forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 27-04-2024, 12:23

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 226 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 09-02-2009, 19:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
Cytuj:
Dziś sprawdziłem kompresje - mieści się w normie producenta czyli miedzy 10.5 a 8.5kg/cm2

1. 9,2kg/cm2
2. 9,5kg/cm2
3. 10.1kg/cm2

nie powiem - ulżyło mi Very Happy

ja bym się nie cieszył zobacz na różnicę pomiędzy 1 a 3 i spojrz w manual

Cytuj:
Kable JC są niedokładnie pomierzone -niektóre są za długie inne przykrótkie

niepasują i po 2 miesiacach maja przebicia, dało się dopasowa z jakiejś hondy normalne lub w uk magnecor
Cytuj:
*Kopułka made in japan ale otwory na śruby nie pokrywają się z tymi w rozdzielaczu :/ Raczej będę reklamował

nie spotkałem jeszcze pasujacej w pl, swoja kupowałem w uk
Cytuj:
Silnik pracuje lepiej - równiej i nie krztusi się tak bardzo i nie gaśnie, natomiast zaobserwowałem, że średnio co pół minuty wchodzi sam na obroty (obr dzieła wybiórczo ale obstawiam 3k) a potem z nich zchodzi
Jak przytrzymam go na pół gazie to się dławi dopiero jak odpuszczę gaz to normalnie zaczyna pracować jak wcisnę mocniej to krztuście i wchodzi na wysokie

Co to może być? Pompa paliwa czy syf w dolocie (silniczek krokowy etc)

niema czegos takiego jak silnik krokowy w charadzie, zmień filtr paliwa posprawdzaj podcisnienowe przewody(najlepiej zmien bo 20 letnie beda juz plastikowe) - w gtti wolen obroty sa podcisnieniowo. Nie chcę cię straszy ale ja podobne objawy miałem jak miałem uszkodzony map sensor

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09-02-2009, 19:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
:/
nie znalazłem nic o różnicach w kompresji w sekcji engine tune - up jest nawet tabelka z tym ale nie jest wypełniona w tym miejscu.

znalazłem teraz kable bosch - będą ok czy odpuścić sobie?

ten map sensor to jest do zdobycia w razie czego?

masz jakieś dobre źródło części z Uk? czy bierzesz z Ebay

Edit:

udało sie z kopułką firmy BREMI pasuje plug&play - do nabycia w hipolu za 45pln :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28-02-2009, 16:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
Dziś spędziłem trochę czasu przy GTti i znalazłem kolejne "ciekawostki"

Obrazek

nie mówcie mi że tak ma być? to jest jakieś spięcie na krótko? dziś na szrocie dostałem pokrywkę na tą obudowę bezpieczników i tam na dole gdzie jest ten "patent" nie mam nic wyszczególnionego.

Zdobyłem dziś także oryginalny przełącznik świateł przeciwmgłowych - niestety po wpięciu w instalacje ( o dziwo w tym miejscu nie drutowaną) lampy nie działają :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28-02-2009, 18:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11-01-2009, 14:49
Posty: 120
Lokalizacja: B-B/Kraków
Samochód: G100
Model: GTti
Rok: 1989
Jak dobrze pamiętam to tam idzie bezpiecznik 30A, tylko o bardzo specyficznej budowie... nie wiem czy gdzieś taki znajdziesz ?

_________________
GTti i troche do zrobienia ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28-02-2009, 18:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
A w zwykłych 1.0 były też montowane?
bo pokrywkę wyjąłem właśnie ze zwykłej 1.0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28-02-2009, 19:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11-01-2009, 14:49
Posty: 120
Lokalizacja: B-B/Kraków
Samochód: G100
Model: GTti
Rok: 1989
Z tego co widze w manualu to tak, również w normalnych 1.0 powinny sie tam znajdowac te bezpy 30A

_________________
GTti i troche do zrobienia ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28-02-2009, 19:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
UFF

To czeka mnie kolejna wycieczka na szrot :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28-02-2009, 20:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01-04-2007, 16:46
Posty: 1036
Lokalizacja: katowice
Samochód: daihatsu
Model: gran move
Rok: 1997
Miki napisał(a):
UFF

To czeka mnie kolejna wycieczka na szrot :)

Lub do serwisu Toyoty.... ja za mały bezpiecznik taki dość nie spotykany i w kształcie przypominający kostkę zapłaciłem 18zł.....

_________________
Tylko tchórze obwiniają innych za swoje porażki....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28-02-2009, 22:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11-01-2009, 14:49
Posty: 120
Lokalizacja: B-B/Kraków
Samochód: G100
Model: GTti
Rok: 1989
Ten przypominający kostke to właśnie bezpiecznik kostkowy PAL :)
W motoryzacyjnych do kupienia za ~15zł, a w dobrze zaopatrzonym elektronicznym za ~8zł

A co do tego 30A to najtaniej pewnie na szrocie wyjdzie ;)

A co do przeciwmgłowych sprawdz miernikiem czy w ogole napiecie dochodzi do lampy, czy gdzies wczesniej jest przerwana instalacja - pamietaj, że wszytkiego się mozna spodziewac ;)

Powodzenia

_________________
GTti i troche do zrobienia ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01-03-2009, 14:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
W moim aucie już nic mnie nie zdziwi :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11-03-2009, 16:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
Dziś z okazji takiej że pogoda dopisała i mam trochę wolnego czasu teraz. zabrałem się za Charade. Oto foty nowych "odkryć"

Obrazek
"puste" turbo
Obrazek
Obrazek
Olej w IC
Obrazek

Obrazek
Obrazek
Ostatnie jest najlepsze. Gość zamiast oryginalnej śrubki z przepustem wkręcił zwykłą przez co prawdopodobnie ciśnienie rozwaliło wężyk doprowadzający olej do turbo i zarzygało olejem prawą stronę silnika pod rozdzielaczem i kawałek skrzyni biegów. (mam nadzieje ze to jest przyczyną tego)

Równolegle do tych prac wymieniam wszystkie wężyki od podciśnień itp do ukł. dolotowego. Natrafiłem jednak na problem Chcę zdjąć przepustnicę - odkręciłem śruby i nakrętki ale nie mogę jej poluzować i ruszyć... opukałem ją drewnianym młotkiem i dalej nic. Macie jakieś patenty na to? Chce zdjąć cały dolot i dokładnie wyczyścić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12-03-2009, 00:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-01-2006, 13:36
Posty: 1253
Lokalizacja: Bydgoszcz
O zgrozo... a nie pisał ktoś wcześniej byś nie kupował tego autka ???
Szkoda mówić, ale pewnie z biegiem czasu napotkasz kolejne kwiatki ;(

Współczuję :(

_________________
dawno temu : Hyundai Pony GLS 1.5 82KM
dawniej : Daihatsu Charade G200 1.3 84KM
nie tak dawno : Audi 80 Avant 2.0 90KM
przed chwilą : Fiat Doblo 2010 Maxi Combi 1.6 MultiJet 105KM (290Nm)
teraz : Mitsubishi L200 Invite+ DoubleCab 2.5 DiD 136KM (390Nm)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12-03-2009, 10:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
Ja, jak sie uprę to nie ma przebacz :D

Będzie dobrze!

jeszcze jedno znalezisko :)
Obrazek
Obrazek
Tak to mata szklana i szpachla -pierwszy raz spotkałem się z takim patentem :) Boże poprzedni właściciele to byli druciarze i partacze!

A tak prezentuje się po pierwszym dniu prac :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12-03-2009, 15:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09-04-2006, 12:21
Posty: 661
Lokalizacja: Jasło
GRATULUJE OPTYMIZMU INNY BY JUŻ SIĘ ZAŁAMAŁ....

JAK CI SIĘ UDA DOPROWADZIĆ DO STANU UŻYWALNOŚCI Z PRZED TEGO PARTACTWA TO BĘDZIE PIĘKNA SZTUKA...

_________________
Poprzednio:
DAIHATSU Charade G12 1,0 CS
DAIHATSU Charade G201 GTI 1,6 16V
Aktualnie:
Honda Civic Sedan 2001

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12-03-2009, 16:13 
Offline

Dołączył(a): 20-12-2008, 21:13
Posty: 36
Lokalizacja: Złotów
Jak coś to chętnie przygarnę zderzak :D

Patrząc na to wszystko co masz do zrobienia wydasz sporo, na dobrą sprawę reanimujesz trupa ;/ Stan straszny...


Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 226 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL