forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade http://forum.charade.pl/ |
|
Charade GTti Miki http://forum.charade.pl/viewtopic.php?f=15&t=3825 |
Strona 1 z 16 |
Autor: | marcin gtti [ 04-02-2009, 16:59 ] |
Tytuł: | |
Czeka Cie bardzo dużo pracy przy tym aucie... Powodzenia życze ps. mógłbyś wkleić zdjęcia najważniejszej rzeczy w tym aucie tzn silnika |
Autor: | rojber [ 04-02-2009, 20:08 ] |
Tytuł: | |
kojarzę, że ktoś już o tym GTti na forum pisał, jak tylko się pierwszy raz pojawiło na allegro... tak czy inaczej - powodzenia :) |
Autor: | devdawid [ 04-02-2009, 20:45 ] |
Tytuł: | |
z tego co pamiętam dłuższy czas była na alledrogo ciesze się że trafiła na forum... będzie można zobaczyć jak prace nad nią postępują szerokości |
Autor: | seba601s [ 04-02-2009, 21:29 ] |
Tytuł: | |
no sporo pracy...ale autko odwdzięczy sie ...na pewno i oko bardziej cieszyć bedzie.... |
Autor: | zly [ 05-02-2009, 03:14 ] |
Tytuł: | |
No faktycznie, sporo pracy przed Tobą Też raz to przechodziłem, to było pamiętne lato 2007... Bardziej się opaliłem od spawarki niż od słońca Tak czy inaczej gratuluje zakupu i życzę przyjemności z jazdy Pozdrawiam |
Autor: | rojber [ 05-02-2009, 19:11 ] |
Tytuł: | |
nie no rzeczywiście patenty boskie - szczególnie ta masa do silnika... ciekawe czy do zlotu wakacyjnego się wyrobisz... |
Autor: | Miki [ 05-02-2009, 19:30 ] |
Tytuł: | |
Najlepsze było pod przełacznikiem od przeciwmgielnych - kable były oznaczone +12, pm (przeciw mgielne tył) i "?" widać nie doszli gdzie trzeba podłączyć Dziś wyciąłem też ten przekaźnik co był na ścianie grodziowej przy filtrze od spryskiwaczy (też świetny patent) - prowadził do customowych halogenów - których nie ma jak znajdę zdrową bude to będzie połowa sukcesu PS. szukałem kodów błędów ale nie znalazłem a FTP mi nie działa - ktoś z was sobie skopiował może? |
Autor: | rojber [ 06-02-2009, 02:02 ] |
Tytuł: | |
Fault Code Instructions below After shorting the white connector, switch the ignition to ON position and check the instrument cluster. The number of times it blinks indicates the fault codes. The two pins to short are the top left one and the bottom one. The following method is used to output the codes: 0.5s on, 0.5s off per code, 2.5s gap between codes and then 4.5s gap before repeating all stored codes. S/C = short circuit O/C = open circuit 1=number of flashes per code 1: Normal 2: MAP (manifold pressure) sensor or turbo 3: Ignition eg output s/c or o/c 4: Water temp sensor 5: A/F trim (AKA mixture pot) ONLY on NON-CAT applications like GB 6: Distributor 7: Throttle position sensor 8: Air charge temp 9: Vehicle speed pickup (In speedo head) 10: Starter (may be set by bump starting) 11: Switch error eg idle switch off or A/C on during diagnosis. Engine should not be running or A/c on Fault codes 1, 10 and 11 do NOT set MIL (Motor inspection light) |
Autor: | Miki [ 06-02-2009, 12:18 ] |
Tytuł: | |
super wielkie dzięki! |
Autor: | rojber [ 06-02-2009, 14:06 ] |
Tytuł: | |
Miki napisał(a): super wielkie dzięki!
dostałeś linka ode mnie na PW? działa? |
Autor: | Miki [ 06-02-2009, 21:02 ] |
Tytuł: | |
Dostałem działa! Dzięki Wybijam mi tylko kod 11...tylko ze ja nie mam AC u siebie Chyba ze "Engine should not be running" - silnik kaplica jednym słowem |
Autor: | Miki [ 08-02-2009, 15:05 ] |
Tytuł: | |
Dziś sprawdziłem kompresje - mieści się w normie producenta czyli miedzy 10.5 a 8.5kg/cm2 1. 9,2kg/cm2 2. 9,5kg/cm2 3. 10.1kg/cm2 nie powiem - ulżyło mi Jutro przyjdą do mnie świece DENSO, kable WN kopułka i palec rozdzielacza oraz filtr paliwa, mam nadzieje ze to rozwiąże problem nierównej pracy silnika PS. Ktoś wie na czym polega tzw "płukanie" silnika? |
Autor: | Miki [ 09-02-2009, 16:10 ] |
Tytuł: | |
No i przyszły graty - nie mogłem się powstrzymać wiec od razu zamontowałem. Obserwacje: *Kable JC są niedokładnie pomierzone -niektóre są za długie inne przykrótkie *Kopułka made in japan ale otwory na śruby nie pokrywają się z tymi w rozdzielaczu :/ Raczej będę reklamował *Palec rozdzielacza ok Filtra jeszcze nie założyłem Silnik pracuje lepiej - równiej i nie krztusi się tak bardzo i nie gaśnie, natomiast zaobserwowałem, że średnio co pół minuty wchodzi sam na obroty (obr dzieła wybiórczo ale obstawiam 3k) a potem z nich zchodzi Jak przytrzymam go na pół gazie to się dławi dopiero jak odpuszczę gaz to normalnie zaczyna pracować jak wcisnę mocniej to krztuście i wchodzi na wysokie Co to może być? Pompa paliwa czy syf w dolocie (silniczek krokowy etc) |
Strona 1 z 16 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |