forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade
http://forum.charade.pl/

"Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik
http://forum.charade.pl/viewtopic.php?f=15&t=5171
Strona 9 z 17

Autor:  ssjqbas [ 03-12-2011, 12:34 ]
Tytuł:  Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik

no ja tez bylem i oplaty sa straszne za samochod zdecydowanie bardziej dotkliwe niz u nas i zadne wykresiki mi tam nie przekonaja, tam ludzie sie nie przepracowuja jak u nas po 12h u nas w hotelu jak ktos mial zostac godzine dluzej to powiedzial managerowi czy go pojebalo? tam masz swoje godziny i wypierdalasz koniec kropka, sa w stanie palnac robote i wyjsc bo wybila 2 , a myslisz dlaczego polacy sa tam tak cenieni?

Autor:  Dzonson [ 03-12-2011, 13:27 ]
Tytuł:  Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik

Anglicy to nieroby. Polacy to dobrzy pracownicy, ale bankowo nie ma tam minimalnej 800 £. Chyba że jakis cieć parkingowy.
Na durnym lotnisku przy przerzucaniu bagaży masz na starcie 10£/h


A co do ubezpieczenia to ubezpieczenie tam wynosi OD 300 £ do 1000£ Tyle że u nich dochodza te dodatkowe opłaty roczne i coś tam jeszcze.

Autor:  Emejcz [ 03-12-2011, 14:11 ]
Tytuł:  Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik

Minimalna wychodzi około 1100 GBP... kumpel tam mieszka i jakoś właśnie tyle zarabia jako student, jego matka mieszka tam od lat i jako nauczycielka ma 2000 GBP. Także tu nie ma nawet co porównywać... ceny wielu artykułów po przeliczeniu na złotówki są tańsze niż u nas... zresztą nie tylko z UK tak się sytuacja ma... co jest w Niemczech? Polski Lech jest tańszy niż u nas nie wspominając już nawet o tak rozsławionym cukrze i mięsie...(znajomego mam na północnym zachodzie tego kraju, pracuje w rzeźni za płace za jaką Niemiec pracować nie będzie... jakoś około 1000 euro... on mówi, że już do kraju nie wraca, bo tam nie dość, że ma prace dużo lepiej płatną to do tego prawie wszystko jest tańsze...).

Autor:  Qller [ 03-12-2011, 21:50 ]
Tytuł:  Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik

Ha ! Wujaszek nie dawno zajrzał do kanału w garażu a tam 2 zderzaki do charady :D

Teraz mam zapas

Tzn. będe wymieniać ten który mam i zostaje 1 w zapasie.


I będzie troche zmian :)


Tym razem bazowy kolor to czarny jak maska, pas przez środek będzie czerwony i grill dam w czerwony.

Chwilowa koncepcja :P

Autor:  Qller [ 17-12-2011, 14:19 ]
Tytuł:  Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik

Kilometry lecą to i olej wymieniłem.

I taka ciekawostka i nie jako ukłon w stronę tych co mówili że LOTOS CITY to gó@#o


Teraz zalałem Castrol Motor Oil, 15W40 o API SG czyli wszystko jak city (może lotos miał SF mniejsza)

Po odpaleniu miłe zaskoczenie, silnik chodzi ciszej, nie ma takiego klepania jak to charadka miała (tylko spokojnie, klepanie baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo delikatne)

Autor:  bia2c [ 20-12-2011, 16:31 ]
Tytuł:  Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik

jakbyś jeszcze manometr wkręcił przed i po to dopiero byś zobaczył różnicę :D

Autor:  Qller [ 23-12-2011, 09:50 ]
Tytuł:  Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik

Muszę tylko sprawdzić czy olej będzie brała :/

Autor:  Qller [ 28-12-2011, 01:45 ]
Tytuł:  Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik

I rozrządzik wymieniony :D


Nic trudnego ani skomplikowanego lecz nie obeszło się bez problemów :/

Mianowicie śruba na wale trzymająca koło pasowe i kółko rozrządu.
Poprzedni który wymieniał dokręcił na chama i jeszcze dał na klej !

Z ojcem robiłem i jedno szczęście bo samemu nie dało rady :/

A było to tak:
Rozrusznik out (bo na biegu+hamulec nie zdało egzaminu bo sprzęgło się ślizgało - zaś wydatek się szykuje)
W wieniec koła zamachowego taki tam łomik i ja zaparty/
Ojciec klucz, rura i davaj davaj !
Że aż się silnik prawie o podszybie opierał ;p

No i puściła i tyle z ekscesów ;p

A takie myki jak kto by robił, alternatora nie trzeba ruszać, zwalamy kółko od pompy wody i tyle, z paskiem z powrotem nie ma problemów, tylko wcelować od razu otworami na śruby.



A i przy okazji bo lekko się pociło z pod pokrywy zaworów to i uszczelka zmieniona :)


Całość ja wiem z 1,5h ? Dużo czasu poszło na szukanie narzędzi w garażu dziadka :/

Autor:  Qller [ 28-12-2011, 01:45 ]
Tytuł:  Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik

I rozrządzik wymieniony :D


Nic trudnego ani skomplikowanego lecz nie obeszło się bez problemów :/

Mianowicie śruba na wale trzymająca koło pasowe i kółko rozrządu.
Poprzedni który wymieniał dokręcił na chama i jeszcze dał na klej !

Z ojcem robiłem i jedno szczęście bo samemu nie dało rady :/

A było to tak:
Rozrusznik out (bo na biegu+hamulec nie zdało egzaminu bo sprzęgło się ślizgało - zaś wydatek się szykuje)
W wieniec koła zamachowego taki tam łomik i ja zaparty/
Ojciec klucz, rura i davaj davaj !
Że aż się silnik prawie o podszybie opierał ;p

No i puściła i tyle z ekscesów ;p

A takie myki jak kto by robił, alternatora nie trzeba ruszać, zwalamy kółko od pompy wody i tyle, z paskiem z powrotem nie ma problemów, tylko wcelować od razu otworami na śruby.



A i przy okazji bo lekko się pociło z pod pokrywy zaworów to i uszczelka zmieniona :)


Całość ja wiem z 1,5h ? Dużo czasu poszło na szukanie narzędzi w garażu dziadka :/

Autor:  niemniem [ 28-12-2011, 02:35 ]
Tytuł:  Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik

jesteśmy z Ciebie dumni :D

Autor:  Qller [ 01-01-2012, 19:41 ]
Tytuł:  Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik

Obrazek

Autor:  Qller [ 02-01-2012, 21:53 ]
Tytuł:  Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik

A takie tam spostrzeżenia po wym. oleju na lepszy i wym. rozrządu:
1. Silnik chodzi ciszej, równiej
2. Lepiej się zbiera
3. Zwiększyła się jego elastyczność

Tak wiem że mam tylko 993ccm 3 cylindy 6 zaworów i z tego teoretycznie 52KM ale jest to odczuwalna zmiana :D aż pojechałem pojeździć sobie po naszych okolicznych asfaltach w lasach (tak dla ciekawych z Gdyni-Pustki Cisowskie na Gdynia Chwarzno, wyjazd na obwodnice i do Chwaszczyna, Koleczkowo, Łężyce, Zbychowo aż do Redy :p )

Autor:  Qller [ 09-01-2012, 14:30 ]
Tytuł:  Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik

Nabywam drogą kupna ( bo na "raty" ;p ) felgi do charadki :D w końcu mam coś godnego uwagi

A dokładnie OZ Racing MIZAR
Obrazek

Brak kapsla centralnego ale za to środek na czarno pomalowany i wygląda fajnie.
6j14" z rantami do poprawki bo jednak czas im nie służył

Wieczorkiem wrzuce zdjęcia z przymiarki na aucie (tylko że opony to 185/65R14)
Docelowo będą 175/65R14 bądź na tył wrzuce szersze 185/60R14

Mam zamiar przymierzyć 165/70R14 to może uda się lekki trapezik zdziałać :D


Takie tam przygotowania na wiosne, planuje też do ów czasu skończyć zderzak na przód ;p

Autor:  bia2c [ 09-01-2012, 21:27 ]
Tytuł:  Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik

no,no... niebrzydkie aluski a jak z ET.? nie będą za mocno na zewnątrz?

Autor:  Qller [ 10-01-2012, 17:14 ]
Tytuł:  Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik

ET 32 czy tam 33
Volkswagen


Tył jest git przód lekko wystaje ale tylko ciut ciut ;>

Strona 9 z 17 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/