forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade
http://forum.charade.pl/

Project Import
http://forum.charade.pl/viewtopic.php?f=15&t=4614
Strona 1 z 9

Autor:  KAMILcom [ 03-11-2009, 23:08 ]
Tytuł:  Project Import

MODEL: Daihatsu Charade G100 1988r. (super zdrowa bez grama rdzy. sprowadzona z niemiec ponoć przebieg w tej budze wynosił około 40kkm)
dawca Daihatsu Charade GTti 1991r.
SILNIK:
seryjnie 1.0 cb-23 na gaźniku z automatem
swap 1.0 turbo benzyna, 2 wałki rozrządu, 3 cylindry. CB-80
silnik złożony z 3 innych
- seryjne kute tłoki - w b.dobrym stanie + tulejowanie
- wał po pierwszym szlifie + dorabiane panewki
- chłodnica wody nówka miedziana z Swifta 1.6
- cienki wentylator typu spal
- świece o seryjnej ciepłocie NGK v-line
- przewody megnecore 8,5mm

PLAN:
wyremontować na zapas drugą jednostke na najlepszych możliwych gratach

UKLAD DOLOTOWY:
- filtr stożkowy Fujita
- cały układ dolotowy robiony na lekkich aluminiowych rurach
- bov the sun
- intercooler z BMW 3
- turbo IHI wersja z chłodzeniem wodnym


PLAN:
-wieksza przepustnica
-porządny dolot IC>przepustnica
-turbo???


UKLAD WYDECHOWY:
- kolektor seria nagwintowana pod EGT
- custom downpipe z baypasem 2.25" owinięty bandażem
- custom wydech 2 cale z kawasówki
- tłumik środkowy m-tech 50cm
- końcowy jakaś kupa

PLAN:

- zmienić końcowy


ELEKTRONIKA:

- ecu seria
- turbo timer blitz DTT z funkcją pomiaru boostu
- wskaźnik boost mechaniczny Greddy
- wskaźniki auto gauge z serii SM z peak - temperatura i ciśnienie oleju, EGT

PLAN:
- megasquirt


UKLAD NAPĘDOWY:
- seryjna skrzynia GTti
- tarcza sprzęgła wzmacniana Exedy
- Felgi alu 14" x 6,5 foundmetal made in italy
- lekkie koło zamachowe 3.5kg (seria 6.2kg)


ZAWIESZENIE:
- amortyzatory gazowe tokico
- przód sprężyny obniżające -40mm
- przednia górna rozpórka z GTti
- przednia dolna rozpórka i mocowania wahaczy z GTti
- zmodowana rozpórka na tył z applausa
- nowe wahacze, nowe drążki i końcówki drążków
- pozostałe elementy wypiaskowane
- wszystkie gumy wymienione na poliuretany super flex
- grube stabilizatory z GTti przód i tył

PLAN:
- gwint, albo jakieś nowe markowe amory ze springami


UKLAD HAMULCOWY:
PRZÓD:
- modyfikacja zwrotnicy
- tarcza BMW E30 260mm (seria 238mm)
- zmodyfikowany zacisk z hondy CRX IIIgen 262mm
- klocki ferodo premier
- pierścienie centrujące do tarczy
- dystanse 3mm
TYŁ:
-nowe japońskie tarczo piasty i klocki gtti
-nowe linki ręcznego

-zregenerowane zaciski, pomalowane proszkowo
-wszystkie przewody miedziane nowe
-przerobiony układ na przód i tył
-kolektor siły hamowania Wilwood
-większe serwo od applausa 1.6
-wszystkie przewody w oplocie stalowym hel
-płyn ferodo racing DOT5.1

PLAN: skończone

BODY-KIT:
- zmieniony kolor z czerwonego na czarny metalic (robił to poprzedni właściciel i wyszło to kiepsko)
- body kit z pakietu Vestatec (prawdopodobnie 1z2 sztuk w PL)
- tylny zderzak bez otworów na uszy holownicze
- klapa GTti z lotką po lifcie
- blenda przed liftowa
- lampy przed liftowe ryflowane
- lampy przód z pomalowanymi środkami na czarno
- zapinki na masce aerocatch carbon
- brak listew bocznych i grilla

PLANY:
- midwing, jeżeli kiedykolwiek go dostane

ŚRODEK:
- cały środek polakierowany przez mnie na biało
- większość plastików wyleciało, totalny brak tyłu
- Kierownica momo corse d32 z rare żółtym klaksonem
- Pasy kierowcy sandler z homologacją FIA 5pkt 3"
- Pasy pasażera sandler z homologacją FIA 4pkt prod schroth. góra 3'' dół 2''
- Fotele Bride z tajwanu
- podsufitka i boczki obite materiałem bride
- deska flok + kurnik na 3 zegary
- zmiana koloru wnętrza z pomocą farb VHT z szarego na czarny
- konsola środkowa z pakietu foch
- gałeczka 8 ball





CAR-AUDIO:[/b]
- brak

- może kiedyś coś lekkiego

INNE:
- akumulator w bagażniku
- brak wycieraczki i osprzętu z tyłu

PLAN:
-akumulator od jakiegoś motoru jak obecny sie skończy
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Lepsze fotki dopiero musze zrobić to co widzicie jest poglądowe
Poza tym jeszcze sporo rzeczy jest do ogarnięcia

Autor:  DOL_michal [ 04-11-2009, 10:06 ]
Tytuł:  Re: Charade GTti Kamil

Super auto :), chyba widziałem kiedyś na allegro :)

Autor:  Bobson [ 05-11-2009, 00:45 ]
Tytuł:  Re: Charade GTti Kamil

Na filmiku widziałem, że ciśnienie trzyma Ci do końca na każdym biegu. Coś zrobiłeś z dolotem? U mnie przy spadku do 0,6 bara pod odcinką auto wypluło 110ps/140nm to teraz pewnie z 120ps/150nm będzie jeśli nie więcej...

Pozdrawiam.

Autor:  KAMILcom [ 05-11-2009, 13:42 ]
Tytuł:  Re: Charade GTti Kamil

Bobson napisał(a):
Na filmiku widziałem, że ciśnienie trzyma Ci do końca na każdym biegu. Coś zrobiłeś z dolotem? U mnie przy spadku do 0,6 bara pod odcinką auto wypluło 110ps/140nm to teraz pewnie z 120ps/150nm będzie jeśli nie więcej...

Pozdrawiam.

po tych drutach w głowicy o których nic nie wspomniałeś pewnie tyle będzie.

i tak apropo twojej wypowiedzi którą znalazłem na innym forum

Cytuj:
Bart jesteś jednym wielkim śmierdzącym tchórzem i kłamcą...

Koleś sprzedał auto, w cenie miał dosłać uszczelki i bak. Obiecał służyć pomocą, auto OC miało tylko na świstku który był nic nie ważny... Stan budy opłakany, pochowane wszystko jak się da.


za to ty jesteś przykładem idealnego sprzedawcy. o cieknącym zbiorniku paliwa sie dowiedziałem jak do ciebie zadzwoniłem i jeszcze mi opowiadałeś jaki to ty nieświadomy byłeś że paliwo cieknie bo nigdy nie zatankowałeś do pełna :lol: ale sam po innych to umiesz jechać.
normalnie kamikaze jesteś cieknący zbiornik+ nadkola wysmarowane jakimś smarem który sie zapalił jak coś spawałem... podejrzewam że jak by heble nie działały to też byś nawet słowa nie powiedział
wydawało mi sie że po znajomości kupuje samochód widać myliłem sie, bo tu jest właśnie przykład co "znajomi" mogą zrobić dla hajsu

aaa i nie pisz do mnie więcej bo nie mam ochoty z tobą gadać

Autor:  Bobson [ 05-11-2009, 18:52 ]
Tytuł:  Re: Charade GTti Kamil

Ja silnika nie ruszałem, poza wymianą rozrządu i i ja tego nie robiłem tylko warsztat.

Cieknący bak... wierz lub nie ale ja nie miałem problemu z bakiem. Może to dlatego, że nigdy nie zalałem jej pod korek.

Heble były w pełni sprawne, tył dopiero co był zrobiony na nowych tarczach i klockach o czym zostałeś poinformowany, zjechałem z ceny na wymianę chłodnicy. Autem się przejechałeś, obejrzałeś co chciałeś. Widziałeś co kupujesz.

W między czasie pisałeś trochę, że sporo pokillowałeś na mieście, kilka rund po 200km/h, a po około miesiącu czasu napisałeś z wielkimi pretensjami, że wypieprzyłeś uszczelkę...
pretensje mogłeś mieć tylko do siebie..



W każdym bądź razie życzę powodzenia w modowaniu i szerokiej drogi.

Autor:  KAMILcom [ 05-11-2009, 21:08 ]
Tytuł:  Re: Charade GTti Kamil

pewnie, że ci wierze ze zbiornikiem nie miałeś problemu, bo ci poprzedni właściciel powiedział że jest dziurawy, a to że wolałeś jeździć z dziurą i nie lać więcej niż 15litrów, bo sie z niego lało to już nie moja sprawa. ale wiesz przynajmniej mogłeś mieć jaja nie udawać głupka i sie po prostu przyznać, jak do ciebie dzwoniłem, a teraz to już jedziesz po maksie.
co do hebli przeczytaj sobie jeszcze raz, bo chyba masz problemy ze zrozumieniem...
i nie chodzi tu o cieknący bak, ani o inne uszczelki. zrobiłeś mnie w **** i tyle. nie mam ochoty już o tym gadać tym bardziej że cały czas kłamiesz.

dziękuje i na tym zakończmy naszą rozmowę.

Autor:  bia2c [ 03-01-2010, 17:25 ]
Tytuł:  Re: Charade GTti Kamil

a co u ciebie kamilu?

Autor:  KAMILcom [ 03-01-2010, 17:49 ]
Tytuł:  Re: Charade GTti Kamil

Na razie odbudowuje budżet, bo kupiłem sobie drugie auto na kolejny projekt...

Szarada stoi sobie i zimuje - nie jędze nią.
Pare fotek w jakim stanie jest buda po remoncie poprzedniego właściciela:


prawy przód za rozpórką

Obrazek

Obrazek

Prawy tył i podłużnica, a właściwie jej brak

Obrazek




Stara głowica i usuwanie luzu zaworowego spawarką:

Obrazek

Obrazek

Rozumiem bobson że jak zmieniałeś rozrząd to nic ci sie nie rzuciło w oczy ? :lol:


Najwcześniej ruszy się coś w marcu jak uda mi sie kupić bude w dobrym stanie. Miki zaproponował, że mi pomoże przy swapie w razie problemów, więc będziemy walczyć...
Na pewno nie będzie mi się spieszyć. Wszystko co trzeba będzie odnowione itp. Plan jest żeby samochód jeździł od wakacji, ale jeżeli będzie trzeba to wyjedzie dopiero w 2011 ...

Autor:  bia2c [ 03-01-2010, 18:08 ]
Tytuł:  Re: Charade GTti Kamil

buda fatal;a ta żywica to niby po co he,he... niby maskowanie?
ja ruszam z robotą czerwonej za jakie trzy tygodnie (to ta druga spod piaseczna)jak obrobię klientów
a w sumie to jeszcze na nią nie mam jednej umowy a taki niby "uczciwy" był sprzedawca-wszystko ci załatwię-mówił
załatwia do dziś i obiecuje że dalej załatwi a to już od kwietnia trwa.niezle nie?

Autor:  KAMILcom [ 03-01-2010, 18:13 ]
Tytuł:  Re: Charade GTti Kamil

Mówisz o gościu, co miał jeszcze czarną budę po lakierze ?

Autor:  bia2c [ 03-01-2010, 18:17 ]
Tytuł:  Re: Charade GTti Kamil

KAMILcom napisał(a):
Mówisz o gościu, co miał jeszcze czarną budę po lakierze ?

nie wiem nic o tej budzie; a gość to z żabieńca i jest na forum zalogowany(PAWLO chyba czy jakoś tak)

Autor:  bia2c [ 03-01-2010, 18:25 ]
Tytuł:  Re: Charade GTti Kamil

a propos-to może teraz mi jednak zagonisz ten wał korb.
budżet ci troszke podreperuje się do dalszych inwest.

Autor:  Miki [ 03-01-2010, 20:33 ]
Tytuł:  Re: Charade GTti Kamil

OT

Ja byłem u tego gościa z pod Wawy i do sprzedania były dwa auta. Czarna + Czerwona na części.

To te?

Autor:  StiQ [ 04-01-2010, 09:25 ]
Tytuł:  Re: Charade GTti Kamil

Jak masz taką szmelcowną budę to może zamiast szukania Budy G10X to poszukać budy od G20X. Na pewniaka znajdziesz coś w lepszym stanie!!!

Autor:  bia2c [ 04-01-2010, 12:16 ]
Tytuł:  Re: Charade GTti Kamil

Miki napisał(a):
OT

Ja byłem u tego gościa z pod Wawy i do sprzedania były dwa auta. Czarna + Czerwona na części.

To te?

tak to te; nie wiem niby czemu czerwona na części-buda jest zdrowsza jak w tej czarnej i w dodatku nie była spawana i walona także prostsza do roboty jedynie motor w proszku ale to mały plus bo rozbierać go nie trzebe he,he.

Strona 1 z 9 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/