forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade http://forum.charade.pl/ |
|
Charade G100 GTti Świder http://forum.charade.pl/viewtopic.php?f=15&t=3861 |
Strona 1 z 5 |
Autor: | szociu [ 15-02-2009, 15:31 ] |
Tytuł: | |
jak chcesz bak i przyjedziesz po niego sam( nie mam ochoty na wysyłkę) to za 4 pack oddam ci mój bo wsadzam sportowy |
Autor: | Miki [ 15-02-2009, 20:35 ] |
Tytuł: | |
Fajnie że auto zostało w klubie Have fun |
Autor: | wysot86 WRC [ 15-02-2009, 21:36 ] |
Tytuł: | |
cześć! fajne autko. dobrze że ktoś o nie zadba. |
Autor: | fetorman [ 16-03-2009, 15:49 ] |
Tytuł: | |
Tylko masz mi objechac Indiego na kresce |
Autor: | Świder [ 16-03-2009, 16:38 ] |
Tytuł: | |
Przyjdzie wiosna i letnie opony to będziemy z Indiim sparować napewno Na chwile obecna wyjezdzajac z garazu rozwaliłem sobie wydech :/ , poszedl spaw przy tłumiku środkowym - wrażenia: auto straciło z 50km i klekocze strasznie Ale za niedługo będzie naprawiane... |
Autor: | Bobson [ 16-03-2009, 22:56 ] |
Tytuł: | |
fetorman napisał(a): Tylko masz mi objechac Indiego na kresce
OO kolega z złośnika Może mnie kojarzysz, pisałem tam troszkę jak miałem jeszcze świstaka |
Autor: | Świder [ 21-03-2009, 21:34 ] |
Tytuł: | |
Panowie, nie jest za wesoło... Dzisiaj odwiedzilem szocia w 4turbo i była mierzona kompresja... 1szy cylinder 10,5bar, drugi 10bar, trzeci 7bar :/ Albo pierscien, wymiana sie nie oplaca, wiec nie bede robil, albo zawór... moze rozbiore glowice i sprawdze, nagar albo krzywo... zobaczymy co to będzie. PS. Dzieki dla szocia za pomiary. |
Autor: | szociu [ 21-03-2009, 21:56 ] |
Tytuł: | |
ja obstawiam pierścień albo wypalony zawór wydechowy. w sumie wyleciało mi z głowy - mogliśmy zrobi próbę olejową żeby wyeliminować lub potwierdzi pierścienie. |
Autor: | Miki [ 21-03-2009, 22:03 ] |
Tytuł: | |
Świder napisał(a): Panowie, nie jest za wesoło...
Dzisiaj odwiedzilem szocia w 4turbo i była mierzona kompresja... 1szy cylinder 10,5bar, drugi 10bar, trzeci 7bar :/ Albo pierscien, wymiana sie nie oplaca, wiec nie bede robil, albo zawór... moze rozbiore glowice i sprawdze, nagar albo krzywo... zobaczymy co to będzie. PS. Dzieki dla szocia za pomiary. Dlaczego nie opłaca sie wymienić pierścieni? Przecież są do dostania? |
Autor: | Świder [ 21-03-2009, 22:15 ] |
Tytuł: | |
Tak, są do dostania, ale szociu tłumaczyl mi, ze w takim wypadku moze nie być jodełki na cylindrze i pierscien sie nie dopasuje. A aby to wszystko doprowadzic do stanu użyteczności musiałbym włożyc połowe wartosci auta, co sie nie oplaca, juz lepiej silnik kupic inny :/ |
Autor: | Miki [ 21-03-2009, 22:39 ] |
Tytuł: | |
Świder napisał(a): w takim wypadku moze nie być jodełki na cylindrze i pierscien sie nie dopasuje.
O co chodzi z ta jodełką? |
Autor: | marcin gtti [ 22-03-2009, 02:06 ] |
Tytuł: | |
Pewnie chodzi oto czy cylinder nosi ślady jeszcze honowania |
Autor: | Świder [ 22-03-2009, 13:49 ] |
Tytuł: | |
Tak, chodzi o honowanie. No i teraz patrzac na koszta pierscieni to wszystko wydaje się ok, ale jak do tego doliczymy całą obróbke cylindrów przy nadwymiarowym pierscieniu czyli zebranie warstwy materialu + honowanie, no i caly silnik trzeba jeszcze rozłozyc i złozyc - tak więc koszta i czas poświęcony na taką operacje mijają się niestety z celem. |
Strona 1 z 5 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |