forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 27-04-2024, 12:58

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 226 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12-03-2009, 16:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
Bobson napisał(a):
Jak coś to chętnie przygarnę zderzak :D


Pozdrawiam.


A Ty uparty jesteś :D

Jak skończę auto to pomyślę nad odlewem.

Zderzak też jest na maxa drutowany i podklejany super glue czy innym szitem...jakby nie było profesjonalnych zakładów spawających plastik...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12-03-2009, 18:19 
Offline

Dołączył(a): 20-12-2008, 21:13
Posty: 36
Lokalizacja: Złotów
Miki napisał(a):
Bobson napisał(a):
Jak coś to chętnie przygarnę zderzak :D


Pozdrawiam.


A Ty uparty jesteś :D

Jak skończę auto to pomyślę nad odlewem.

Zderzak też jest na maxa drutowany i podklejany super glue czy innym szitem...jakby nie było profesjonalnych zakładów spawających plastik...


Chętnie!! Daj znać :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade G100 GTti Bobson
PostNapisane: 24-04-2009, 20:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
afera z uszczelkami ajusy trochę mi pokrzyżowała plany. reklamacja trochę trwa. Turbo będę miał od troopera/monterey bo jest p&p - no chyba że trafie od GTti. Ale tym się zajmę jak już będę miał resztę gratów od silnika. Na razie oddałem wtryski do czyszczenia i regeneracji i resztę dolotu do szkiełkowania. wszystko to+buda będę miał po weekendzie :D Map sensor i czujniki też do mnie idą - ogólnie to projekt trochę ruszył.

_________________
<facepalm>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 26-04-2009, 10:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
Wczoraj zostałem szczęśliwym posiadaczem nowej budy z 92 roku.

Karoseria nie jest idealna ale jest w nieporównywalnie lepszym stanie od obecnej!
No i oczywiście jest biała :d

Obrazek
Jeszcze u właściciela - sołtysa :D
Obrazek
"Ej ten biały ciągle nas ściga" :D
Obrazek
Podczas jednego z tankowań Cherokee 4.0 lubi wypić :D
Obrazek
Tu już obie razem :D

Nawet nie pytajcie ile dałem bo bardzo mało - wstyd było się targować!
A nawet radio dostałem :D

_________________
<facepalm>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 26-04-2009, 12:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11-01-2009, 14:49
Posty: 120
Lokalizacja: B-B/Kraków
Samochód: G100
Model: GTti
Rok: 1989
Dobrze widzieć, że prace idą do przodu :)
Sporo pracy przed Tobą, ale myśle że warto - sam również małymi kroczkami staram się doprowadzić charadke do "ideału" 8)

Powodzenia życzę :)

_________________
GTti i troche do zrobienia ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 26-04-2009, 15:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19-04-2009, 16:44
Posty: 836
Lokalizacja: biały-stok
Samochód: 3 x charade
Model: GTti
Rok: 90
miki zuch jesteś;jak rozpocznę reanimację swoich gtti też dam znać

_________________
Słucham MONOPOL jak jadę samochodem-Piter.
Jeśli nie możesz czegoś naprawić młotkiem,widocznie usterka tkwi w elektryce.
>> Nie rozmawiaj z idiotą ponieważ najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a pózniej pokona doświadczeniem <<


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 27-04-2009, 13:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
przyszły części dolotu z piaskowania - jestem w szoku. aż szkoda montować. co najważniejsze gość wyszkiełkował czarny nagar z wnętrza kolektora.

Przed:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Po:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

W obawie o uszkodzenie wtrysków nie oddałem do szkiełkowania tej części kolektora - trochę żałuje. Wtryski zostały sprawdzone i przeczyszczone w profesjonalnym zakładzie.

_________________
<facepalm>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 27-04-2009, 20:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-06-2006, 20:24
Posty: 460
Lokalizacja: Bydgoszcz !
W jaki sposób czyściłeś przepustice? rozbierałeś ją w drobny mak? i tak samo szkiełkowanie?

_________________
Sierra 2,9 V6 24V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 27-04-2009, 22:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
Przepustnica była zaklejona do szkiełkowania. Odkręciłem od niej tylko osprzęt czyli siłownik od ssania oraz prowadnice linki gazu. Środek udało się na szczęście domyć benzyną.


Pytanie z innej beczki:

Nie chce mi się zdejmować kabli od świateł i innych podzespołów - chciałbym wykorzystać w tym celu istniejącą wiązkę TS-a. Gdzie muszę ją zmodyfikować by dopasować ją pod silnik i układy Gtti?

Czy pompa paliwowa z TS "obsłuży" wtryski GTti?

_________________
<facepalm>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 27-04-2009, 23:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-06-2006, 20:24
Posty: 460
Lokalizacja: Bydgoszcz !
Wiązke chyba lepiej całą przełożyć możesz sobie narobić więcej kłopotów sztukująć ją i póżniej szukać niedziałających przewodów o ile da sie ją tak łatwo sztukować, pompa też wątpliwe żeby wykarmiła dwa razy mocniejszy silnik, fabryka nie robi chyba aż takich zapasów w wydajności.

_________________
Sierra 2,9 V6 24V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 28-04-2009, 00:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11-01-2009, 14:49
Posty: 120
Lokalizacja: B-B/Kraków
Samochód: G100
Model: GTti
Rok: 1989
Popieram, jak robisz przekładke to lepiej zrobic raz a porządnie i poświecić troche więcej czasu a całą wiązke przełożyc, kable sobie poizolować ładnie i to dobrze poukładać na swoim miejscu.

Co do pompy paliwa to czysto teoretycznie - jesli to 1.3 efi z pompa w baku to też bym nie ryzykował i od gtti przełozył. Dokladnych danych w manualu jakos nie widze (pózno jest ;) ) Chyba ze ktos miał z tym doswiadczenie i to zdaje egzamin.

Ja mam bude od 1.3, bak od 1.3 ale pompa jest od gtti.

_________________
GTti i troche do zrobienia ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 28-04-2009, 00:39 
Offline

Dołączył(a): 13-09-2007, 00:20
Posty: 99
Lokalizacja: Gdańsk
ja mam tez bude z ts`a, pompe mam od zwyklego 1.0 i moje wtryski nie nazekaja

_________________
Charade GTti.....:D .....było
Mazda 626 GF 1.8 90KM
Mazda 6 GJ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 28-04-2009, 09:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
Lukasz002 napisał(a):
ja mam tez bude z ts`a, pompe mam od zwyklego 1.0 i moje wtryski nie nazekaja


I silnik nie przerywa na wysokich obrotach?

Ciekawe czy numer części tych pomp jest taki sam?

Jak rozwiązałeś zasilanie paliwem? Chodzi mi o to że mam kawałek instalacji paliwowej na tej budzie TS-a ale np przewód paliwowy zasilający szynę (ten na którym jest filtr paliwa) jest zupełnie inny niż w GTti. Przekładałeś cały przewód czy inaczej to rozwiązałeś?
Zrobię dziś zdjęcia bo enigmatyczny ten mój opis wiem :D

_________________
<facepalm>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 28-04-2009, 11:17 
Offline

Dołączył(a): 13-09-2007, 00:20
Posty: 99
Lokalizacja: Gdańsk
Z tego co pamietam w tym zwyklym 1.0 (cb90) nie musialem nic przerabiac wszystko bylo tak samo jak w gtti jezeli chodzi o uklad paliwowy. Ty masz chyba bude od 1.3? i niewiem jak tam jest to rozwiazane.

A ogolnie przy budzie z 1.3 nie bedziesz musial przerabiac lap do silnika???

_________________
Charade GTti.....:D .....było
Mazda 626 GF 1.8 90KM
Mazda 6 GJ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 28-04-2009, 19:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
budę mam 1.0 monowtrysk. to Świder pisał że ma 1.3 :)

A jak poprowadziłeś wiązkę od kompa - wierciłeś otwór w grodzi?

_________________
<facepalm>


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 226 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL