forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade
http://forum.charade.pl/

Silnik
http://forum.charade.pl/viewtopic.php?f=11&t=1396
Strona 1 z 1

Autor:  KoscieJ [ 20-11-2006, 16:00 ]
Tytuł:  Silnik

Sie tak zastanawiam, poniewaz silnik mi wzera olej drugim cylindrem, to sie zastanawiam jaki bylby koszt wymiany mojego dotychczasowego silniczka CB23 na CB60 (gaznik z turbo) - z tego co widac na manulau, to CB60 to CB23 z turbo...Jak myslicie, jakie beda koszty??

Pozdrawiam!!

Autor:  szociu [ 20-11-2006, 16:19 ]
Tytuł: 

podstawowy problem to znaleźć taki silnik , drugi to zrobienie remontu - gorzej niż gtti. Taniej bys dotał cały z gtti - ostatnio był kompletny za 600 +ECU poztym miałbys więcej mocy

Autor:  Evo [ 20-11-2006, 19:35 ]
Tytuł: 

szociu napisał(a):
podstawowy problem to znaleźć taki silnik , drugi to zrobienie remontu - gorzej niż gtti. Taniej bys dotał cały z gtti - ostatnio był kompletny za 600 +ECU poztym miałbys więcej mocy


i bloki w dodatku te same mają cb23 cb80...
tylko załozenie całej reszty....ja współczuje z góry :P

Autor:  KoscieJ [ 21-11-2006, 12:34 ]
Tytuł: 

A remont mojego silniczka+kolektory od CB60/GTti i dolozyc samo turbo??

Co o tym myslicie??

Remont mysle, ze bym zrobil sam...I tak juz duzo przy nim robilem :)

Pozdro

PS. Poprostu w moim silniczku mi tak jakos mocy brakuje :(

wyprzedzanie jest poprostu masakryczne :/

A co do GTti, to troche mnie przeraza robiebienie instalacji elektrycznej pod ECU...Dlatego mysle, ze latwiej byloby CB60, lub pomysl z dolozeniem do CB23 turbo....

Poprostu nie chce sie bawic w jakies bardzo karkolomne przerobki, zalezy mi tylko na dodaniu troche mocy...

Autor:  HITMAN [ 21-11-2006, 14:59 ]
Tytuł: 

Znając życie podejrzewam, że koszt uturbienia przekroczy koszt zakupu gotowego silnika turbo i wyremontowania go bo wyjdzie jeszcze 10 innych spraw, których sie nie przewidziało. Na dzień dobry odprężenie, na pewno inny gaźnik i jeszcze pewnie wiele innych. Osa, a co ty na to?

Autor:  szociu [ 21-11-2006, 16:34 ]
Tytuł: 

Cytuj:
A co do GTti, to troche mnie przeraza robiebienie instalacji elektrycznej pod ECU...Dlatego mysle, ze latwiej byloby CB60, lub pomysl z dolozeniem do CB23 turbo....
mnie przeraża strojenie gaźnika z turbiną... kolektory od gtti napewno nie pasuja a od cb 60 musisz sprawdzić na daihard.org

generalnie nie opłaca się..gdzieś na allegro była stara turbo może mają jeszcze silnik do niej to byłoby prościej taniej szybciej

Autor:  PITER [ 21-11-2006, 17:43 ]
Tytuł: 

miałem cb61 na gażniku z turbo inne są w głowicy,komory spalania i gniazda zaworowe.gażnik.i ten cały meksyk w około gażnika.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/