forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade http://forum.charade.pl/ |
|
Charade G100 GTti Świder http://forum.charade.pl/viewtopic.php?f=15&t=3861 |
Strona 4 z 5 |
Autor: | KAMILcom [ 27-07-2009, 14:44 ] |
Tytuł: | Re: Charade G100 GTti Świder |
Miki napisał(a): KAMILcom napisał(a): Świder napisał(a): A na trzecie pytanie to... sam nie wiem Jak kupiłem auto to już miałem te maty, nie wiem czy to jakies antykorozyjne, czy wygłuszające... chociaż wygłuszające nie miały by za bardzo sensu w moim aucie Trzeba się będzie zorientować to są wygłuszające - ciężkie to jak cholera. jak masz dostęp to posyp suchym lodem zostaw na 10 minut i same odejdą, jak nie to musisz podgrzać ale będzie się wszystko lepić niestety. Czyżbyś "odgłuszał" swoje GTti?:D Zamiast mat preferuje stopery do uszu |
Autor: | Miki [ 27-07-2009, 17:15 ] |
Tytuł: | Re: Charade G100 GTti Świder |
Są lżejsze |
Autor: | Miki [ 01-08-2009, 18:50 ] |
Tytuł: | Re: Charade G100 GTti Świder |
hmm dot 3? faktycznie tak było napisane na zbiorniczku ale zalałem dot 4 - coś sie stanie? |
Autor: | Świder [ 01-08-2009, 20:24 ] |
Tytuł: | Re: Charade G100 GTti Świder |
dot 4 - wyższa temp wrzenia - inny skład chemiczny, jest bardziej agresywny i może trochę zżerać gume - tak wyczytalem na innych forach, ale czy faktycznie zje gume to nie wiem |
Autor: | marcin gtti [ 01-08-2009, 22:44 ] |
Tytuł: | Re: Charade G100 GTti Świder |
Miki napisał(a): hmm dot 3? faktycznie tak było napisane na zbiorniczku ale zalałem dot 4 - coś sie stanie? nic |
Autor: | Świder [ 06-08-2009, 15:21 ] |
Tytuł: | Re: Charade G100 GTti Świder |
Z takich małych ciekawostek... dzisiał byłem zważyć auto - tapicerka przód pełna, tył wydmuszka, koło zapasowe, gaśnica, i inne obowiązkowe rzeczy - czyli tak jak sie poruszam autem na codzien - wynik 810kg Jeszcze bede musiał zobaczyc na ten stożek i ten dolot porzadnie zrobic jak będzie troche $, bo dzis na 2ce gdzies przy 5k chyba mi sie check zapalił, ostatnio też tak miałem jak stary stożek był jakos trefnie zamontowany, że mało powietrza dostawał... |
Autor: | KAMILcom [ 06-08-2009, 15:53 ] |
Tytuł: | Re: Charade G100 GTti Świder |
Dużo jakoś wyszło. Ile miałeś paliwa ? Maty rozumiem, że też cały czas masz ? |
Autor: | Miki [ 06-08-2009, 15:56 ] |
Tytuł: | Re: Charade G100 GTti Świder |
Świder napisał(a): Z takich małych ciekawostek... dzisiał byłem zważyć auto - tapicerka przód pełna, tył wydmuszka, koło zapasowe, gaśnica, i inne obowiązkowe rzeczy - czyli tak jak sie poruszam autem na codzien - wynik 810kg Jeszcze bede musiał zobaczyc na ten stożek i ten dolot porzadnie zrobic jak będzie troche $, bo dzis na 2ce gdzies przy 5k chyba mi sie check zapalił, ostatnio też tak miałem jak stary stożek był jakos trefnie zamontowany, że mało powietrza dostawał... a kolanka do tego stozka to skąd brałes bo jak na razie to spotykam same jacky (shit) albo samco co jest absurdalnie drogie? |
Autor: | Świder [ 06-08-2009, 16:25 ] |
Tytuł: | Re: Charade G100 GTti Świder |
Paliwa resztka, może z 3-5L, maty dalej są, do tego drzwi też mam wygłuszone tymi matami... A to obecne "kolanko" to po prostu wąż gumowy zbrojony ze szrotu. Z tego co mi wiadomo to warto się rozejrzeć za takimi wężami, kolankami w sklepach z częsciami to ciężarówek, typu jakieś stary itd. tam są duże średnice i powinno się dać cos dopasować, też będe tam szukał bo cena za samco, autobahn88'y i inne markowe jest po prostu żenująca - zrobić dolot na tych łącznikach = połowa wartości auta |
Autor: | Miki [ 06-09-2009, 23:37 ] |
Tytuł: | Re: Charade G100 GTti Świder |
Fajnie patrzeć jak autko sukcesywnie poprawia swój stan Co do poprzednich właścicieli to temat rzeka zawsze tak jest Ja także dzięki szkaradzie poznaje tajniki motoryzacji, niestety chwilowo mam przestój :/ 2 pytania: Ciężko zmienić samemu sprężyny? Miałeś jakieś specjalne przyrządy? Gdzie dostałeś zestaw regeneracyjny do zacisków? Drogie to? Co w nim jest, tylko gumki? |
Autor: | Świder [ 06-09-2009, 23:47 ] |
Tytuł: | Re: Charade G100 GTti Świder |
No dokładnie, powoli do przodu W tym tygodniu powinien wskoczyć valvo 10w60 z nowym filtrem i powinien być koniec z cieknącym olejem. Zestaw regeneracyjny do zacisków dostałem w IC, ~15zł za sztukę, są tam dwie gumy i pierścień metalowy - jedna guma wchodzi do środka, dookoła tłoczka uszczelnia go, a druga na wierzch osłania przed całym syfem i do tego ten metalowy pierścień-drut ja przytrzymuje. Sprężyny nie jest ciężko tylko trzeba mieć dobry ściągacz, ja miałem za duży i były spore kombinacje w imadle, jak masz małe ściągacze, to bez problemu pójdzie |
Strona 4 z 5 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |