forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 28-03-2024, 12:23

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 133 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Project Import
PostNapisane: 03-11-2009, 23:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14-05-2009, 00:25
Posty: 310
MODEL: Daihatsu Charade G100 1988r. (super zdrowa bez grama rdzy. sprowadzona z niemiec ponoć przebieg w tej budze wynosił około 40kkm)
dawca Daihatsu Charade GTti 1991r.
SILNIK:
seryjnie 1.0 cb-23 na gaźniku z automatem
swap 1.0 turbo benzyna, 2 wałki rozrządu, 3 cylindry. CB-80
silnik złożony z 3 innych
- seryjne kute tłoki - w b.dobrym stanie + tulejowanie
- wał po pierwszym szlifie + dorabiane panewki
- chłodnica wody nówka miedziana z Swifta 1.6
- cienki wentylator typu spal
- świece o seryjnej ciepłocie NGK v-line
- przewody megnecore 8,5mm

PLAN:
wyremontować na zapas drugą jednostke na najlepszych możliwych gratach

UKLAD DOLOTOWY:
- filtr stożkowy Fujita
- cały układ dolotowy robiony na lekkich aluminiowych rurach
- bov the sun
- intercooler z BMW 3
- turbo IHI wersja z chłodzeniem wodnym


PLAN:
-wieksza przepustnica
-porządny dolot IC>przepustnica
-turbo???


UKLAD WYDECHOWY:
- kolektor seria nagwintowana pod EGT
- custom downpipe z baypasem 2.25" owinięty bandażem
- custom wydech 2 cale z kawasówki
- tłumik środkowy m-tech 50cm
- końcowy jakaś kupa

PLAN:

- zmienić końcowy


ELEKTRONIKA:

- ecu seria
- turbo timer blitz DTT z funkcją pomiaru boostu
- wskaźnik boost mechaniczny Greddy
- wskaźniki auto gauge z serii SM z peak - temperatura i ciśnienie oleju, EGT

PLAN:
- megasquirt


UKLAD NAPĘDOWY:
- seryjna skrzynia GTti
- tarcza sprzęgła wzmacniana Exedy
- Felgi alu 14" x 6,5 foundmetal made in italy
- lekkie koło zamachowe 3.5kg (seria 6.2kg)


ZAWIESZENIE:
- amortyzatory gazowe tokico
- przód sprężyny obniżające -40mm
- przednia górna rozpórka z GTti
- przednia dolna rozpórka i mocowania wahaczy z GTti
- zmodowana rozpórka na tył z applausa
- nowe wahacze, nowe drążki i końcówki drążków
- pozostałe elementy wypiaskowane
- wszystkie gumy wymienione na poliuretany super flex
- grube stabilizatory z GTti przód i tył

PLAN:
- gwint, albo jakieś nowe markowe amory ze springami


UKLAD HAMULCOWY:
PRZÓD:
- modyfikacja zwrotnicy
- tarcza BMW E30 260mm (seria 238mm)
- zmodyfikowany zacisk z hondy CRX IIIgen 262mm
- klocki ferodo premier
- pierścienie centrujące do tarczy
- dystanse 3mm
TYŁ:
-nowe japońskie tarczo piasty i klocki gtti
-nowe linki ręcznego

-zregenerowane zaciski, pomalowane proszkowo
-wszystkie przewody miedziane nowe
-przerobiony układ na przód i tył
-kolektor siły hamowania Wilwood
-większe serwo od applausa 1.6
-wszystkie przewody w oplocie stalowym hel
-płyn ferodo racing DOT5.1

PLAN: skończone

BODY-KIT:
- zmieniony kolor z czerwonego na czarny metalic (robił to poprzedni właściciel i wyszło to kiepsko)
- body kit z pakietu Vestatec (prawdopodobnie 1z2 sztuk w PL)
- tylny zderzak bez otworów na uszy holownicze
- klapa GTti z lotką po lifcie
- blenda przed liftowa
- lampy przed liftowe ryflowane
- lampy przód z pomalowanymi środkami na czarno
- zapinki na masce aerocatch carbon
- brak listew bocznych i grilla

PLANY:
- midwing, jeżeli kiedykolwiek go dostane

ŚRODEK:
- cały środek polakierowany przez mnie na biało
- większość plastików wyleciało, totalny brak tyłu
- Kierownica momo corse d32 z rare żółtym klaksonem
- Pasy kierowcy sandler z homologacją FIA 5pkt 3"
- Pasy pasażera sandler z homologacją FIA 4pkt prod schroth. góra 3'' dół 2''
- Fotele Bride z tajwanu
- podsufitka i boczki obite materiałem bride
- deska flok + kurnik na 3 zegary
- zmiana koloru wnętrza z pomocą farb VHT z szarego na czarny
- konsola środkowa z pakietu foch
- gałeczka 8 ball





CAR-AUDIO:[/b]
- brak

- może kiedyś coś lekkiego

INNE:
- akumulator w bagażniku
- brak wycieraczki i osprzętu z tyłu

PLAN:
-akumulator od jakiegoś motoru jak obecny sie skończy
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Lepsze fotki dopiero musze zrobić to co widzicie jest poglądowe
Poza tym jeszcze sporo rzeczy jest do ogarnięcia

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 01-04-2011, 14:04 przez KAMILcom, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Kamil
PostNapisane: 04-11-2009, 10:06 
Offline

Dołączył(a): 16-06-2009, 22:13
Posty: 296
Lokalizacja: Oleśnica/Wrocław
Samochód: Charada Diesel 3D
Model: G100
Rok: 1989
Super auto :), chyba widziałem kiedyś na allegro :)

_________________
1.0 D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Kamil
PostNapisane: 05-11-2009, 00:45 
Offline

Dołączył(a): 20-12-2008, 21:13
Posty: 36
Lokalizacja: Złotów
Na filmiku widziałem, że ciśnienie trzyma Ci do końca na każdym biegu. Coś zrobiłeś z dolotem? U mnie przy spadku do 0,6 bara pod odcinką auto wypluło 110ps/140nm to teraz pewnie z 120ps/150nm będzie jeśli nie więcej...

Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Kamil
PostNapisane: 05-11-2009, 13:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14-05-2009, 00:25
Posty: 310
Bobson napisał(a):
Na filmiku widziałem, że ciśnienie trzyma Ci do końca na każdym biegu. Coś zrobiłeś z dolotem? U mnie przy spadku do 0,6 bara pod odcinką auto wypluło 110ps/140nm to teraz pewnie z 120ps/150nm będzie jeśli nie więcej...

Pozdrawiam.

po tych drutach w głowicy o których nic nie wspomniałeś pewnie tyle będzie.

i tak apropo twojej wypowiedzi którą znalazłem na innym forum

Cytuj:
Bart jesteś jednym wielkim śmierdzącym tchórzem i kłamcą...

Koleś sprzedał auto, w cenie miał dosłać uszczelki i bak. Obiecał służyć pomocą, auto OC miało tylko na świstku który był nic nie ważny... Stan budy opłakany, pochowane wszystko jak się da.


za to ty jesteś przykładem idealnego sprzedawcy. o cieknącym zbiorniku paliwa sie dowiedziałem jak do ciebie zadzwoniłem i jeszcze mi opowiadałeś jaki to ty nieświadomy byłeś że paliwo cieknie bo nigdy nie zatankowałeś do pełna :lol: ale sam po innych to umiesz jechać.
normalnie kamikaze jesteś cieknący zbiornik+ nadkola wysmarowane jakimś smarem który sie zapalił jak coś spawałem... podejrzewam że jak by heble nie działały to też byś nawet słowa nie powiedział
wydawało mi sie że po znajomości kupuje samochód widać myliłem sie, bo tu jest właśnie przykład co "znajomi" mogą zrobić dla hajsu

aaa i nie pisz do mnie więcej bo nie mam ochoty z tobą gadać

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Kamil
PostNapisane: 05-11-2009, 18:52 
Offline

Dołączył(a): 20-12-2008, 21:13
Posty: 36
Lokalizacja: Złotów
Ja silnika nie ruszałem, poza wymianą rozrządu i i ja tego nie robiłem tylko warsztat.

Cieknący bak... wierz lub nie ale ja nie miałem problemu z bakiem. Może to dlatego, że nigdy nie zalałem jej pod korek.

Heble były w pełni sprawne, tył dopiero co był zrobiony na nowych tarczach i klockach o czym zostałeś poinformowany, zjechałem z ceny na wymianę chłodnicy. Autem się przejechałeś, obejrzałeś co chciałeś. Widziałeś co kupujesz.

W między czasie pisałeś trochę, że sporo pokillowałeś na mieście, kilka rund po 200km/h, a po około miesiącu czasu napisałeś z wielkimi pretensjami, że wypieprzyłeś uszczelkę...
pretensje mogłeś mieć tylko do siebie..



W każdym bądź razie życzę powodzenia w modowaniu i szerokiej drogi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Kamil
PostNapisane: 05-11-2009, 21:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14-05-2009, 00:25
Posty: 310
pewnie, że ci wierze ze zbiornikiem nie miałeś problemu, bo ci poprzedni właściciel powiedział że jest dziurawy, a to że wolałeś jeździć z dziurą i nie lać więcej niż 15litrów, bo sie z niego lało to już nie moja sprawa. ale wiesz przynajmniej mogłeś mieć jaja nie udawać głupka i sie po prostu przyznać, jak do ciebie dzwoniłem, a teraz to już jedziesz po maksie.
co do hebli przeczytaj sobie jeszcze raz, bo chyba masz problemy ze zrozumieniem...
i nie chodzi tu o cieknący bak, ani o inne uszczelki. zrobiłeś mnie w **** i tyle. nie mam ochoty już o tym gadać tym bardziej że cały czas kłamiesz.

dziękuje i na tym zakończmy naszą rozmowę.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Kamil
PostNapisane: 03-01-2010, 17:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19-04-2009, 16:44
Posty: 836
Lokalizacja: biały-stok
Samochód: 3 x charade
Model: GTti
Rok: 90
a co u ciebie kamilu?

_________________
Słucham MONOPOL jak jadę samochodem-Piter.
Jeśli nie możesz czegoś naprawić młotkiem,widocznie usterka tkwi w elektryce.
>> Nie rozmawiaj z idiotą ponieważ najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a pózniej pokona doświadczeniem <<


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Kamil
PostNapisane: 03-01-2010, 17:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14-05-2009, 00:25
Posty: 310
Na razie odbudowuje budżet, bo kupiłem sobie drugie auto na kolejny projekt...

Szarada stoi sobie i zimuje - nie jędze nią.
Pare fotek w jakim stanie jest buda po remoncie poprzedniego właściciela:


prawy przód za rozpórką

Obrazek

Obrazek

Prawy tył i podłużnica, a właściwie jej brak

Obrazek




Stara głowica i usuwanie luzu zaworowego spawarką:

Obrazek

Obrazek

Rozumiem bobson że jak zmieniałeś rozrząd to nic ci sie nie rzuciło w oczy ? :lol:


Najwcześniej ruszy się coś w marcu jak uda mi sie kupić bude w dobrym stanie. Miki zaproponował, że mi pomoże przy swapie w razie problemów, więc będziemy walczyć...
Na pewno nie będzie mi się spieszyć. Wszystko co trzeba będzie odnowione itp. Plan jest żeby samochód jeździł od wakacji, ale jeżeli będzie trzeba to wyjedzie dopiero w 2011 ...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Kamil
PostNapisane: 03-01-2010, 18:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19-04-2009, 16:44
Posty: 836
Lokalizacja: biały-stok
Samochód: 3 x charade
Model: GTti
Rok: 90
buda fatal;a ta żywica to niby po co he,he... niby maskowanie?
ja ruszam z robotą czerwonej za jakie trzy tygodnie (to ta druga spod piaseczna)jak obrobię klientów
a w sumie to jeszcze na nią nie mam jednej umowy a taki niby "uczciwy" był sprzedawca-wszystko ci załatwię-mówił
załatwia do dziś i obiecuje że dalej załatwi a to już od kwietnia trwa.niezle nie?

_________________
Słucham MONOPOL jak jadę samochodem-Piter.
Jeśli nie możesz czegoś naprawić młotkiem,widocznie usterka tkwi w elektryce.
>> Nie rozmawiaj z idiotą ponieważ najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a pózniej pokona doświadczeniem <<


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Kamil
PostNapisane: 03-01-2010, 18:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14-05-2009, 00:25
Posty: 310
Mówisz o gościu, co miał jeszcze czarną budę po lakierze ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Kamil
PostNapisane: 03-01-2010, 18:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19-04-2009, 16:44
Posty: 836
Lokalizacja: biały-stok
Samochód: 3 x charade
Model: GTti
Rok: 90
KAMILcom napisał(a):
Mówisz o gościu, co miał jeszcze czarną budę po lakierze ?

nie wiem nic o tej budzie; a gość to z żabieńca i jest na forum zalogowany(PAWLO chyba czy jakoś tak)

_________________
Słucham MONOPOL jak jadę samochodem-Piter.
Jeśli nie możesz czegoś naprawić młotkiem,widocznie usterka tkwi w elektryce.
>> Nie rozmawiaj z idiotą ponieważ najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a pózniej pokona doświadczeniem <<


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Kamil
PostNapisane: 03-01-2010, 18:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19-04-2009, 16:44
Posty: 836
Lokalizacja: biały-stok
Samochód: 3 x charade
Model: GTti
Rok: 90
a propos-to może teraz mi jednak zagonisz ten wał korb.
budżet ci troszke podreperuje się do dalszych inwest.

_________________
Słucham MONOPOL jak jadę samochodem-Piter.
Jeśli nie możesz czegoś naprawić młotkiem,widocznie usterka tkwi w elektryce.
>> Nie rozmawiaj z idiotą ponieważ najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a pózniej pokona doświadczeniem <<


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Kamil
PostNapisane: 03-01-2010, 20:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
OT

Ja byłem u tego gościa z pod Wawy i do sprzedania były dwa auta. Czarna + Czerwona na części.

To te?

_________________
<facepalm>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Kamil
PostNapisane: 04-01-2010, 09:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09-04-2006, 12:21
Posty: 661
Lokalizacja: Jasło
Jak masz taką szmelcowną budę to może zamiast szukania Budy G10X to poszukać budy od G20X. Na pewniaka znajdziesz coś w lepszym stanie!!!

_________________
Poprzednio:
DAIHATSU Charade G12 1,0 CS
DAIHATSU Charade G201 GTI 1,6 16V
Aktualnie:
Honda Civic Sedan 2001

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Kamil
PostNapisane: 04-01-2010, 12:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19-04-2009, 16:44
Posty: 836
Lokalizacja: biały-stok
Samochód: 3 x charade
Model: GTti
Rok: 90
Miki napisał(a):
OT

Ja byłem u tego gościa z pod Wawy i do sprzedania były dwa auta. Czarna + Czerwona na części.

To te?

tak to te; nie wiem niby czemu czerwona na części-buda jest zdrowsza jak w tej czarnej i w dodatku nie była spawana i walona także prostsza do roboty jedynie motor w proszku ale to mały plus bo rozbierać go nie trzebe he,he.

_________________
Słucham MONOPOL jak jadę samochodem-Piter.
Jeśli nie możesz czegoś naprawić młotkiem,widocznie usterka tkwi w elektryce.
>> Nie rozmawiaj z idiotą ponieważ najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a pózniej pokona doświadczeniem <<


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 133 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL