forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 28-03-2024, 16:32

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 226 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 06-10-2011, 19:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
bia2c napisał(a):
wspawaj króćce z rurki do tej czarnej i podłącz do niej;


Możesz jaśniej?


Lupus napisał(a):
Dwie kwestie techniczne:
#1. Te elastyczne przewody to gdzie zakuwałeś, bo zakładam że to jakieś rękodzieło? We wszystkich okolicznych zakładach ślusarskich i serwisach maszyn hydraulicznych mówią mi, że "to za malutkie dla nich jest". Te końcówki kupowałeś osobno? Przewód jakiś konkretny (np. Goodridge na metry)? Jak wygląda końcówka po stronie zacisku, normalne oczko jak w oryginale, bo na zdjęciu jakoś tak inaczej to wygląda?
#2. Ten gwint normalnie tak rdzewieje, czy zrobiłeś z nim coś celowo? :wink:


@1 Robiłem w http://dprs.pl/ oni robili mi też wcześniej przewody paliwowe i do turbo. Nie jest to Goodrige. Zrobili wszystko na miejscu z końcówkami. Po stronie zacisku jest wyjcie "męskie" - tak miałem OEM
@2 To normalne - to zwykły gwint nie Inox Line.

_________________
<facepalm>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 08-12-2011, 17:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
Dużo się nie dzieje w projekcie: zbieram części na remont generalny silnika, górka na regale rośnie :)

Ostatnie ciekawe zakupy to łańcuszek pompy oleju i pierścienie (była na nich cena jeszcze z przed denominacji XD)

_________________
<facepalm>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 08-12-2011, 20:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28-12-2008, 17:52
Posty: 536
Lokalizacja: Miastko
Samochód: Daihatsu
Model: A101 / G100
Rok: 1991
Miki napisał(a):
Dużo się nie dzieje w projekcie: zbieram części na remont generalny silnika, górka na regale rośnie :)

Ostatnie ciekawe zakupy to łańcuszek pompy oleju i pierścienie (była na nich cena jeszcze z przed denominacji XD)

Poka, poka... :mrgreen:
Jeszcze pamiętam jak dostawałem jako dzieciak klocki lego za 1 mln zł (1 000 000 ,-) pod choinkę :mrgreen:

_________________
ObrazekObrazek
A101 '89 RIP
A101 '91 Szary [Self Aware]
G101 '89 RIP
G100 '92 Sold
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 09-12-2011, 14:29 
Offline

Dołączył(a): 04-10-2008, 02:45
Posty: 77
Lokalizacja: Białystok Metropoly
Samochód: Passat
Model: B4
Rok: 0
Lupus a wiesz jak wyglądał milion w banknotach 1000 złotowych? na zakupy chodziło się z reklamówką kasy :D

_________________
Obrazekhttp://www.dai-tech.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 11-01-2012, 19:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
Silnik został wyjęty i pojechał do "autoszlifu". Okazało się, że jest szrotem. Panewki nie istnieją, wał można by robić na 2 szlif ale mi to odradzono - jak już gość, który zajmuje się tym zawodowo mówi że "się pod tym nie podpisze" to znaczy ze lepiej nie ryzykować. Panewki poszły przez to plastikowe kółko wałka balansowego, prawdopodobnie będę je dorabiał z alu lub innego trwalszego materiału. Tłoki lekko poprzecierane na kołnierzach ale cylindry ok - bez progów i rys, nawet widać ślady po honowaniu.

Głowice dało się bezproblemowo uratować gdyż miałem druga zapasową, z której przełożyłem wałek wydechowy i jedną przykrywkę (która była zatarta).

Wyjecie silnika pozwoliło na bliższą diagnozę sprzęgła i skrzyni - łożysko oporowe wywalone, docisk "wyjechany" ogólnie kibel. Do wymiany dwa simmeringi półosi przy skrzyni.

Na dzień dzisiejszy z silnika mam tylko głowicę i kawałek dołu :/ Wszystkiego tego dowiedziałem się w poniedziałek wiec mam zjeb...ny tydzień a o kosztach nie chce myśleć. Pokrzepia mnie tylko myśl że jak już będzie zrobione tak jak trzeba to w końcu zacznie "latać" jak trzeba.


Szukam wału ?:) Ewentualnie dołu, jak się komuś nie chce rozkręcać.

_________________
<facepalm>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 11-01-2012, 20:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31-08-2010, 16:58
Posty: 616
Lokalizacja: Gdynia
Samochód: DAIHATSU
Model: CHARADE G100
Rok: 1992
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 11-01-2012, 22:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
Fotostory
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

W końcu 3 cyl. jest nie :D
Obrazek

_________________
<facepalm>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 11-01-2012, 23:01 
Offline

Dołączył(a): 25-07-2010, 22:50
Posty: 23
Lokalizacja: Gdańsk
Samochód: Accord / GTti
Model: cb3/ cb80
Rok: 90
To teraz życzyć powodzenia w odbudowie;) i trafienia zdrowego dołu albo wału, :) takie małe 3 cylindry a tyle radochy sprawiaja:):)

_________________
TURBO THE BEST!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 12-01-2012, 00:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19-04-2009, 16:44
Posty: 836
Lokalizacja: biały-stok
Samochód: 3 x charade
Model: GTti
Rok: 90
co się łamiesz przecież kamil ma dobry wał,przynajmniej tak mówił wcześniej a tobie pewnie sprzeda;
zawsze chętnie w najgorszym wypadku odkupię od ciebie przedni zderzak :D ;
niech moc będzie z tobą;

_________________
Słucham MONOPOL jak jadę samochodem-Piter.
Jeśli nie możesz czegoś naprawić młotkiem,widocznie usterka tkwi w elektryce.
>> Nie rozmawiaj z idiotą ponieważ najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a pózniej pokona doświadczeniem <<


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 13-01-2012, 10:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
tamten wał jest przytarty - szukam nominału.

_________________
<facepalm>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 15-01-2012, 13:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
Obrazek

górka fantów rośnie :)

_________________
<facepalm>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 15-01-2012, 15:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21-03-2006, 18:53
Posty: 567
Lokalizacja: Miedzychod
Samochód: Charade
Model: G102 , G10
Rok: 92
nowe oringi zakladasz?
ja zalozylem nowe i załuje bo stare były dobre a załozylem nowe i po 10 tys pusciły
beznadzieja w uj

_________________
Jakub P.


Dzonson napisał(a):
Ja jeszcze nigdy nie byłem na stacji kontroli pojazdów :D A i vectra i charade zawsze ma podbity przegląd.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 15-01-2012, 18:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
Wymieniam wszystkie uszczelniacze - nie wiem co było wcześniej założone i kiedy a silnik ma 25lat ;)

_________________
<facepalm>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 17-01-2012, 13:44 
Offline

Dołączył(a): 04-10-2008, 02:45
Posty: 77
Lokalizacja: Białystok Metropoly
Samochód: Passat
Model: B4
Rok: 0
hmmm znaczy dobrze zrobiłem że nie pokusiłem się na kupno :lol: :lol: :lol: ale powodzonka w remoncie i niech stadnina koni wraca szybko na miejsce ;)

_________________
Obrazekhttp://www.dai-tech.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Charade GTti Miki
PostNapisane: 17-01-2012, 22:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28-12-2008, 17:52
Posty: 536
Lokalizacja: Miastko
Samochód: Daihatsu
Model: A101 / G100
Rok: 1991
A faktycznie, Ty niedawno chciałeś komuś opędzlować tego strucla :lol:
Oj Ty niedobry... :lol:

Poważnie, to podasz mi nr tych oringów na wał? Ciekaw jestem czy są takie same jak do HD, bo po pudełeczkach widzę, że ta sama firma. Ja mam jeden mały na pompę oleju i jeden duży z drugiej strony, za kołem zamachowym. Może jeszcze okaże się że pierścienie też są takie same? :wink:
Może się wreszcie wezmę w garść i zrobię to samo u siebie, silnik i tak leży na podłodze...

_________________
ObrazekObrazek
A101 '89 RIP
A101 '91 Szary [Self Aware]
G101 '89 RIP
G100 '92 Sold
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 226 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL