej wiec pomiar temp raczej jest mocno zaniżony.
na silniku rozgrzanym normalną jazdą mam około 60*C więcej nie da rady, ciśnienie wtedy wynosi 1.1 bara. dzisiaj po jakiś 10 minutach pałowania i przy temp oleju 85*C zapalił mi sie warning miałem wtedy około 0.8 bara.
zastanawiam sie teraz czy coś było spieprzone przy remoncie czy po prostu ugotowałem olej (motul x8100 5w40). z tego co mi mówi Miki też ma 1.2bar przy normalnym nagrzaniu wiec wychodzi na to drugie.

Autor:  Bobson [ 14-01-2011, 22:30 ]
Tytuł:  Re: Project Import

Jak wlałeś olej który leje się do zwykłych silników to się dziwisz? Wlej jakiegoś 10w60, zresztą zobaczysz co się latem będzie działo (30* temp, olej przy pałowaniu 80-90* i zarżniesz silnik moment). Ja lałem VR1 Racing 10w60 Valvoline i co najmniej taki olej by się przydał. 5W40 syntetyk Tedexa to ja leje ale do 1.8 Zeteca...

Pozdrawiam

Autor:  KAMILcom [ 14-01-2011, 22:56 ]
Tytuł:  Re: Project Import

bobson skończ sie kompromitować. 10w60 to nieporozumienie na zime, przy moim stylu jazdy. a to co lejesz do swojego dupo wozu mnie nie interesuje.

auto narazie stoi, za jakiś czas bede zamawiał nową pompe oleju z camskilla. jak ktoś chce sie przyłączyć do zakupów > PW

Autor:  bia2c [ 16-01-2011, 11:08 ]
Tytuł:  Re: Project Import

Bobson napisał(a):
Jak wlałeś olej który leje się do zwykłych silników to się dziwisz? Wlej jakiegoś 10w60, zresztą zobaczysz co się latem będzie działo (30* temp, olej przy pałowaniu 80-90* i zarżniesz silnik moment). Ja lałem VR1 Racing 10w60 Valvoline i co najmniej taki olej by się przydał. 5W40 syntetyk Tedexa to ja leje ale do 1.8 Zeteca...

Pozdrawiam

nie wiem czy wogóle wiesz co oznaczają te cyferki bo to nijak się ma do wartości pomiaru ciśnienia;

swoją drogą ciekaw jestem ceny tej nowej pompy też bym był zainteresowany;

Autor:  Miki [ 16-01-2011, 14:08 ]
Tytuł:  Re: Project Import

bia2c napisał(a):
swoją drogą ciekaw jestem ceny tej nowej pompy też bym był zainteresowany;



Camskill

http://www.camskill.co.uk/products.php? ... b0s69p2656

Autor:  bia2c [ 17-01-2011, 21:04 ]
Tytuł:  Re: Project Import

wartość ciśnienia oleju wg. Auto Data to 4,4bara przy 2700rpm.

Autor:  KAMILcom [ 17-01-2011, 21:30 ]
Tytuł:  Re: Project Import

bia2c napisał(a):
wartość ciśnienia oleju wg. Auto Data to 4,4bara przy 2700rpm.



przy jakiej temp. ?

Autor:  bia2c [ 18-01-2011, 21:39 ]
Tytuł:  Re: Project Import

KAMILcom napisał(a):
bia2c napisał(a):
wartość ciśnienia oleju wg. Auto Data to 4,4bara przy 2700rpm.



przy jakiej temp. ?

a tego to już nie piszą; w większości pomiar przeprowadza się przy normalnej temp. eksploatacyjnej bez żadnego pałowania;
ja tu bym porównał wyniki dwóch pomiarów na zimno i na ciepło, jeżeli na zimno będzie mało to coś jest nie halo z tym remontem;

Autor:  Miki [ 18-01-2011, 21:57 ]
Tytuł:  Re: Project Import

Kamil u nie na zimno coś 5,5bar jest. To porównaj sobie z Twoimi odczytami

Strona 7 z 9 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/