forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade http://forum.charade.pl/ |
|
Charade G100 GTti Świder http://forum.charade.pl/viewtopic.php?f=15&t=3861 |
Strona 2 z 5 |
Autor: | szociu [ 22-03-2009, 14:08 ] |
Tytuł: | |
1. niema nadwymiarowych tłoków więc jeżeli po pomierzeniu tulei będzie za duży luz to w przypadku niskiego budżetu silnik na śmietnik ( przy wysokim można tuleje wstawic Dartona ale w przypadku 99% aut z forum bez sensu) 2. Otwierając silnik powinny iśc nowe uszczelki, nowe śruby do głowic (można mierzy stare i sprawdzać czy się mieszczą w normie), nowe panewki - lekką ręką ze szlifami nie licząc robocizny za złożenie silnika robi się z tego 2 k pln jeśli blok jest ok. 3. nawet jeżeli tuleje okażą się ok tj wyjdą ok w pomiarach że nie są zowalizowane oraz noszą jeszcze ślady po honowaniu nikt ie da ci gwarancji że pierścienie się ułożą. |
Autor: | fetorman [ 24-03-2009, 12:44 ] |
Tytuł: | |
Bobson napisał(a): fetorman napisał(a): Tylko masz mi objechac Indiego na kresce OO kolega z złośnika Może mnie kojarzysz, pisałem tam troszkę jak miałem jeszcze świstaka sorry ale nic |
Autor: | Świder [ 25-03-2009, 00:00 ] |
Tytuł: | |
Panowie, mogę rzec że "dobre wieści" - lub raczej szczęscie w nieszczęsciu Proba olejowa wykazała, że nieszczelnosc i słabą kompresje powodują zawory (tak na 90%), tak więc za jakiś czas chyba będzie się szykował jakis remont głowicy + troche uszczelek do wymiany i bardzo prawdopodobnie dowpipe... to narazie plany, które czekają na realizacje wraz z przypływem $ O wszelakich zmianach/naprawach będe na bierząco informował. |
Autor: | Evo [ 17-05-2009, 15:55 ] |
Tytuł: | Re: Charade G100 GTti Świder |
Bardzo ładna turbina została, jak to się stało ? |
Autor: | Miki [ 18-05-2009, 19:04 ] |
Tytuł: | Re: Charade G100 GTti Świder |
Kurcze to nie mogłeś po prostu dziury wywiercić pod to mocowanie rozpórki? |
Autor: | Świder [ 19-05-2009, 12:25 ] |
Tytuł: | Re: Charade G100 GTti Świder |
Jakoś wolałem to do mocowania przykręcić niż kielich przewiercać |
Autor: | KAMILcom [ 12-06-2009, 04:37 ] |
Tytuł: | Re: Charade G100 GTti Świder |
Widze, że poprzednio miałeś ten sam filtr co ja K&N, jak sie domyślam ? Napisz koniecznie po testach, czy jest jakaś różnica. BTW jaki to rozmiar i co zakładasz na odme ? |
Autor: | Świder [ 12-06-2009, 11:17 ] |
Tytuł: | Re: Charade G100 GTti Świder |
Poprzednio K&N ? Chciałbym Stary stożek to pozostałość po poprzednim włascicielu - jakiś malutki noname - jest tak zasyfiony, że zamiast go prać i impregnować opłaca się bardziej kupić coś nowego i bardziej "markowego" Wymiary to: wysokość - 130 mm, średnica - 151 mm, średnica wlotu 77mm - musze przyznać, że jest spory Poprzedni stożek to 1/3 nowego, jak założe to zdam relacje czy coś się poprawiło. A co do odmy - tam już jakis czas temu założyłem mini-filterek jacky z allegro, taka pierdółka za 15zł Po poprzednim włascicielu odma była niezabezpieczona, więc trzeba było coś z tym zrobic |
Autor: | Lukasz002 [ 12-06-2009, 16:31 ] |
Tytuł: | Re: Charade G100 GTti Świder |
ten stozek co miales byl zalozony bezposrednio na turbo? wydawal taki charakterystyczny dzwiek ala BOV???? ja mam wlasnie taki maly stozek king dragona jakis wloski fi 45mm i ten dzwiek jest rozbrajajacy |
Autor: | Świder [ 12-06-2009, 16:41 ] |
Tytuł: | Re: Charade G100 GTti Świder |
Miałem 2 wersje, pierwsze stożek był bezpośrednio na turbo, pózniej zawitało CAI - tak jak na zdjeciach powyżej - dzwiek ala BOV jak był tak dalej jest Ale to przecież powietrze, które odbija się od zamknietej przepustnicy i wpada na łopatki - tym samym przy nowym stożku dzwiek raczej pozostanie, najwyżej się zmieni troche jego "ton" |
Autor: | KAMILcom [ 20-07-2009, 11:58 ] |
Tytuł: | Re: Charade G100 GTti Świder |
i jak Ci sie zmieścił ten stożek nie było problemów ? Jakieś foto ? |
Strona 2 z 5 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |