forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 27-04-2024, 12:42

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 226 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 28-04-2009, 21:11 
Offline

Dołączył(a): 13-09-2007, 00:20
Posty: 99
Lokalizacja: Gdańsk
widzisz i to wszystko zmienia, ja bylem w lepszej sytuacji bo mialem 1.0 na wtrysku elektronicznym (z kompem) i bylo miejsce gdzie szla seryjna wiazka ja poprostu ja zamienilem... :)
jezeli masz bude po wersji z gaznikiem to chyba jednak bedziesz musial zmienic pompe paliwa... :?

_________________
Charade GTti.....:D .....było
Mazda 626 GF 1.8 90KM
Mazda 6 GJ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 28-04-2009, 23:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
Kurcze to ja nic nie kumam. Gość twierdził ze auto było na wtrysku :/
Wygląda że będę musiał te przewody paliwowe u uchwyt filtra paliwa też przełożyć :/

_________________
<facepalm>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 29-04-2009, 00:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11-01-2009, 14:49
Posty: 120
Lokalizacja: B-B/Kraków
Samochód: G100
Model: GTti
Rok: 1989
Jak 1.0 - cb23 to tylko gaznik - pompa paliwa wg manuala jest w grodzi silnika za głowicą i jest napędzana mechanicznie
Jak 1.3 to już EFI, czyli pompa elektryczna umiejscowiona w baku.

Tak z ciekawości dodam, że było 1.0 EFI (poza gtti) oznaczenie silnika EJ-VE i była to jednostka montowana w Storii/Sirionie

U mnie - w budzie 1.3 oryginalnie idą 2 wężyki paliwowe z pompy, lecz że pompa od gtti ma tylko jedno wyjscie, jeden wężyk jest zaslepiony. Do tego musze poszukac gdzie oryginalnie i jak był umiejscowiony filtr paliwa, gdyż na chwile obecną sobie po prostu wisi i jest przypięty trytytką tak aby się wąż nie zaginał ;)

A co do prowadzenia kabli - to nie pozostaje chyba nic innego jak nawiercenie otworów tak jak w ori budzie gtti - tylko pamiętaj że jak będziesz prowadził kable to obowiązkowo trzeba założyc gumy na te otwory - w przeciwnym przypadku cały smród z komory silnika będzie czuć w kabinie - znam to z autopsji ;)

_________________
GTti i troche do zrobienia ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 29-04-2009, 01:11 
Offline

Dołączył(a): 13-09-2007, 00:20
Posty: 99
Lokalizacja: Gdańsk
ja mialem zwykle 1.0 na wtrysku i mialo oznaczenie cb90... i akurat w tym modelu uklad paliwowy jest identyczny jak w gtti.. :)

_________________
Charade GTti.....:D .....było
Mazda 626 GF 1.8 90KM
Mazda 6 GJ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 29-04-2009, 10:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
Zrobiłem foty


Otwór na wiązkę:
TS
Obrazek
GTti
Obrazek
układ paliwowy TS
Obrazek
GTti
Obrazek
widok ogólny komory TS
Obrazek


Czy w związku z powyższym konieczne jest przekładanie całego ukł. paliwowego - tych rurek?
Zauważyłem że serwo w GTti jest większe i jest inna pompa - rozpórka mi nie chce wejść.

_________________
<facepalm>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 29-04-2009, 15:14 
Offline

Dołączył(a): 13-09-2007, 00:20
Posty: 99
Lokalizacja: Gdańsk
moim zdaniem musisz poprzekladac przewody paliwowe, pompe...
przelozyc serwo trzeba tak czy inaczej bo ja tez przekladalem...
a do rozporki bedziesz musial wywiercic dodatkowy otwor w kielichu...

_________________
Charade GTti.....:D .....było
Mazda 626 GF 1.8 90KM
Mazda 6 GJ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 29-04-2009, 17:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07-10-2005, 14:48
Posty: 1097
Lokalizacja: Krosno
Kolego Świder była jednostka 1.o w charadzie g100 oznaczenie cb90 na wtrysku moc chyba 56KM.

_________________
JEST RENAULT MEGANE 1.6 75KM.

BYŁ MITSUBISHI COLT C51 1.3 gaźnik, sonda lambda i ecu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 29-04-2009, 17:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11-01-2009, 14:49
Posty: 120
Lokalizacja: B-B/Kraków
Samochód: G100
Model: GTti
Rok: 1989
No to dzięki za korekte, dobrze wiedzieć :) Sugerowałem się jedną stronką i tam nikt nie wspomniał o cb90 ;)

_________________
GTti i troche do zrobienia ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 29-04-2009, 17:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
Lukasz002 napisał(a):
moim zdaniem musisz poprzekladac przewody paliwowe, pompe...
przelozyc serwo trzeba tak czy inaczej bo ja tez przekladalem...
a do rozporki bedziesz musial wywiercic dodatkowy otwor w kielichu...



dziś właśnie pozaznaczałem sobie te dodatkowe otwory. :) Jak załatwię sobie wkrętarkę to zacznę nawiercać.
Czy przewody hamulcowe od serwa TS-a bedą pasowały do serwa GTti bo zauważyłem ze pompa ma wyjścia po nieco innym kątem?


Pozbyłem się wiązki z komory Gtti -wszystko oznaczyłem żeby nie było niespodzianek. Zobacze co mi zostanie bo chciałbym "ożenić" wiązkę od świateł itp z TS z ta wiązka silnikową GTti. Przewody od oświetlenia itp w Gtti są w stanie rozkładu -każda kostka prawie zaśniedziała :(

CDN

_________________
<facepalm>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 30-04-2009, 00:56 
Offline

Dołączył(a): 13-09-2007, 00:20
Posty: 99
Lokalizacja: Gdańsk
z tego co sie zorientowalem bedziesz musial nie tylko przelozyc wiazke od silnika ale ta co idzie na tyl auta tez poniewaz jest inne sterowanie pompa...

przewody hamulcowe bedziesz musial odrobine nagiac i da rade je podczepic pod serwo od gtti...
bedziesz zakladal zaciski na tyl czy pozostajesz przy bebnach?

_________________
Charade GTti.....:D .....było
Mazda 626 GF 1.8 90KM
Mazda 6 GJ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 30-04-2009, 22:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11-01-2009, 14:49
Posty: 120
Lokalizacja: B-B/Kraków
Samochód: G100
Model: GTti
Rok: 1989
Miki - wielka prośba z mojej strony: jak będziesz rozbierał środek i będziesz miał na wierzchu panel od nawiewu to bardzo proszę o fotke spodu :idea:
Ja włożyłem już 3ci drut oporowy (napewno sprawny) i dalej nie mam regulacji, a widać ze kable z dołu panelu były lutowane, więc chcialbym porównac jak kable idą.

_________________
GTti i troche do zrobienia ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade G100 GTti Bobson
PostNapisane: 01-05-2009, 00:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
turbo z troopera i innych diesli nie bedzie P&P z racji tego ze turbina z diesla ma zupełnie inną charakterystyke niż z benzyniaka - na daihard masz mape flowu seryjnej turbiny, przyjrzyj się jej zanim zaczniesz cokolwiek mieszać

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 01-05-2009, 16:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
panel mam aktualnie na wierzchu bo wywalam wiązkę z TS-a wiec no problem jutro strzele fote.

_________________
<facepalm>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 01-05-2009, 23:26 
Offline

Dołączył(a): 20-12-2008, 21:13
Posty: 36
Lokalizacja: Złotów
Miki - ile kosztuje przyjemność szkiełkowania?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 02-05-2009, 09:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
za te elementy dałem 110pln

w innym warsztacie gość krzyczał 800pln!!!

_________________
<facepalm>


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 226 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL