forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 28-03-2024, 18:20

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 87 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Charade g 10 z 83 KiLLerXX-a
PostNapisane: 21-09-2011, 07:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21-03-2006, 18:53
Posty: 567
Lokalizacja: Miedzychod
Samochód: Charade
Model: G102 , G10
Rok: 92
ty Wojtek jak włożysz tam taki silnik to Cie osobiście za wory wykręce, ky@#$#$ co to za pomysły radzieckie, po 1 nie zmieści się a jak chcesz coś szybszego to g100 kup i właduj tam nawet odrzutowy motor no ale nie do g10

_________________
Jakub P.


Dzonson napisał(a):
Ja jeszcze nigdy nie byłem na stacji kontroli pojazdów :D A i vectra i charade zawsze ma podbity przegląd.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Charade g 10 z 83 KiLLerXX-a
PostNapisane: 21-09-2011, 09:38 
Offline

Dołączył(a): 08-02-2011, 22:13
Posty: 340
Lokalizacja: Rzeszów
Samochód: Daihatsu
Model: G203
Rok: 1995
ssjqbas napisał(a):
ty Wojtek jak włożysz tam taki silnik to Cie osobiście za wory wykręce,

:lol: aaaa dobre
każdy widzę ma jakieś miłe fantazje :lol:
w każdym razie moja jest taka, by do takiej fury wlepić silnik, który tanio i łatwo da się obsłużyć i jest niezawodny, czytaj jakiś 2 a nie 4 zaworowiec. do tego gaźnik...
także buda piękna je :D te okrągłe szybki, to naprawdę był genialny pomysł japońców,ująć im się tu nie da nic,
ale ja bym sie już z archaicznym silnikiem nie bawił, tylko wrzucił tu jakiś 1,3 z suzuki dajmy na to 8v, albo 1,6 8v z vw czy opla. żadnych 4 zaworów na cylinder i żadnych gaźników. do tego bym tu gaz dał :mrgreen: teraz to się ssjqbas ucieszy :lol:
ale ja bym se nim pojechał w trasę po Lazurowym Wybrzeżu czy do Skandynawii, więc koszty trza ciąć :D
a takie auto mieć do tania, to grzech. trza nim przejażdżki uskuteczniać, ot co ;)

_________________
High Enough // All She Wrote // Edge of Time


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Charade g 10 z 83 KiLLerXX-a
PostNapisane: 21-09-2011, 10:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01-04-2008, 15:24
Posty: 470
Lokalizacja: Poznań
Samochód: Charade
Model: g10, g100
Rok: 1983
ssjqbas napisał(a):
ty Wojtek jak włożysz tam taki silnik to Cie osobiście za wory wykręce, ky@#$#$ co to za pomysły radzieckie, po 1 nie zmieści się a jak chcesz coś szybszego to g100 kup i właduj tam nawet odrzutowy motor no ale nie do g10



Hehehe to bede musial sie powaznie zastanowic, czy aby napewno warto ryzykować:P
A tak na powaznie to ma poprostu zapierdalać i nie to troche tylko porzadnie. A swift to za malo mocy. Z kumplem ostatnio udalo sie ogarnąć golfa mk1, gdzie pod macha nie ma duzo miejsca i zmiescil sie silnik od golfa vr6 2.9 benzynka. Nawet jesli wpakuje kiedys inny silnik, to auto wroci do prawie pelnej seri, tznm radyjko stare, brak przyciemnianych szyb, brak pokrowców, zdjete plastiki. Kompletna seria, jednak zeby ogarnac moc oponki przynajmniej 215 szerokosc :) Wiec wszystko sie da:)
Jak bedzie wiecej funduszy to golfa 1 nabęde za grosze i nim sie zajme w taki sposob a nie charade.

_________________
_________________
Daihatsu Charade G10
Daihatsu Charade G100
BMW e36 318 touring

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade g 10 z 83 KiLLerXX-a
PostNapisane: 21-09-2011, 10:53 
Offline

Dołączył(a): 08-02-2011, 22:13
Posty: 340
Lokalizacja: Rzeszów
Samochód: Daihatsu
Model: G203
Rok: 1995
ale to jest lekkie,
dwa zero osiem fau starczy.... moment będzie taki, ze Ci kierownica będzie z rąk się wyrywać, jak na motorze :lol:

_________________
High Enough // All She Wrote // Edge of Time


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Charade g 10 z 83 KiLLerXX-a
PostNapisane: 21-09-2011, 10:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01-04-2008, 15:24
Posty: 470
Lokalizacja: Poznań
Samochód: Charade
Model: g10, g100
Rok: 1983
Napewno nie zaden opel.... slniki oplowskie są bardzo słabe. Obejrzyl na youtubie golfa mk1 z silnikiek vr6 2.9 l to bedziesz wiedzial o co mi chodzi.

_________________
_________________
Daihatsu Charade G10
Daihatsu Charade G100
BMW e36 318 touring

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade g 10 z 83 KiLLerXX-a
PostNapisane: 21-09-2011, 13:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21-03-2006, 18:53
Posty: 567
Lokalizacja: Miedzychod
Samochód: Charade
Model: G102 , G10
Rok: 92
ja tu raczej szukałbym mocy w tdi , nawet widziałem kiedyś wątek golfa 1 z silnikiem 1.9 albo 2.0 tdi z leona chyba ktory konkretnie popieprza. bo z 2.0 tdi takiego masz więcej mocy niż z benzyny no i momentu w uuj więcej. poza tym spalanie małe. mnie osobiście marzy się 126 p z silnikiem 1.3 od charadki z tyłu to by mi chyba wystarczylo .... na jakiś czas

_________________
Jakub P.


Dzonson napisał(a):
Ja jeszcze nigdy nie byłem na stacji kontroli pojazdów :D A i vectra i charade zawsze ma podbity przegląd.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Charade g 10 z 83 KiLLerXX-a
PostNapisane: 21-09-2011, 13:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01-04-2008, 15:24
Posty: 470
Lokalizacja: Poznań
Samochód: Charade
Model: g10, g100
Rok: 1983
Cytuj:
mnie osobiście marzy się 126 p z silnikiem 1.3 od charadki z tyłu to by mi chyba wystarczylo .... na jakiś czas


Podejrzewam, że ładnie by to leciało bokiem :)
Ale przekladka na diesla to jest bardziej skomplikowane. Znam i takich co maja prawie 3l w benzynce w golfie I, auto odelżone na maxa, i wciaż im malo mocy i jeszcze uturbili autko :)

_________________
_________________
Daihatsu Charade G10
Daihatsu Charade G100
BMW e36 318 touring

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade g 10 z 83 KiLLerXX-a
PostNapisane: 21-09-2011, 15:18 
Offline

Dołączył(a): 08-02-2011, 22:13
Posty: 340
Lokalizacja: Rzeszów
Samochód: Daihatsu
Model: G203
Rok: 1995
a tam gulfy...
jak chcesz coś małego z mocą, to lutnij se takie coś => http://www.youtube.com/watch?v=P_96eW6M ... re=related
to jest prawdziwy karton z mocą :lol:
dlatego ssjqbas jeśli chodzi o markę, jest znacznie bliżej prawdy :lol: ;)

_________________
High Enough // All She Wrote // Edge of Time


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Charade g 10 z 83 KiLLerXX-a
PostNapisane: 21-09-2011, 17:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01-04-2008, 15:24
Posty: 470
Lokalizacja: Poznań
Samochód: Charade
Model: g10, g100
Rok: 1983
Moze i petarda ale projekt takie uno to jest kupa kasy, juz nie wspomne o kosztach budy, ktora w uno jest juz totalnie przerdzewiala i niemalze graniczy z cudem kupienie w dobrym stanie budy.

_________________
_________________
Daihatsu Charade G10
Daihatsu Charade G100
BMW e36 318 touring

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade g 10 z 83 KiLLerXX-a
PostNapisane: 21-09-2011, 19:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28-12-2008, 17:52
Posty: 536
Lokalizacja: Miastko
Samochód: Daihatsu
Model: A101 / G100
Rok: 1991
A już myślałem, że tylko ja mam czasem takie schizowe pomysły :mrgreen:
Wg. mnie G10 z wielkim, ciężkim silnikiem raczej prowadziło by się "kiepsko". Ja dla kontrastu ze starym nadwoziem dałbym maksymalnie wybajerzony agregat, wielozaworowy, z EFI, zmiennymi fazami rozrządu, etc. Taki np. 4A-GE 20V 8)

A jak już jesteśmy przy schizach:
Obrazek
Walnąć to w dowolną Charade centralnie w poprzek żeby napędzało tylne koła i banan by z gęby nie schodził :lol:

_________________
ObrazekObrazek
A101 '89 RIP
A101 '91 Szary [Self Aware]
G101 '89 RIP
G100 '92 Sold
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade g 10 z 83 KiLLerXX-a
PostNapisane: 21-09-2011, 19:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
Lupus napisał(a):
A jak już jesteśmy przy schizach:



Czy ja dobrze widzę, że to jest 2xCB80? Jaki jest kod tego silnika?

_________________
<facepalm>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Charade g 10 z 83 KiLLerXX-a
PostNapisane: 21-09-2011, 20:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28-12-2008, 17:52
Posty: 536
Lokalizacja: Miastko
Samochód: Daihatsu
Model: A101 / G100
Rok: 1991
To nie ma kodu, one & only, wytwór chorej wyobraźni inżynierów Oettinger'a :wink:
CB80 V6 2.0 Dual DOHC 24V EFI Bi-Turbo 8) Szacowana moc 230-250 KM. Pokazany na Essen Motor Show na przełomie lat '80/'90, dokładnie nie wiem. Przeznaczony właśnie do montażu w układzie MR w nadwoziu bazującym na G100. Jednym uchem wpadło, drugim wypadło. Szkoda, to by był kult motor dziś. Mitsubishi wprowadziło podobny silnik (2.0 V6) w '92 w FTO, tylko że NA w układzie poprzecznie z przodu. Potem pojawiło się też Turbo i TwinTurbo w Galantach.

_________________
ObrazekObrazek
A101 '89 RIP
A101 '91 Szary [Self Aware]
G101 '89 RIP
G100 '92 Sold
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 87 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL