forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 23-05-2024, 14:13

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 244 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik
PostNapisane: 03-12-2011, 12:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21-03-2006, 18:53
Posty: 567
Lokalizacja: Miedzychod
Samochód: Charade
Model: G102 , G10
Rok: 92
no ja tez bylem i oplaty sa straszne za samochod zdecydowanie bardziej dotkliwe niz u nas i zadne wykresiki mi tam nie przekonaja, tam ludzie sie nie przepracowuja jak u nas po 12h u nas w hotelu jak ktos mial zostac godzine dluzej to powiedzial managerowi czy go pojebalo? tam masz swoje godziny i wypierdalasz koniec kropka, sa w stanie palnac robote i wyjsc bo wybila 2 , a myslisz dlaczego polacy sa tam tak cenieni?

_________________
Jakub P.


Dzonson napisał(a):
Ja jeszcze nigdy nie byłem na stacji kontroli pojazdów :D A i vectra i charade zawsze ma podbity przegląd.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik
PostNapisane: 03-12-2011, 13:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-10-2010, 19:57
Posty: 226
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: charade
Model: G100 CS
Rok: 1992
Anglicy to nieroby. Polacy to dobrzy pracownicy, ale bankowo nie ma tam minimalnej 800 £. Chyba że jakis cieć parkingowy.
Na durnym lotnisku przy przerzucaniu bagaży masz na starcie 10£/h


A co do ubezpieczenia to ubezpieczenie tam wynosi OD 300 £ do 1000£ Tyle że u nich dochodza te dodatkowe opłaty roczne i coś tam jeszcze.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik
PostNapisane: 03-12-2011, 14:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08-04-2011, 21:49
Posty: 156
Lokalizacja: Łódź
Samochód: Daihatsu Charade
Model: G100 1.0
Rok: 1992
Minimalna wychodzi około 1100 GBP... kumpel tam mieszka i jakoś właśnie tyle zarabia jako student, jego matka mieszka tam od lat i jako nauczycielka ma 2000 GBP. Także tu nie ma nawet co porównywać... ceny wielu artykułów po przeliczeniu na złotówki są tańsze niż u nas... zresztą nie tylko z UK tak się sytuacja ma... co jest w Niemczech? Polski Lech jest tańszy niż u nas nie wspominając już nawet o tak rozsławionym cukrze i mięsie...(znajomego mam na północnym zachodzie tego kraju, pracuje w rzeźni za płace za jaką Niemiec pracować nie będzie... jakoś około 1000 euro... on mówi, że już do kraju nie wraca, bo tam nie dość, że ma prace dużo lepiej płatną to do tego prawie wszystko jest tańsze...).

_________________
Rejestrujcie się na nowe forum Daihatsu:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik
PostNapisane: 03-12-2011, 21:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31-08-2010, 16:58
Posty: 616
Lokalizacja: Gdynia
Samochód: DAIHATSU
Model: CHARADE G100
Rok: 1992
Ha ! Wujaszek nie dawno zajrzał do kanału w garażu a tam 2 zderzaki do charady :D

Teraz mam zapas

Tzn. będe wymieniać ten który mam i zostaje 1 w zapasie.


I będzie troche zmian :)


Tym razem bazowy kolor to czarny jak maska, pas przez środek będzie czerwony i grill dam w czerwony.

Chwilowa koncepcja :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik
PostNapisane: 17-12-2011, 14:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31-08-2010, 16:58
Posty: 616
Lokalizacja: Gdynia
Samochód: DAIHATSU
Model: CHARADE G100
Rok: 1992
Kilometry lecą to i olej wymieniłem.

I taka ciekawostka i nie jako ukłon w stronę tych co mówili że LOTOS CITY to gó@#o


Teraz zalałem Castrol Motor Oil, 15W40 o API SG czyli wszystko jak city (może lotos miał SF mniejsza)

Po odpaleniu miłe zaskoczenie, silnik chodzi ciszej, nie ma takiego klepania jak to charadka miała (tylko spokojnie, klepanie baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo delikatne)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik
PostNapisane: 20-12-2011, 16:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19-04-2009, 16:44
Posty: 836
Lokalizacja: biały-stok
Samochód: 3 x charade
Model: GTti
Rok: 90
jakbyś jeszcze manometr wkręcił przed i po to dopiero byś zobaczył różnicę :D

_________________
Słucham MONOPOL jak jadę samochodem-Piter.
Jeśli nie możesz czegoś naprawić młotkiem,widocznie usterka tkwi w elektryce.
>> Nie rozmawiaj z idiotą ponieważ najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a pózniej pokona doświadczeniem <<


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik
PostNapisane: 23-12-2011, 09:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31-08-2010, 16:58
Posty: 616
Lokalizacja: Gdynia
Samochód: DAIHATSU
Model: CHARADE G100
Rok: 1992
Muszę tylko sprawdzić czy olej będzie brała :/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik
PostNapisane: 28-12-2011, 01:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31-08-2010, 16:58
Posty: 616
Lokalizacja: Gdynia
Samochód: DAIHATSU
Model: CHARADE G100
Rok: 1992
I rozrządzik wymieniony :D


Nic trudnego ani skomplikowanego lecz nie obeszło się bez problemów :/

Mianowicie śruba na wale trzymająca koło pasowe i kółko rozrządu.
Poprzedni który wymieniał dokręcił na chama i jeszcze dał na klej !

Z ojcem robiłem i jedno szczęście bo samemu nie dało rady :/

A było to tak:
Rozrusznik out (bo na biegu+hamulec nie zdało egzaminu bo sprzęgło się ślizgało - zaś wydatek się szykuje)
W wieniec koła zamachowego taki tam łomik i ja zaparty/
Ojciec klucz, rura i davaj davaj !
Że aż się silnik prawie o podszybie opierał ;p

No i puściła i tyle z ekscesów ;p

A takie myki jak kto by robił, alternatora nie trzeba ruszać, zwalamy kółko od pompy wody i tyle, z paskiem z powrotem nie ma problemów, tylko wcelować od razu otworami na śruby.



A i przy okazji bo lekko się pociło z pod pokrywy zaworów to i uszczelka zmieniona :)


Całość ja wiem z 1,5h ? Dużo czasu poszło na szukanie narzędzi w garażu dziadka :/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik
PostNapisane: 28-12-2011, 01:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31-08-2010, 16:58
Posty: 616
Lokalizacja: Gdynia
Samochód: DAIHATSU
Model: CHARADE G100
Rok: 1992
I rozrządzik wymieniony :D


Nic trudnego ani skomplikowanego lecz nie obeszło się bez problemów :/

Mianowicie śruba na wale trzymająca koło pasowe i kółko rozrządu.
Poprzedni który wymieniał dokręcił na chama i jeszcze dał na klej !

Z ojcem robiłem i jedno szczęście bo samemu nie dało rady :/

A było to tak:
Rozrusznik out (bo na biegu+hamulec nie zdało egzaminu bo sprzęgło się ślizgało - zaś wydatek się szykuje)
W wieniec koła zamachowego taki tam łomik i ja zaparty/
Ojciec klucz, rura i davaj davaj !
Że aż się silnik prawie o podszybie opierał ;p

No i puściła i tyle z ekscesów ;p

A takie myki jak kto by robił, alternatora nie trzeba ruszać, zwalamy kółko od pompy wody i tyle, z paskiem z powrotem nie ma problemów, tylko wcelować od razu otworami na śruby.



A i przy okazji bo lekko się pociło z pod pokrywy zaworów to i uszczelka zmieniona :)


Całość ja wiem z 1,5h ? Dużo czasu poszło na szukanie narzędzi w garażu dziadka :/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik
PostNapisane: 28-12-2011, 02:35 
Offline

Dołączył(a): 04-10-2008, 02:45
Posty: 77
Lokalizacja: Białystok Metropoly
Samochód: Passat
Model: B4
Rok: 0
jesteśmy z Ciebie dumni :D

_________________
Obrazekhttp://www.dai-tech.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik
PostNapisane: 01-01-2012, 19:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31-08-2010, 16:58
Posty: 616
Lokalizacja: Gdynia
Samochód: DAIHATSU
Model: CHARADE G100
Rok: 1992
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik
PostNapisane: 02-01-2012, 21:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31-08-2010, 16:58
Posty: 616
Lokalizacja: Gdynia
Samochód: DAIHATSU
Model: CHARADE G100
Rok: 1992
A takie tam spostrzeżenia po wym. oleju na lepszy i wym. rozrządu:
1. Silnik chodzi ciszej, równiej
2. Lepiej się zbiera
3. Zwiększyła się jego elastyczność

Tak wiem że mam tylko 993ccm 3 cylindy 6 zaworów i z tego teoretycznie 52KM ale jest to odczuwalna zmiana :D aż pojechałem pojeździć sobie po naszych okolicznych asfaltach w lasach (tak dla ciekawych z Gdyni-Pustki Cisowskie na Gdynia Chwarzno, wyjazd na obwodnice i do Chwaszczyna, Koleczkowo, Łężyce, Zbychowo aż do Redy :p )

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik
PostNapisane: 09-01-2012, 14:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31-08-2010, 16:58
Posty: 616
Lokalizacja: Gdynia
Samochód: DAIHATSU
Model: CHARADE G100
Rok: 1992
Nabywam drogą kupna ( bo na "raty" ;p ) felgi do charadki :D w końcu mam coś godnego uwagi

A dokładnie OZ Racing MIZAR
Obrazek

Brak kapsla centralnego ale za to środek na czarno pomalowany i wygląda fajnie.
6j14" z rantami do poprawki bo jednak czas im nie służył

Wieczorkiem wrzuce zdjęcia z przymiarki na aucie (tylko że opony to 185/65R14)
Docelowo będą 175/65R14 bądź na tył wrzuce szersze 185/60R14

Mam zamiar przymierzyć 165/70R14 to może uda się lekki trapezik zdziałać :D


Takie tam przygotowania na wiosne, planuje też do ów czasu skończyć zderzak na przód ;p

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik
PostNapisane: 09-01-2012, 21:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19-04-2009, 16:44
Posty: 836
Lokalizacja: biały-stok
Samochód: 3 x charade
Model: GTti
Rok: 90
no,no... niebrzydkie aluski a jak z ET.? nie będą za mocno na zewnątrz?

_________________
Słucham MONOPOL jak jadę samochodem-Piter.
Jeśli nie możesz czegoś naprawić młotkiem,widocznie usterka tkwi w elektryce.
>> Nie rozmawiaj z idiotą ponieważ najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a pózniej pokona doświadczeniem <<


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: "Standardowa" Charadka CS G100 5D 1.0l gaźnik
PostNapisane: 10-01-2012, 17:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31-08-2010, 16:58
Posty: 616
Lokalizacja: Gdynia
Samochód: DAIHATSU
Model: CHARADE G100
Rok: 1992
ET 32 czy tam 33
Volkswagen


Tył jest git przód lekko wystaje ale tylko ciut ciut ;>

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 244 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 17  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL