oto moje oczko w głowie. Postaram się je dokładnie opisać
Szkarada jest u mnie w rodzinie od ponad 2 lat. Była kupiona dla matki która potrzebowała 4 kółek na dojazdy do pracy we Włoszech. Było to prawie jedyne auto które odpaliło na dotyk w zime u handlarza na posesji. Po 2 latach charadka stała sie nie potrzebna na obczyźnie i od razu ją odkupiłem od rodziców jesieni ubiegłego roku. Auto jest w 90% zachowane w oryginale i zamierzam tak je utrzymać.
Jest to moje pierwsze auto kupione za wlasne zarobione pieniądze więc traktuje Charadke jak oczko w glowie ( zdjecia nie są robione po myciu i sprzątaniu)
Awarie które miałem do tej pory to:
- Miesiąc po przejęciu autka pękła uszczelka pod głowicą na początku ojciec (były diagnosta silników) wróżył pękniecie bloku silnika lub cylindra ale całe szczęście tylko straszył. Nowy komplet uszczelek szlif głowicy - sprawa załatwiona
- Podczas wyciągania głowicy okazało się że do wymiany była pompa wody - wymieniona.
- Od Jesieni w charadce ubywa płynu w chłodnicy. bardzo niewiele ale jednak. Co 1-2 miesiące dolewam koło 150-200ml. Ciagle zastanawiam sie nad wymianą chłodnicy ale oboje nie jesteśmy przkonani czy to na 1000% chłodnica ma lekką nieszczelność a na allegro są dość drogie jak na mój skromny budżet. Narazie dolewam póki sytuacja sie nie pogorszy.Słyszałem na forum że od Tico pasuje chłodnica wymiary rzeczywiscie ma podobne lub te same śr. krućca ta sama ale nie wiem jak z uchwytami/zaczepami do nadwozia i na wentylator musze pojechać do sklepu i przyjrzeć sie tej tico'skiej bliżej bo coś mam wątpliwości żeby to pasowało.
- Auto już u handlarza miało wyżarte całe tylne nadkola. Problem załatwiony został kątownikami do regipsów i szpachlem - wiem brzmi to na profanacje i totalną głupote ale naprawde nie widać śladu po tym zabiegu a po ponad 2 latach nawet milimetra rdzy.
Zdjęcia mojej Charadki:
W planach na najbliższą przyszłość mam:
- zakup alusków
- zrobienie centralnego zamka
- wymiana starych oryginalnych głośników na konsoli na nowe bo już pierdzą ale kompletnie nie wiem jak sie do tego zabrać gdzie miałbym do nich dojście o ile do prawego od schowka to do lewego nie mam pojęcia. Ściągnięcie całej konsoli przewyższyłoby mnie i chyba musiałbym sobie odpuścić.
Mam pytanie do innych posiadaczy G100 czy też macie tak wysokie obroty na zimnym silniku? ( u mnie 2000 obr/min ) Silnik lekko sie rozgrzeje to potrafi mieć czasami 3-4krotne falowanie obrotów ale bardzo niewielkie, a na ciepłym silniku nie mam żadnych zastrzeżeń
Poszukuje alusków 13" niestety w moim mieście takich nie mają. Albo że w ogóle 13tek nie skupują albo rozmiar otworu piasty sie nie zgadza. Może ktoś chce sprzedać albo widział na allegro warte uwagi. Interesują mnie używane